LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Rene H schreef: Ik kan op dit moment nog geen oordeel over deze webwinkel geven maar zal dit later nog doen zoals ik eerder gezegt heb.

Dit oordeel kan zowel positief als negatief zijn dus ik begrijp niet dat er al van uit wordt gegaan dat ik hier een soort van promotie actie ga houden.
Zo ging het al een aantal malen en in mijn (eerder gebruikte) glazen bol zie ik nu al dat jij straks uiterst tevreden bent en niet begrijpt waar toch die negatieve reacties vandaan komen. Ik stop er voor nu mee en wacht wel weer af.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ja ik ga er voorlopig ook even mee stoppen want ik zit inmiddels meer hier als op Facebook vanmiddag. :arrow:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agro »

Wat een zielig gedoe, als een "bedrijf" creatief niet verder komt dan op deze manier reclame te maken, waarbij de zogenaamde positivo's meer antireclame maken dan reclame (gezien de registratie en aantal posten :oops: ), zal het met de rest al niet veel anders zijn, en zal eenieder met maar een klein beetje verstand zich wel 10 keer bedenken om hier een bestelling te plaatsen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

agro schreef:Wat een zielig gedoe, als een "bedrijf" creatief niet verder komt dan op deze manier reclame te maken, waarbij de zogenaamde positivo's meer antireclame maken dan reclame (gezien de registratie en aantal posten :oops: ), zal het met de rest al niet veel anders zijn, en zal eenieder met maar een klein beetje verstand zich wel 10 keer bedenken om hier een bestelling te plaatsen.
Precies de spijker op zijn kop. :wink:

Johannazoekt
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012 21:54

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Johannazoekt »

Het opvallende is dat de klanten van de heer Crijnen telkens mijn vragen niet beantwoorden! :evil:

Wassenju heeft niet beantwoord welke reden de heer Crijnen aangaf waarom de tablet vertraagd was (In wassenju's verhaal geeft hij aan dat de heer Crijnen contact met Wassenju opzocht om dit toe te lichten).
Rene H beantwoordt niet aan waarom de website hem/haar betrouwbaar leek.

Ben benieuwd met welk excuus Wassenju is afgescheept en wat Rene H in die website zag.

Wassenju
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2012 22:31

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Wassenju »

Johannazoekt schreef:Het opvallende is dat de klanten van de heer Crijnen telkens mijn vragen niet beantwoorden! :evil:

Wassenju heeft niet beantwoord welke reden de heer Crijnen aangaf waarom de tablet vertraagd was (In wassenju's verhaal geeft hij aan dat de heer Crijnen contact met Wassenju opzocht om dit toe te lichten).
Rene H beantwoordt niet aan waarom de website hem/haar betrouwbaar leek.

Ben benieuwd met welk excuus Wassenju is afgescheept en wat Rene H in die website zag.
Zo, mijn laatste post hier in deze topic.
Afgelopen maandag mijn tablet in goede staat ontvangen. Ja, later dan verwacht maar........op mijn eigen verzoek!!!!!!!
Het excuus waar je het over hebt is omdat zijn leverancier hem met deze levertijden beleverd.
Hij houd deze levertijden dus ook aan en vermeld dit op zijn site.
Als je geen haast heb en voordelig een tablet wil is pcwinkeljc dus een prima webshop!!!
Goedkoop, een correcte communicatie/snelle reactie op vragen zowel via mail als telefoon, oplossings gericht (ik verzocht 2 dagen later te leveren en dit deed hij dan ook), netjes per post verzonden met een track&trace code. Kortom: niets mis mee.
Lees mijn 1e bericht waarin ik meld dat ik vooralsnog van het positieve uitga en zie hier: niets aan de hand.
Wel heb ik om het vaste clubje zure, negatieve, betweters vaak moeten lachen. Mijn dank daar voor.
Rest me verder niets anders dan jullie veel succes te wensen en een lange neus te trekken. Ik heb lekker mijn tablet voor weinig. Pcwinkeljc: niets mis mee!!!!!!

Toedels!!!

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Wassenju schreef: Lees mijn 1e bericht waarin ik meld dat ik vooralsnog van het positieve uitga en zie hier: niets aan de hand.
Wel heb ik om het vaste clubje zure, negatieve, betweters vaak moeten lachen. Mijn dank daar voor.
en een lange neus te trekken. Ik heb lekker mijn tablet voor weinig. Pcwinkeljc: niets mis mee!!!!!!
Toedels!!!

Tamelijk kinderachtige (Op de kleuterschool blijven zitten?) reactie maar dat mag natuurlijk.
Dat eerste wisten die vaste bezoekers al toen jij je berichtje plaatste, een beetje voorzichtig klagen en dan ineens volledig vertrouwen voor er geleverd worden en hier komen melden hoe geweldig dit (onbetekenende ) shopje wel is.
Op dit moment bevat de database 19.366 reviews, verdeeld over 2.195 shops op een totaal van 3.711 shops.

http://tweakers.net/shopreview/

En je raad het al, pcwinklejc ontbreekt. Op zich niet heel bijzonder, maar toch.
Het leed voor pcwinkeljc is allang geschied en via google.nl zullen nieuwe klanten zich toch gaan afvragen of waar rook vuur is en ergens anders kopen met wat meer zekerheid en professionaliteit.Beste voor pcwinklejc zou zijn als dit soort reacties niet meer op het forum kwamen en deze langzaam naar onderen verdwijnt en er wat rust komt, dat was al even zo tot de hoera-melders weer het vuurtje opstookte. :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Wil niet de pret drukken hoor maar de galaxy tab 2 heeft mijn man 3 wk geleden bij media gekocht voor 299-
Goh en gelijk meegenomen,niks wachten...
Mijn iPad gewoon lekker in de winkel gehaald,zo meenemen
Maaaaar ja,mis natuurlijk dan wel het lekkere bakkie koffie van crijnen en het gezellige praatje....
Maar ach....heb toch liever iets in mijn handen wat ik gelijk betaald heb...

Oh ja PDA shop etc heeft ook vaak aanbiedingen...die is wel te vertrouwen.
Gisteren besteld vandaag in huis! Dat is pas correct,
Niet deze zaak....

Sorry maar ik kan niet positief zijn over een zaak waar ik alleen negatief over lees! Daar wat bestel ,volgens 4 wk moet wachten,maaaaar altijd een excuus,natuurlijk...

Mijn motto IK BETAAL WEL IETS MEER BIJ EEN VERTROUWDE ZAAK!!

Dat de heer crijnen zelf nog niet gereageerd heeft,trabelski zie je al wat in je glazen bol :mrgreen: :lol:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Alles komt goed! Mijn glazen bol werkt helaas niet meer,de goudvis wilde perse zijn/haar huis terug. :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol:

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

[quote="Wassenju"][quote="Johannazoekt"]Het opvallende is dat de klanten van de heer Crijnen telkens mijn vragen niet beantwoorden! :evil:


Rene H beantwoordt niet aan waarom de website hem/haar betrouwbaar leek.

Hem,ik ben een man.
De website lijkt mij betrouwbaar omdat alle bedrijfsgegevens er op staan KVK,mailadres,telefoon en bedrijfsadres.
Ga eens surfen over internet en hoeveel webshops zijn er niet die alleen bereikbaar zijn via een online contact formulier,niks geen telefoonnummer of bedrijfs/postadres.
Nomaals,ik kan nog niet oordelen over deze webshop maar zie hier positieve en negatieve berichten en ga op voorhand niet mee met het negatieve.

De toekomst zal het wel leren maar ik zie graag beoordelingen berust op feiten en niet op vermoedens,maar misschien is het wel beter dat ik mij niet meer in de discussie hier meng want anders onstaat er de indruk dat ik bemoeienis met de webshop heb terwijl ik gewoon klant ben.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou de toekomst ziet er rooskleurig uit hoor,duurt ff maar dan heb je ook wat :lol: :lol:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Rene H schreef: De website lijkt mij betrouwbaar omdat alle bedrijfsgegevens er op staan KVK,mailadres,telefoon en bedrijfsadres.
Maar dat is niet de verdienste van pcwinkeljc hoor, er ontbraken een flink aantal zaken die later ( dat plaatste ik al eerder) werden recht gezet door de eigenaar. In het begin op dit forum was dit niet in orde.
Hier nog maar eens een klein deel van (met dank)MAXIEMS bericht.....
Citaat:
-de shop heeft een vast telefoonnummer (naast eventueel een mobiel nummer);
-de shop vermeldt op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop heeft haar algemene voorwaarden op de site staan;
-de shop is via de site gemakkelijk bereikbaar;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer (werk)dagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen,
óf een bestelling/levering onder rembours of met een AC is mogelijk;

-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die niet waar;
-google op de naam van de webshop en zoek naar (negatieve) reakties;
Bij pcwinkeljc is 100% vooruitbetaling vereist, rembours kan niet, alleen via ideal.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden atijd een vooruitbetaling van meer dan 100% worden bedongen,

scalpel
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2012 19:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door scalpel »

In week 24 zou ook mijn galaxy 10.1 tablet geleverd worden. Ik werd eerst een hele tijd aan het lijntje gehoouden. Tablets niet vooradig, zijn leverancier die zijn afspraken niet na kwam. En de winkel is zo goed als onbereikbaar. Mobiel nummer is volgens mij nep. Net op het moment dat ik mijn geld terug eis wordt er een tablet geleverd. Maar wel de verkeerde. Een veel goedkopere versie. Tevens is niet alles geleverd, beschermhoes zat er niet bij en ook een oranje pakket was mij beloofd. Al is dat laatste niet echt meer nodig haha. En natuurlijk weer niemand te bereiken van Pcwinkeljc. En er nu maar weer achteraan zeuren. Ik kan iedereen maar 1 tip geven. De frustratie die deze winkel opleverd is de lage prijs niet waard.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Edit = aangepast.
Laatst gewijzigd door trebelski op 30 jun 2012 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Herziene versie d.d. 29/6/2012

Is deze webshop wel betrouwbaar?

Zie:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=119640

Sukses, Maxiem.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

trebelski schreef:
Wassenju schreef: Wel heb ik om het vaste clubje zure, negatieve, betweters vaak moeten lachen. Mijn dank daar voor.
Rest me verder niets anders dan jullie veel succes te wensen en een lange neus te trekken. Ik heb lekker mijn tablet voor weinig. Pcwinkeljc: niets mis mee!!!!!!

Toedels!!!
En tot zover het L*Lverhaal van Wassenju .Pcwinkeljc: alles mis mee!!!!!!
Helaas weer een slachtoffer van dit onbetrouwbare webshopje. Ongetwijfeld komen zo weer de (eenmalige ) reacties los van hoe lekker de koffie was en hoe Pcwinkeljc nog speciaal heeft gebeld om te vragen of alles goed over kwam. Heeft bv BBC bij mij nooit gedaan maar ja, die leverde dan ook normaal en op tijd.
scalpel, probeer dat thuiswinkel embleem eens, hoewel ik niet geloof dat het iets uithaalt.
scalpel schreef...30 jun 2012 19:48
In week 24 zou ook mijn galaxy 10.1 tablet geleverd worden. Ik werd eerst een hele tijd aan het lijntje gehoouden. Tablets niet vooradig, zijn leverancier die zijn afspraken niet na kwam. En de winkel is zo goed als onbereikbaar. Mobiel nummer is volgens mij nep. Net op het moment dat ik mijn geld terug eis wordt er een tablet geleverd. Maar wel de verkeerde. Een veel goedkopere versie. Tevens is niet alles geleverd, beschermhoes zat er niet bij en ook een oranje pakket was mij beloofd. Al is dat laatste niet echt meer nodig haha. En natuurlijk weer niemand te bereiken van Pcwinkeljc. En er nu maar weer achteraan zeuren. Ik kan iedereen maar 1 tip geven. De frustratie die deze winkel opleverd is de lage prijs niet waard.
http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/co ... cwinkeljc/

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou tenminste een eerlijk iemand!!!

Tip..bij saturn ligt hij voor 338-16 gig geen 3 g...de normale versie dus.(wifi)
Weet niet wat de verzendkosten zijn....enne de ergernis??

ERHAA
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2012 00:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ERHAA »

Ik heb vorige week woensdag een samsung galaxy 2 tablet besteld. Vrijdag rook ik lont en heb ik zo ongeveer dagelijks gebeld maar niemand aan de telefoon gekregen. De voicemail zegt dat ze vakantie hebben en maandag 2 juli alle email gaan beantwoorden.
Ik heb uiteraard ook emails gestuurd met de vraag om bevestiging maar niets gekregen.

Omdat ze niets bevestigd hebben kan ik volgens hun eigen regels die op de website staan (artikel 5) het geld terug eisen. Dat heb ik dus gedaan per mail en ook aangegeven dat ik aangifte ga doen van diefstal als ik het geld vrijdag niet op mijn rekening heb staan.

Ben benieuwd of er nu wel gereageerd wordt, dit is echt beneden peil.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

ERHAA schreef:Omdat ze niets bevestigd hebben kan ik volgens hun eigen regels die op de website staan (artikel 5) het geld terug eisen. Dat heb ik dus gedaan per mail en ook aangegeven dat ik aangifte ga doen van diefstal als ik het geld vrijdag niet op mijn rekening heb staan.
Ongeacht of bevestigd is kun je ook voor aflevering bij een consumentenkoop op afstand altijd ontbinden. Omdat er in art. 5 lid 2 van de algemene voorwaarden geen betalingstermijn voor de verkoper genoemd staat, is het niet onlogisch om daarbij ook aansluiting te zoeken bij art. 7:46d lid 3 BW. Dit betekent dat aangifte binnen 30 dagen na ontbinding al helemaal prematuur is (helaas in veel gevallen).

Gesloten