Pas op voor webwinkel FitFlop merkschoenen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Pas op voor webwinkel FitFlop merkschoenen

Ongelezen bericht door Jablan »

reggie2 schreef:
06 aug 2022 10:51
Jablan schreef:
05 aug 2022 19:35

Totdat je in een winkel staat en de verkoper voor jouw maat je verwijst naar de website van de winkel. :mrgreen:
Onzin, nooit meegemaakt . Wel gemakzucht hebben maar achteraf klagen.
[/quote]
Wil je het woord 'onzin' weer opbergen? Ik zie het de laatste weken weer te vaak langskomen, vaak zonder onderbouwing.

Wij maken dit geregeld mee. Bij de meeste winkels is het assortiment beperkt tot maat 38 - 46. Bij huishoudelijke artikelen is het ontzettend zoeken naar dingen, die wat langer meegaan. Daarom laten we dingen vaak liggen of gaan we zelf aan de slag.

Edit: online kleding kopen doen we alleen bij de winkels met een goede maattabel op de site, waar de gemeten centimeters netjes worden gekoppeld aan een bepaalde maat. Zo hoeven we vrijwel nooit dingen retour te sturen, omdat ze net te groot / te klein zijn.
Laatst gewijzigd door Jablan op 08 aug 2022 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Pas op voor webwinkel FitFlop merkschoenen

Ongelezen bericht door Dirkie »

leonie-toortsen schreef:
04 aug 2022 22:26
Hallo, graag wil ik jullie waarschuwen voor een nep winkel op Internet
het is de website fitflop-winkel.com
Achteraf kan ik me zelf wel voor de kop slaan
Alle maten waren aanwezig, terwijl van die schoenen op andere websites alleen nog maar maat 36 en 42 was
tevens waren ze 30 euro goedkoper dan op alle andere websites.
Je snapt het al, niet gekomen, geld kwijt en enkel een mail contact formulier, geen adres, telefoonnummer enz te vinden
op de website van Fakewebshops, is hij al vanaf Juni geregistreerd als nep website
En wat heb je dan geleerd? Eerst reviews lezen en onderzoek doen. En als er geen rode vlaggen zijn dan pas bestellen.
Maar wat doet iedereen. Via Google de goedkoopste aanbieder vinden (die er voor betalen om als eerste in de lijst van Google te staan), niet verder zoeken en meteen bestellen. Dan erachter komen dat het niet goed is en vervolgens een account maken op een willekeurig forum (liefst meerdere fora) om dan een melding te maken wat je overkomen is zonder eerst daar te kijken want er staan al heel veel verhalen van mensen die hetzelfde overkomen is en die vervolgens hetzelfde gedaan hebben.

Plaats reactie