LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] outlet4sale - geen geld retour

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Frits Saarloos
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2018 16:47

outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door Frits Saarloos »

"Meer dan 12.000 tevreden klanten"
......staat er op de website van outlet4sale.

Had ik me nu maar afgevraagd hoe het met al die andere klanten is vergaan........ Niet best als ik de klachtenregen op internet moet geloven.

In december (2017) bestel ik een jas en wat overhemden. De beloofde dag levertijd op de site werd opeens 5 werkdagen en de werkelijke levertijd 14 dagen. Ik begon al wat nerveus te worden. Prima overhemden, dat moet gezegd worden, maar de jas zat vol zwarte vlekken. Op 5 januari stuurde ik de jas terug die keurig op 8 januari door Post.nl is afgeleverd. De site meldt dat ik ongeveer 2 weken geduld moet hebben voordat ik het geld weer op mijn rekening gestort krijg. Na 3 weken gewacht te hebben toch maar eens bellen..... en nog eens....... en nog eens.......etc. Helaas wordt er of gelijk gemeld dat de telefoon niet beantwoord wordt of ik sta 20 (!!) minuten in de wacht waarna de verbinding verbroken wordt. Dan maar mailen. Ik ontvang van al mijn pogingen keurig ontvangstbevestigingen met de belofte dat ik binnen 48 uur reactie zal ontvangen. Maar jullie raden het al....... niets gehoord. Vandaag nog een ultieme poging gedaan maar ik vrees toch dat ik naar mijn € 100 kan fluiten.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maar wat is uw vraag?

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door Holy53 »

juliomariner schreef:Maar wat is uw vraag?
Er is geen vraag. Moet dat dan?
Ts wil gewoon zijn onvrede kwijt. Niks mis mee.

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het klinkt meer als een waarschuwing, en ook dat mag hier gewoon. Helaas heeft TS zelf niet eerst gegoogeld, want de reviews zijn overduidelijk: niet bestellen.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door juliomariner »

Klopt dat mag, hoewel het hier natuurlijk geen klaagmuur moet worden.
Maar misschien wilde ts toch ergens advies over

Holy53
Berichten: 222
Lid geworden op: 28 feb 2010 13:15

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door Holy53 »

juliomariner schreef:Klopt dat mag, hoewel het hier natuurlijk geen klaagmuur moet worden.
Maar misschien wilde ts toch ergens advies over
Je bent niet verplicht om het te lezen.

stofzuigertje

Re: outlet4sale - geen geld retour

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet alleen de producten maar ook hun service heeft Outlet niveau helaas.

Gesloten