LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Ik heb gisteren mijn tab 2 ontvangen.
Op 3 mei hebben we de tab 1 wifi besteld, deze zou in wk 20/21 geleverd worden. We kregen de week erna een mailtje dat wegens prive omstandigheden alles vertraagd was.De tab zou uiteindelijk in wk 22 binnenkomen maar op 31 mei hebben we gemailed dat we omdat de tab 2 net uit was liever die wilde hebben.
De tab 2 zou ergens in wk 23 geleverd worden. Ik heb deze uiteindelijk gisteren ontvangen, was slecht leverbaar want het is een nieuw net uitgekomen apparaat.
We hebben altijd prima contact met pcwinkeljc gehad via de mail. Hebben nooit hoeven wachten op antwoord.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er idd wel geleverd wordt, alleen niet helemaal volgens afgesproken levertijd. Daarintegen krijg je wel een fikse korting.
Doe ermee wat je wilt, ik wil alleen duidelijk maken dat deze webshop dus wel levert, iets wat men op dit forum tegenspreekt. Ik denk dat er door pcwinkeljc nog heel veel geleerd kan worden maar ik zou het zonde vinden als deze webshop de kans niet krijgt omdat men zegt dat het een oplichter is. Nieuwe ondernemers moeten wel een krijgen om te groeien en te leren dus vandaar dat ik het op dit forum opnam voor deze meneer.
Verder wil ik nog even zeggen dat ik absoluut deze meneer zelf niet ben, mocht je dit willen checken stuur me dan een priveberichtje.

MVG
Evelien van der Velden, Amersfoort

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

M.a.w. klein puntje van kritiek, maar verder zeer tevreden.

Je zou bijna gaan denken dat het onderdeel van de koopovereenkomst is.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

31 mei 2012 21:04
Zweef schreef:
Hahaha denken mensen nu werkelijk dat deze meneer tig verschillende user names aanmaakt.
Kinderachtig zooitje hier...waar gaat dit nou eigenlijk over. Als ik dat ding heb ontvangen laat ik het weten.


Klopt, dat eerste denken wij hier inderdaad en dan is het echt niet de eerste of laatste keer dat dit gebeurd.
Blij dat jij het een kinderachtig zooitje vind, komt de aap toch nog uit de mouw zullen we maar zeggen.
Je hoeft het niet te laten weten hoor, ik keek net in mijn glazen bol en zie dat je hem keurig op tijd krijgt en dat pcwinkeljc je nog even belt om te vragen of je hem binnen hebt. En uiteraard voor een prijs waarvoor serieuze bedrijven hem niet kunnen leveren. Alvast gefeliciteerd met je Tablet. :mrgreen:

Zoals ik al in mijn glazen bol zag 2 weken geleden. Waarom kom je hier eigenlijk nog als je het een kinderachtig zooitje vind. Goed gezien Linoge, dit was namelijk wat mij weken geleden al opviel. :idea:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Zweef schreef:. Ik denk dat er door pcwinkeljc nog heel veel geleerd kan worden maar ik zou het zonde vinden als deze webshop de kans niet krijgt omdat men zegt dat het een oplichter is. Nieuwe ondernemers moeten wel een krijgen om te groeien en te leren dus vandaar dat ik het op dit forum opnam voor deze meneer.
Nog maals gefeliciteerd met je Tablet, nieuwe ondernemers moeten inderdaad de mogelijkheid krijgen te leren maar dan toch liever niet over de rug van klanten lijkt mij.
Nu ook nog even lid worden van een echt keurmerk (die van pcwinkeljc stelt weinig voor) en wie weet.
https://www.qshops.org/ of http://www.thuiswinkel.org/leden

http://www.ictwaarborg.nl/

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Lieve mensen, ik zeg helemaal niet dat ik zeer tevreden ben.
Ik baalde ook van de extra wachttijd. De laaste week zeker werd ik ook geirriteerd. Ik zeg alleen dat er nog veel geleerd moet worden en dat meneer wel levert dus wil hiermee ontkrachten dat er wel besteld maar niets geleverd wordt. Voor mij persoonlijk is het een keuze geweest die ik 2 maanden heb overwogen, ik hield nl vanaf het begin deze winkel in de gaten op internet.
Meneer adverteerde op marktplaats en heb na 2 maanden zonder een negatieve recensie te vinden uiteindelijk maar besteld. Van te voren wist ik dat er een bepaalde levertijd aan vast zat. Ik heb zelf geen problemen gehad met het contact tussen ons en de webshop, wel met de het feit dat de afgesproken levertijd niet werd gehaald.Ik zeg ook niet dat iedereen nu maar massaal moet bestellen bij deze winkel, dat zal de levertijd zeker niet verkorten, eerder omgekeerd. Ik zeg alleen dat iedereen het verdiend om een kans te krijgen zolang men leert van zijn fouten. Meneer past zn site toch regelmatig aan met meer info. Een oud collega van mij is zelf enorm dislectisch en is onlangs ook een webshop gestart, ik gun hem alle geluk van de wereld en hoop dat hij niet meteen zo'n bak ellende over zich heen krijgt als hier. Vandaar mijn reacties.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

M.a.w. klein puntje van kritiek, maar verder tevreden.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Zweef schreef: Een oud collega van mij is zelf enorm dislectisch en is onlangs ook een webshop gestart, ik gun hem alle geluk van de wereld en hoop dat hij niet meteen zo'n bak ellende over zich heen krijgt als hier. Vandaar mijn reacties.

Ik wens je oud collega ook veel geluk toe. Hij of Zij zal een dergelijke ''bak ellende'' volgens jou woorden echt niet over zich heen krijgen als deze geen loze beloftes doet, zorgt dat afspraken altijd worden nagekomen, zorgt goed bereikbaar te zijn, zorgt dat er geen privé-omstandigheden gaan meespelen in de bestellingen van klanten en het komt helemaal goed. Mensen klagen echt niet voor niets al gaat het bij pcwinkeljc dan wellicht meer om slechte afspraken levertijden/bereikbaarheid enz. dan om oplichting.

vrenken
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2012 10:45

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door vrenken »

beste mensen,

het is misschien een rustgevend bericht,
ik heb in week 21 mijn tablet besteld en hij zou week 22 geleverd worden, meneer j.c. heeft nog een aantal keren gemaild en gebeld dat alles later kwam.Hij kwam met het aanbod om een nieuwere tablet te krijgen, en ja hoor
uiteindelijk nu week 25 heb ik hem toch netjes mogen ontvangen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

vrenken schreef:beste mensen,

het is misschien een rustgevend bericht,
ik heb in week 21 mijn tablet besteld en hij zou week 22 geleverd worden, meneer j.c. heeft nog een aantal keren gemaild en gebeld dat alles later kwam.Hij kwam met het aanbod om een nieuwere tablet te krijgen, en ja hoor
uiteindelijk nu week 25 heb ik hem toch netjes mogen ontvangen.
Heel fijn echt, maar je trekt het (alle reacties, en ook de negatieve) topic weer omhoog en onder de aandacht.Moet je natuurlijk zelf weten.Het was juist tot rust gekomen.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Beste mensen,

Zoals gewoonlijk heb ik bij een voor mij onbekende on-line shop gisteren eerst even de naam gegoogled.
Nogal wat negatieve reacties kwam ik hier tegen,of deze terecht of onterecht zijn kan ik uiteraard niet beoordelen.
De website maakt op mij een betrouwbare indruk en heb daarom gewoon een bestelling geplaatst. Aan vooruitbetaling in zijn algemeenheid zit altijd enig risico want een winkel kan tussentijds failliet gaan maar dit geldt voor alle winkels,dit is zelfs bij grote en 'betrouwbare' landelijke winkelketens gebeurt.
Wat zeker is dat er tussen de negatieve reacties heel wat onzin staat zoals ,mensen zijn geintereseerd in snelle levering en niet in de laagste prijs'
Als dit zo was had je wel naar de PC winkel bij je op de hoek gegaan en er 10 tot 25% meer voor betaald.
Mijn persoonlijke beoordeling,wat deze ook moge zijn,zal ik hier in de toekomst nog wel plaatsen.

mvg,

Rene

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

toch bijzonder dat mensen zich daar speciaal voor aanmelden bij radar...
top hoor..en wekt nog meer vertrouwen... :mrgreen:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Rene H schreef:Beste mensen,

Zoals gewoonlijk heb ik bij een voor mij onbekende on-line shop gisteren eerst even de naam gegoogled.
Nogal wat negatieve reacties kwam ik hier tegen,of deze terecht of onterecht zijn kan ik uiteraard niet beoordelen.
De website maakt op mij een betrouwbare indruk en heb daarom gewoon een bestelling geplaatst.

Mijn persoonlijke beoordeling,wat deze ook moge zijn,zal ik hier in de toekomst nog wel plaatsen.
Hoeft niet hoor, kan ik je nu al vertellen.Komt allemaal goed inclusief achteraf een email of belletje of hij is aangekomen en alles naar wens is.
Ik ben best blij met deze reacties, komt de betrouwbaarheid echt ten goede :lol: :lol:

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Oh jee krijgen we dit weer,denken jullie dat ik zakelijk betrokken ben bij Pcwinkeljc?
Wie zegt mij dat u niet zakelijk betrokken bent bij de concurrentie ? :wink:
Ik zal een absoluut eerlijk oordeel geven maar u heeft gelijk er zullen altijd twijfels blijven over wie is de persoon achter het bericht,dat is het nadeel van internet communicatie.
Maar om hier nu al mijn persoonlijke gegevens the plaatsen om te bewijzen wie ik ben......

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Rene H schreef:Oh jee krijgen we dit weer,denken jullie dat ik zakelijk betrokken ben bij Pcwinkeljc?
Dat is u idee.Het boeit verder niemand wie u wel of niet bent.Iedereen hier heeft zijn of haar besluit allang gemaakt en mag zelf weten of hij/zij bij pcwinkeljc koopt of verder zoekt naar een bedrijf die persoonlijke sores niet tot uiting laat komen in de levertijden.En liever iets meer betaald voor de gemoedsrust ( zoals ik dus deed).
Google is geduldig..

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nee hoor....joh straks lekker bakkie koffie drinken met de dhr crijnen...super,gezellig met je tablet, :mrgreen:
Ff stukje rijden"....of weken wachten,maar dan heb je ook hoor,top zaak,doen!!! :mrgreen:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Deze reactie is naar mijn idee nog steeds actueel.
agnesm
Heb even voor detectiveje gespeeld.
De eerste persoon die het bericht heeft geplaatst, heeft nooit aangegeven het tablet te hebben ontvangen.

2e berichtje heeft het over de initialen van de eigenaar dhr J.C. en noemt het sterfgeval waardoor er wat vertraging is.

De volgende persoon met een niet ontvangen tablet, heeft ook niet aangegeven de tablet wel of niet ontvangen te hebben.

Het volgende berichtje is van pcjc die claimt van het pcwinkeltje te zijn.
Vervolgens een positief berichtje van dezelfde pcjc aan de heer Crijnen zelf met een andere naam onder het mailtje. Ehhh begrijp ik het nou goed? PCwinkeltje = PCJC = Crijnen en dan berichtje aan zichzelf?

Daarna alleen positieve berichten van mensen met allemaal dezelfde schrijfstijl die de heer Crijnen aan de telefoon krijgen, ontmoeten, koffie met hem drinken en allemaal binnen een week nadien de tablet ontvangen?

Deze meneer Crijnen maakt hier volgens mij allemaal nieuwe accounts aan met 2-3 berichten van dat ze ook een tablet hebben besteld, maar even moeten wachten en allemaal binnen no time berichtje dat ze de tablet hebben ontvangen en er zo blij mee zijn en dat die meneer Crijnen toch zo betrouwbaar is.

Mij is het helemaal duidelijk hoor meneer PCwinkeltje/PCJC/Crijnen.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Begrijp mij niet verkeerd,ik vindt het een goede zaak wanneer mensen of bedrijven de boel belazeren dit openbaar wordt gemaakt op o.a. dit forum.
Maar ik ben hier reacties van mensen tegengekomen van ,volgens mij ben ik opgelicht' en 2 weken later een bericht posten ,ik heb mijn bestelling toch ontvangen deze winkel is heel betrouwbaar'
Wat moet ik hier nu mee :?:

hanssteijvers
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2012 16:02

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door hanssteijvers »

Beste Mensen,

Ik had het vertrouwen ook verloren in deze winkel. Heb hem mail gestuurd met verzoek uiterlijk woensdag 20 juni te leveren. Daarna per mail, die overigens altijd wordt beantwoord, bericht ontvangen dat hij het tablet kwam brengen. Ik woon in Weert en hij kwam van Eindhoven af.
Inderdaad tablet ontvangen even praatje gemaakt. Heb verteld dat hij erg slecht bereikbaar is per telefoon.
Blijkbaar dus GEEN oplichter, maar iemand die zijn zaakjes niet allemaal goed op orde heeft.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 apr 2019 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Johannazoekt
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012 21:54

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Johannazoekt »

Rene H schreef: Wat moet ik hier nu mee :?:
Huiverig zijn en een meer betrouwbare optie zoeken voor die paar euro's meer.

Helemaal met u eens, het is gek dat de mensen eerst zeggen ik geloof dat ik opgelicht ben, maar uiteindelijk opgelucht zijn en een artikel krijgen.
Echter zoals ik al eerder aangaf, het kan ook een absurd gekke methode zijn van de heer Crijnen om klanten toch ondanks alle gekheid op een stokje een aanschaf bij zijn winkel te wagen, en het lakse gedrag maar voor lief nemen, want het leidt uiteindelijk tot een happy end.

Of het daadwerkelijk tot een happy end leidt, ja volgens alle redelijk dubieuze bronnen wel. Enkel dubieus in de zin van ongelooflijke vergevensgezindheid (letterlijke betekenis van ongelooflijk nemen) en dat ze allen een nieuw account aanmaken (zoals u zelf) en volledig verdwijnen na hun verschijning. Ook vallen ze allen in deze zelfde trend van een beetje kritiek en onwenselijk gedrag, maar uiteindelijk allen heel tevreden gesteld.

Het verrassende is, er zijn nog geen blijvende negatieve opmerkingen gemaakt. Dus ofwel er zijn geen gedupeerde, of die benaderen dit forum gewoonweg niet. Maar dit zou betekenen dat het positieve het negatieve uitweegt als onze achterdochtige ideeën niet meegerekend worden. En TOCH als ik me goedgelovig opstel, zou ik mijn tablet/zo veel geld NOOIT door zo'n slordige instantie laten behandelen.

Bovendien waarom oogt de website betrouwbaar? Het onjuist overnemen van merknamen zoals Sonny? Of de onhandige en nogal primitieve webshop? (Ik zie dat de Sonny tablet intussen is verdwenen!)

Edit: Het gekste misschien van allemaal. Geen van de klanten van de heer Crijnen die aangeven: blijf weg van deze winkel als je niet achter je artikel/geld wilt aanjagen. Of in het algemeen zeggen geen zaken met de heer Crijnen te doen vanwege allerlei slordige en uitlopende zaken.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ja ik heb hiervoor inderdaad speciaal een account aangemaakt,ik had dit topic gisteren gelezen en wilde hier graag op reageren,vandaar.
Ik kan op dit moment nog geen oordeel over deze webwinkel geven maar zal dit later nog doen zoals ik eerder gezegt heb.
Of anderen hier waarde aan hechten is een tweede maar ik heb toegezegt dit te doen dus doe ik dit ook.
Dit oordeel kan zowel positief als negatief zijn dus ik begrijp niet dat er al van uit wordt gegaan dat ik hier een soort van promotie actie ga houden.

Gesloten