LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ted jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2015 09:51

onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Ongelezen bericht door ted jansen »

beste forum,

heb een mediabox gekocht(x9) bij filmspeler.
het apparaat werkte niet zoals er op hun site is vermeld.
dus na 3 dagen geretourneerd en aangetekend verzonden.

nu heb ik de mediaspeler uit zijn verpakking gehaald en nu stelt filmspeler dat ik de verzeling zou hebben verbroken dus mag je niet meer retourneren.
na een melding op hun Facebook pagina te hebben gepost is het bedrijf pist off.

ik wil de mediabox helemaal niet meer maar is er van hun kant totaal geen medewerking meer.

dus let op als je bij dit bedrijf iets wil kopen.

groet Ted Jansen

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ze zijn aangesloten bij q-shops. Ik zou bij hen een klacht indienen en dan aangegeven dat deze winkel het herroepingsrecht niet correct komt, omdat de uitzondering van de verzegeling niet opgaat voor hardware. Als het gaat om software of films dan heeft de winkel gelijk.


renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Ongelezen bericht door renewouters »

Gek he. Een bedrijf dat leeft over de rug van anderen geld wil verdienen (door gratis streamen van auteursrechtelijk beschermt materiaal actief te promoten) is geen zuiver bedrijf. Waarom zouden ze dan richting hun klanten wel netjes zijn.

ebaudoin67
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2017 21:24

Re: onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Ongelezen bericht door ebaudoin67 »

Ook ik heb de ervaring dat retourneren onmogelijk is bij Filmspeler.nl
Na aankoop van de speler wilde ik hem retourneren en heb geprobeerd ca 9x om hem telefonisch te bereiken echter zonder succes want meneer heeft altijd zijn telefoon uit staan.
Daarna heb ik hem vele malen gemaild maar ook hier reageert meneer niet op.
Van mijn mailconversaties heb ik telkens een schermafdruk gemaakt om aan te tonen dat nergens op wordt gereageerd.
Na twee weken heb ik mijn Rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en ook zij hebben geprobeerd om de goede man te bereiken echter ook door hun zonder resultaat.
De Rechtsbijstandverzekering heeft mij uiteindelijk voorgesteld dat zij mij het bedrag terug betalen omdat anders hun eigen kosten hoger zullen zijn dan het te vergoeden bedrag!!!
Ik ben er natuurlijk blij mee maar het eigenlijke probleem wordt hier niet mee opgelost want meneer kan gewoon zijn gang gaan!
Één goede raad, koop nooit bij Filmspeler.nl en pas op want hij komt ook onder andere namen voor oa Connexplay.nl

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: onmogelijk te retourneren bij Filmspeler

Ongelezen bericht door berndv »

ebaudoin67 schreef:Één goede raad, koop nooit bij Filmspeler.nl en pas op want hij komt ook onder andere namen voor oa Connexplay.nl
Dan kan ik er nog een tip aan toevoegen. Ga via de officiele wegen films kijken en je krijgt veel betere ondersteuning. Ik zou ook niet verwachten dat een bedrijf dat zich bezighoudt met de verkoop van apparaten die louter bedoeld zijn om illegaal betaalde content te bekijken overlopen van goede service.

Gesloten