LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Barrys22
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2018 21:09

MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Barrys22 »

Heeft iemand ook slechte ervaringen met mypremium MyPremium.nl. meerdere mensen waaronder ik een order geplaatst voor een Playstation. Betaalt via ideal. Ziet er verder keurig uit en via chat contact. Zeggen na 5 dagen niet te kunnen leveren en storten geld binnen 2 weken terug. Echter nooit meer wat ontvangen en chat reageert ook niet meer. Dure grap 190,-
Laatst gewijzigd door Barrys22 op 12 jul 2018 14:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dan kunt u toch uw geld terughalen via Paypal?

Maar wie koopt er nou bij zo’n shop? Geen adres, geen telefoonnummer.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door BL2 »

Barrys22 schreef:Heeft iemand ook slechte ervaringen met mypremium MyPremium.nl. meerdere mensen waaronder ik een order geplaatst voor een Playstation. Betaalt via PayPal. Ziet er verder keurig uit en via chat contact. Zeggen na 5 dagen niet te kunnen leveren en storten geld binnen 2 weken terug. Echter nooit meer wat ontvangen en chat reageert ook niet meer. Dure grap 190,-
Ik zie geen goede ervaring. Het internet staat vol met oplichtings meldingen over dit "bedrijf":

https://meldnu.nl/nl/meldingen/515-inte ... k70170827/

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Icasheb »

Een kleine zoektocht van het KVK nummer levert al het een en ander op. Zoek je het KVK nummer op, kom je bij OutletMarkt B.V. uit. Zoek je vervolgens dit bedrijf weer op kom je ook bij klachten uit en een klacht van gamefame.nl van 14 mei 2018 met min of meer hetzelfde probleem.

Paypal heeft volgens mij een soort bescherming, dat je het geld kan terug halen bij oplichting. Misschien hier eens naar kijken?

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door HADES2001 »

wees blij dat je met paypal betaald hebt, even contact met hun nemen en je geld via hun terug krijgen.
Maar wel belangrijk let met dit soort bedrijven op, geen adres, geen telefoonnummer, prijzen die te goed zijn om waar te zijn? kruisje rechtsbovenin je browser en site sluiten

Boos234
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2018 12:10

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Boos234 »

Playstation (245€) besteld. Bericht gekregen dat levering langer dan 2 weken gaat duren en de vraag of we daarop willen wachten of het product wilden annuleren. Product geannuleerd, geld zou binnen 2 weken teruggestort worden. Tot op heden niks meer ontvangen.

Atilat
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2018 14:38

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Atilat »

Mijn zoon heeft een playstation besteld van zijn spaargeld. De playstation is niet geleverd en er wordt niet gereageerd op berichten.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Goh, weer eentje uit Nijmegen? En ook alweer een site met de verkoop van goedkope Playstations. Bij een vorig topic heb ik al eens een berekening gemaakt hoe rijk je kan worden van een malafide shop. Gewoon via een gratis aanbieder een site maken en het geld stroomt binnen. Adverteren hoeft je niet en leveren doe je niet. Per wet wordt je beschermd, want niet leveren is niet strafbaar.

Tip voor de volgende keer: controleer eerst de website. Staan er geen contact gegevens, dan niet verder gaan. Enkel een mailadres is niet voldoende. Is het bedrijfsadres een woonhuis, wees dan extra voorzichtig.

Voor nu kunt u enkel, na 30 dagen, een in gebreke stelling mailen. Ook kunt u de bestelling herroepen en na 14 dagen een incassobureau inschakelen.

simonswald
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2017 15:17

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door simonswald »

Betaald met iDEAL, niet met PayPal, of heeft TS dit gewijzigd ?

Hasdoner
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2018 18:37

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Hasdoner »

Hetzelfde is mij overkomen: na een PS4 te hebben besteld voor €190 niets ontvangen.
Als iedereen die door deze site gedupeerd is aangifte doet bij de politie voor internetoplichting, is de kans groter dat de politie een onderzoek start. Vermeld hierbij zoveel mogelijk informatie, zoals bijvoorbeeld de firma waaronder Mypremium valt: Outletmarkt BV.
De link voor het doen van een internetoplichting: https://www.politie.nl/themas/interneto ... oplichting

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door gewicht »

Simonswald, goed opgemerkt. Denk maar niet dat MyPremium.nl met PayPal werkt, verdient hij nog niets.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Barrys22 schreef:Heeft iemand ook slechte ervaringen met mypremium MyPremium.nl. meerdere mensen waaronder ik een order geplaatst voor een Playstation. Betaalt via ideal. Ziet er verder keurig uit en via chat contact. Zeggen na 5 dagen niet te kunnen leveren en storten geld binnen 2 weken terug. Echter nooit meer wat ontvangen en chat reageert ook niet meer. Dure grap 190,-
Zijn playstations normaal niet ruim €100 duurder? Of gaat het hier om refurbished rommel?

En verder: website gebruikt de naam van een dubieus telecombedrijf. Zeer vreemd. Website voldoet ook niet aan de nodige eisen die ik zou stellen aan een webshop. Geen telefoonnummer en verder gebrekkige informatie, geen echt eigen website (standaard templaat), etc.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door thecure »

Yup, daarom krijgen mensen ook dollartekens in hun ogen als ze deze prijzen zien.

Faessen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2018 18:57

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Faessen »

Ik had een smartwatch besteld bij Superaankoop.nl, eigenlijk een bedrijf uit Hongkong, maar is nooit geleverd. Ook geen geld teruggehadvan hen.
Schade €.219,00. Maar schadeloos gesteld door Paypal, Topbedrijf dat Paypal!

Nata
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2018 10:59

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Nata »

Ik heb op 29 juni jl een ps4 besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Ik zou het die woensdag geleverd krijgen daarna kreeg ik mail van dat het maandag geleverd zou worden, ik kreeg nog een mail dat het geannuleerd zou worden en dat ik mijn geld 199 euro binnen 10 werkdagen terug zal krijgen.
Ik heb hun daarna nog een mail gestuurd, dat ik dit schandalig vindt en daarna niks meer gehoord en mijn geld nog steedts niet terug.

DeBruijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2018 19:36

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door DeBruijn »

Ook wij hebben een PS4 met controller gekocht en niet geleverd gekregen. Vele mailtjes maar steeds weer valse beloftes door ene [naam verwijderd door moderatie]. Op Meldnu.nl staan ongelooflijk veel meldingen van mypremium. Iedereen heeft hetzelfde probleem. Begrijp ook niet dat dit soort bedrijven een AdWords campagne mogen afsluiten bij Google. Staan hierdoor bovenaan de zoekresultaten waardoor ze een vertrouwen scheppen dat het veilig is.

Groet,

Michel
Laatst gewijzigd door Radar op 09 aug 2018 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

Erthanax
Berichten: 9675
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: MyPremium.nl: geen PlayStation geleverd, geen geld terug

Ongelezen bericht door Erthanax »

De eerste zoekresultaten voor populaire zoektermen zijn advertenties, dat staat er altijd bij vermeld. Daar moet u dus eigenlijk nooit op klikken.

Gesloten