LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online sigaretten bestellen.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
GJD

online sigaretten bestellen.

Ongelezen bericht door GJD » 17 feb 2004 14:57

Beste lezer,

Begin van het nieuwe jaar heb ik sigaretten besteld via cigarom.com. De betaling heb ik via onlinebanking gedaan, maar helaas, helaas... tot op heden nog niets ontvangen. Toch raar, levertijd van 10 dagen werd al 14 dagen bij navraag, maar het is inmiddels al meer dan 6 weken. Ben ik opgelicht, is het slechte service, of iets anders?

Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het online bestellen van sigaretten of zijn er wel goede bedrijven?

Alvast bedankt!

Mvg
Gert-Jan Dutman

Gast

Re: online sigaretten bestellen.

Ongelezen bericht door Gast » 17 feb 2004 16:11

Beste gast.

Volgens mij hoort dit op "kopen op internet thuis"maargoed, als we dan toch naar het buitenland gaan, kunnen we misschien wel een paar sloffen voor je meenemen. :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 23 nov 2004 23:28

1 ding, tabak uit een ander land smaakt heel anders, wij namen marlboro mee uit italie, leek wel gras wat er in zat, niet te roken....
ook in grikenland smaakt t anders dus denk daar aan waar t vandaan komt. Ben je straks goedkoper uit is t niet te roken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 09 jan 2005 11:12

invoer van sigaretten uit Roemenie is volstrekt illegaal. Je doet dat immers niet alleen voor 1 pakje, je bestelt het met sloffen en dozen tegelijk.

Het is illegaal omdat de accijns niet over wordt betaald.

Dan lopen ze hier nog te zeuren, omdat ze niet krijgen wat ze hebben besteld.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 09 jan 2005 11:16

cigarom is een bedrijf dat zich via dit soort oplichting probeert te verrijken. Ze weten heel goed, dat de klanten niet durven te klagen.

Invoer van sigaretten en andere tabaks-waren is verboden.

Maar daarom juist spannend he? Niet lopen te zeuren omdat je de spullen niet hebt gekregen, er wordt voldoende voor gewaarschuwd, dat dit geen zuivere koffie, eh sigarettenhandel is.

Kijk maar eens voor de aardigheid op google. Je weet de weg naar cigarom uitstekend te vinden, je had er goed aan gedaan even op google te kijken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 09 jan 2005 11:24

invoer op de manier zoals je dat doet via cirarom/services 4 you is verboden, bedoel ik uiteraard. Je mag een bepaalde hoeveelheid meenemen, maar daarboven dien je uiteraard de accijns te betalen.

Bestel je voor 18 euro, moet je niet verbaasd staan te kijken dat je daar 40 euro voor neer moet tellen.ALS je al geleverd krijgt wat je hebt besteld. De douane is ook niet gek. Tabak, die via de post wordt verzonden, heeft allang hun speciale aandacht.

Maar het is de sport, he: lukt het me om zonder invoersrechten te betalen, mijn sigaretten te krijgen?

Dat ze hier erg duur zijn, ben ik met je eens. Maar waarom zou dat zijn, denk je?

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 09 jan 2005 18:32

Cigaretten smokkelen is nog goedkoper.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 11 jan 2005 13:07

Venantius. Jij mag dan het land Roemenie niet hebben genoemd, CigaROM is een Roemeens bedrijf. Waar denk je dat die afkorting voor staat?

Ik vind het gewoon belachelijk, dat mensen gaan klagen, als ze illegaal spullen kopen, en ze worden daarbij opgelicht. Oplichten is niet netjes, maar gaan klagen als je zelf illegale praktijken erop nahoudt, is nog veel dommer.

Of was jij van plan al die sigaretten voor jezelf te houden?

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 17 jan 2005 02:01

Ik geef je aan bij de belasting.

CB

Ongelezen bericht door CB » 17 jan 2005 04:22

cigarom.com

Probeer eens op deze site te komen. Mij lukt het niet.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 17 jan 2005 19:43

Geplaatst op 17 Jan 2005 19:00 door CB
Ook weer wakker :o

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 19 jan 2005 19:28

cigarom bestaat ook niet meer. Vandaar dat die pagina het niet meer doet.

Klik eens op onderstaande site, en trek daarna eens je conclusies. Het is niet voor niets de eerste link die je krijgt, wanneer je onder google naar cigarom zoekt

http://internetoplichting.nl/cgi-bin/ya ... 1087652922

R. Lourens

Ongelezen bericht door R. Lourens » 27 jan 2005 16:52

Ik wacht al sinds januari 2004 op mijn bestelling en menig schrijven van mijn kant heeft na een jaar nog steeds niks opgeleverd..

Wie o wie weet wat ik moet doen om mijn geld terug te halen.

gst

Ongelezen bericht door gst » 27 jan 2005 16:55

Hij heet Dennis de Groot

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 03 feb 2005 16:23

Niet zo hebberig zijn, en altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Wanneer je sigaretten buiten nederland bestelt, dan weet je dat het in principe bedrog is, je ontloopt er een deel van de accijnzen mee.

Gewoon je verlies incasseren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 03 feb 2005 17:01

ja ik hoorde hier ook in het begin van heb ook geld gestuud, kreeg het niet binnen 2 weken maar pas naar een maand, maar ik kreeg wel allez?!

dus tot dusver geen problemen mee gehad

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 07 feb 2005 17:43

Wat is nou dom of naief? Sigaretten kopen in het buitenland of geen gebruik maken van de wereldmarkt die ontstaan is door internet? Volgens mij dat laatste, dus mensen die lopen te eikelen dat sigaretten kopen in het buitenland illegaal is kennen de regels niet. Mensen importeren toch ook wijn uit frankrijk omdat het daar nu eenmaal goedkoper is dan bij de detailhandel op de hoek. Zo gaat dat tegenwoordig met alles: software uit USA of Japan, wijn uit Frankrijk, sigaretten uit het Oostblok, niets illegaals aan!!
Dus plaats een zinvolle opmerking op schrijf gewoon niets!

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 07 feb 2005 18:36

Weet wel dat de smaak van sigaretten uit andere landen soms heel anders kan zijn. IK als verstokte rookster vroeger en al rondreizend over de wereld heb vaak gemerkt dat hetzelfde merk ergens anders heel anders kan smaken. Dus let op, wie weet koopt u leuk een aantals sloffen en is t niet te roken. Bijv, de Marloboro in Italie en Roemenie is echt niet te roken, veel scherper, absoluut niet de smaak van de onzen.
Kent u die van toen nog: de Tjernobil-sigaretten, razend goedkoop maar met een bijsmaakje :wink: :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast » 11 feb 2005 21:25

Van landen binnen de EU mag je 800 sigaretten meenemen. Dit kun je op www.douane.nl en diverse andere sites zo nalezen.

Ook ik heb diverse malen via internet sigaretten besteld, maar dit heeft op dit moment geen zin meer, zo goed als alle pakjes worden door de douane onderschept. Het schijnt zo te zijn dat de douane honden inzet om de tabak er tussenuit te halen.

Overigens, als je hier en daar eens rondvraagt in je kennissenkring, zul je zien dat er altijd wel iemand is die je sigaretten kan bezorgen, die "belastingvrij" zijn :twisted:

Echt waar, via internet bestellen heeft geen zin meer. Ik heb het zelfs geprobeerd via een postbus in België, maar ook daar zijn ze wakker geworden :(

Ik ben nog steeds bezig om een vergoeding te krijgen voor de laatste zending sigaretten die door de douane teruggesturd zijn naar de verzender (www.yesmoke.ch).
Het is me al eerder gelukt om een 100% vergoeding te krijgen voor de onderschepte sigaretten, nu maar duimen dat dit nu weer gaat lukken.

Pietpiraat

Ongelezen bericht door Pietpiraat » 11 feb 2005 23:55

Damn ,dan is je geld in rook opgegaan zeg :!:

Gesloten