LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar jij bent ook niet eerst hier geweest of je daar veilig kunt kopen. Dat doet niemand. Achteraf willen ze iedereen waarschuwen. Het zal jou natuurlijk niet meer gebeuren, maar het gros van de andere mensen moet eerst op zijn neus vallen.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Ongelezen bericht door witte angora »

OptimistTwaalf schreef:
01 aug 2019 11:35
Ik kom hier niet voor advies. Als ik advies had gewild of nodig had gehad, dan had ik het wel gevraagd. Ik post dit om mensen in te lichten niets te kopen bij Ecomsupply. En verder is het simpelweg actie en reactie, al die respectloze reacties hier, tsssk. Veel plezier hier verder, ik heb er ook niets meer aan toe te voegen.
Dan licht ik mensen in niets te kopen bij de Albert Heijn omdat de koffiefilters op een onvindbare plek liggen. Onder de koffiemelk namelijk in plaats van bij de koffie.

Snap je nou zelf niet dat je geen poot hebt om op te staan en dat het geen enkel nut heeft je er op deze manier uit te draaien?

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

U bent niet opgelicht, oplichting is een misdrijf (strafrecht) en dit is een civiele procedure. Hoewel ik mij dat laatste ook nog afvraag, gezien u de tegen partij niet netjes in staat stelt het probleem binnen een redelijke termijn op te laten lossen.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Ongelezen bericht door juliomariner »

SCHREEUWEN is nooit netjes!

Gesloten