Paypal al maanden onbereikbaar

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NielsvanOostenrijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2020 10:18

Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door NielsvanOostenrijk »

Sinds ik problemen heb met inloggen op mijn Paypal account, probeer ik wanhopig (al meerdere weken ondertussen) ze te bereiken. Maar ze zijn letterlijk van de radar. Er is geen mogelijkheid om Paypal te bereiken.

Hoe kan dit? Er zijn zelfs mensen die nu maar lukraak op sociale media op zoek gaan naar medewerkers van Paypal in de hoop ze op die manier contact kunnen krijgen.

Ik zou zeggen: Radar, mooi onderwerp!

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

Wellicht ten overvloede....

Heeft u dit al gevonden? https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het lijkt er op dat er meer problemen zijn met inloggen:
https://allestoringen.nl/storing/paypal/

Hoe heeft u geprobeerd ze te bereiken?
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 29 okt 2020 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik heb het even getest en ik kan gewoon inloggen.
Uiteraard betekend dat niet dat het bij TS ook moet werken maar dat het niet overal een probleem is.

eetcafe
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 okt 2020 11:58

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door eetcafe »

Ik heb ook gecheked, bij mij geen storingen tot nu toe.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij mij ook niet.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

NielsvanOostenrijk schreef:
29 okt 2020 10:24
Sinds ik problemen heb met inloggen op mijn Paypal account, probeer ik wanhopig (al meerdere weken ondertussen) ze te bereiken. Maar ze zijn letterlijk van de radar. Er is geen mogelijkheid om Paypal te bereiken.

Hoe kan dit? Er zijn zelfs mensen die nu maar lukraak op sociale media op zoek gaan naar medewerkers van Paypal in de hoop ze op die manier contact kunnen krijgen.

Ik zou zeggen: Radar, mooi onderwerp!
>>
Kunt u het probleem met inloggen omschrijven.
Wellicht is het eenvoudiger op te lossen?

Er zijn hier wel meerdere gebruikers met redelijk veel ervaring, lijkt mij.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb ook geen problemen.

gerda.minnesma
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2020 12:44

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door gerda.minnesma »

Je zou het nog via de chat kunnen proberen; zo heeft mijn zoon het ook gedaan (alhoewel zijn probleem nog steeds niet is opgelost). Hij moest opeens bewijzen dat hij echt de eigenaar is van zijn zakelijke rekening, terwijl die al jaren op zijn naam staat. Inmiddels heeft hij al 3 x dingen opgestuurd, zelfs de inschrijving bij de KvK en nog is het niet goed. Hij kan al zeker een maand niet bij zijn geld en ze zijn inderdaad van de radar verdwenen lijkt het wel. Telefonisch sowieso onbereikbaar! Het zou inderdaad geweldig zijn als Radar hier induikt.

Astrid de Kok
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2020 15:09

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door Astrid de Kok »

:oops: Om in te kunnen loggen is er een extra stap toegevoegd, te weten een extra SMS. Om dit aan te vragen zou je eenmalig een activatiecode moeten krijgen. Verschillende keren aangevraagd. Telefoonnummer klopt, maar er komt geen activatiecode. Drama.

afarensis
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2018 16:18

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door afarensis »

Ook ik heb ontzettend veel problemen met inloggen. Ik zal jullie het hele verhaal besparen, maar het komt er op neer dat ik al vele maanden niet goed kan inloggen. Er wordt een sms verstuurd. maar die komt nooit aan. 2 telefoongesprekken en 5 mailtjes verder nog steeds geen oplossing. Ook de wijze van communiceren is zeer irritant: weken wachten op een antwoord, berichten die zomaar verdwijnen uit het berichtencentrum; om gek van te worden.
Ook vandaag weer, ik moet een beveiligingscode invullen. Maar welke, staat kennelijk op de site, maar.... ik kan dus niet inloggen!!
Ik wil dan ook opzeggen, maar ik kom dus niet op de site en anders communiceren is vrijwel onmogelijk. grrrr.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

afarensis schreef:
01 nov 2020 15:32
Ook ik heb ontzettend veel problemen met inloggen. Ik zal jullie het hele verhaal besparen, maar het komt er op neer dat ik al vele maanden niet goed kan inloggen. Er wordt een sms verstuurd. maar die komt nooit aan. 2 telefoongesprekken en 5 mailtjes verder nog steeds geen oplossing. Ook de wijze van communiceren is zeer irritant: weken wachten op een antwoord, berichten die zomaar verdwijnen uit het berichtencentrum; om gek van te worden.
Ook vandaag weer, ik moet een beveiligingscode invullen. Maar welke, staat kennelijk op de site, maar.... ik kan dus niet inloggen!!
Ik wil dan ook opzeggen, maar ik kom dus niet op de site en anders communiceren is vrijwel onmogelijk. grrrr.
>>
Uw verhaal is enigszins eigenaardig.
U kunt al vele maanden "niet goed" inloggen. Betekend dit dat u "af en toe" wel kunt inloggen? Of kunt u helemaal niet inloggen?
Ook het niet aankomen van de SMS is eigenaardig, weet u zeker dat het juiste 06 nummer in uw account staat?
Krijgt u foutmeldingen bij het inloggen of bij het laten versturen van de SMS?

De beveiligingscode krijgt u vermoedelijk ook via SMS, werkt uw SMS dienst wel?
Misschien iemand even vragen u een SMS te sturen?
Heeft u geprobeerd in te loggen op een andere manier, andere browser, ander apparaat?

Edit, Kan het zijn dat u per ongeluk uw apparaat als onbetrouwbaar heeft aangemerkt?

afarensis
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2018 16:18

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door afarensis »

Ik had al aangegeven dat ik jullie het hele verhaal wil besparen; Als ik het hele verhaal wil vertellen, dan worden het twee A4’tje vol en dat is dan weer teveel van het goede voor dit medium. En het gaat er mij ook niet om dat het hier door iemand opgelost wordt, maar over het uiten van mijn onvrede over PayPal, waar de TS dus mee begon. Ik zal wat meer info geven, maar of het er duidelijker op wordt….

Als ik in wil loggen dan krijg ik het verzoek om een beveiligingscode in te voeren waarna ik dus een sms ‘zou moeten’ ontvangen. Die ontvang ik dus niet. Ze hebben dat uitgezocht en conclusie is dat ik de code, om wat voor reden dan ook, niet kan ontvangen; Nogal vreemd… Wat wel merkwaardig is, dus na een mislukte poging, als ik opnieuw met de url paypal.com naar de site ga, dan zonder verder iets in te vullen, wel op de site kom, maar vaak ook weer niet. Verwarrend (u mag het ook eigenaardig vinden) verhaal dus.

En… ik heb, ook tijdens een telefonisch gesprek en later, meerdere malen, tegen beter weten in, opnieuw het tel. nr ingevoerd. Dus ja. Ik weet zeker dat het nummer goed is ingevoerd. De sms-dienst werkt al jaren perfect, niks mee aan de hand.
Ik krijg allerlei meldingen, maar dat wordt echt teveel van het goede om dat allemaal hier te melden.

Daarna, op verzoek van PayPal, met diverse tooltjes, o.a. Authy en een waarvan ik de naam vergeten ben, getest, maar helaas….

Met Chrome, Edge en Firefox hetzelfde verhaal.

Ja, nogal vervelend, maar wat ik echt irritant vindt, is de wijze van communiceren, zoals ik mijn vorige bericht heb aangegeven.

Hoop dat het nu wat duidelijker is….

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

Dit is inderdaad wat meer informatie.

Even over het telefoonnummer. Welke notatie van het telefoonnummer heeft u gebruikt?
Ik neem aan dat u wel een +31 6 notatie erin heeft staan?
En er zit geen beperking of blokkering op uw tel nr voor SMS (eventueel buitenland blokkering)
Ook is het mogelijk om berichten te blokkeren op een bepaald account (bij mijn Iphone)
Kunt u kijken of u eerder een SMS bericht heeft ontvangen van paypal en daar kijken of er niet per ongeluk "verberg meldingen" op staat?

en, ik weet niet of PP dat ook biedt. kunt u de code niet per mail laten sturen als SMS niet werkt?
Of zet even de two way verification uit?

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Tsja voorgaande posting biedt enkele mogelijkheden. Maar als ik de vele vele postings van over de hele wereld zie in bv hun community hierover denk ik dat u niet teveel tijd moet steken in de oorzaak in uw telefoon te zoeken.

https://www.paypal-community.com/t5/My- ... 085/page/1

eetcafe
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 okt 2020 11:58

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door eetcafe »

Uw telefoon is gewoon goed en de mijne ook, had gisteren zelfde probleem...bij inloggen kreeg ik maar geen sms code. 10 minuten later gewoon open zonder maar iets te doen. Het is volgens mij een eenmalige verificatie, er staat nog steeds 00,00 euro op. Prima, houden zo.

afarensis
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2018 16:18

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door afarensis »

Reactie op Hebra98...

Fijn dat u mij wilt helpen, maar eigenlijk was ik er al klaar mee; als ik 'ooit' weer in kan loggen, dan ga ik stoppen met PayPal.

Om uw vragen toch even kort te beantwoorden.:

Paar maanden geleden met medewerker (toen was er nog een stukje service) van alles geprobeerd, hij heeft me zelfs prive een sms gestuurd en dat ging goed. Voor mij is het helder.

Ik heb geen blokkades ingesteld.

Ik kan PP gewoon niet bereiken, dus ik kan ook geen code per mail laten versturen. Maar ook geen zin meer om nog maar iets te ondernemen. Geldt ook voor laatste vraag.

Zie eventueel ook nog de reacties van 'eetcafe' en StefieNL81.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door hebra98 »

Als u het opgeeft, denk ik niet dat u hier een oplossing zal vinden.
Dan blijft het alleen bij klagen.

En gezien mijn ervaringen met PayPal weet ik dat ze waardeloos bereikbaar zijn, maar heb nooit problemen gehad met de code.
Dus dat kan dan nog steeds aan twee kanten fout gaan.
En uw stelligheid overtuigd mij niet van uw expertise.
Want, mijn eenvoudige vraag beantwoord u niet.
Heeft u ooit SMS van PP gehad?
Dit kunt u zien in uw berichten.

(ik heb namelijk even gekeken en weet nu waar het wel fout kan gaan)

afarensis
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2018 16:18

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door afarensis »

U stelt:
"En uw stelligheid overtuigd mij niet van uw expertise."
Ik ben geen expert, ook nooit beweerd. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik eindeloos bezig ben geweest met van alles en nog wat en ik heb er gewoon genoeg van.

En 'nee' ik heb nooit een sms ontvangen.

iwph
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2020 13:09

Re: Paypal al maanden onbereikbaar

Ongelezen bericht door iwph »

na 6 jaar ongeveer mijn account niet meer te hebben gebruikt
en ik ook niet meer kan inloggen / sterker nog na een verhuizing en een andere bank ik ook de wachtwoord vragen niet meer weet en mijn telefoonnummer niet meer klopt zelfs het oude rekeningnummer is opgeheven
zocht ik hulp via paypal maar die lijken verder nergens op te reageren behalve via het klikken met neem contact met ons op via mail en ik dan zou moeten inloggen wat dus niet mogelijk is voor mij

zijn er nog effectievere mogelijkheden om met paypal klantenservice in contact te komen
wanneer ik bel , krijg ik een wat opties wanneer ik het een en ander induw komt er een bericht dat de klantenservice gesloten is ivm covid 19

Gesloten