LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kevint1992
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2012 14:03

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Kevint1992 »

De site zelf ziet er zeer verouderd en slecht uit. Ook heeft hij geen thuiswinkel waarborg logo op zijn site. Ik zou hier mijn tablet niet bestellen.

Ik hoop wel voor je dat je hem krijgt! En anders even je bank bellen dan kunnen hun je misschien helpen.

Kevin

illbeback2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2012 00:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door illbeback2 »

Om wat kou uit de lucht te nemen, we hoeven nog niet helemaal te wanhopen over de mensheid; vandaag is de tablet binnengekomen. PcwinkelJC heeft aan zijn verplichting voldaan. Ik ben blij, en op basis van de door anderen geuite zorgen op dit forum, ook opgelucht. Ik hoop dat de anderen ook hun tablet zullen ontvangen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

illbeback2 schreef:Om wat kou uit de lucht te nemen, we hoeven nog niet helemaal te wanhopen over de mensheid; vandaag is de tablet binnengekomen. PcwinkelJC heeft aan zijn verplichting voldaan. Ik ben blij, en op basis van de door anderen geuite zorgen op dit forum, ook opgelucht. Ik hoop dat de anderen ook hun tablet zullen ontvangen.
Voor jou is het dan kennelijk goed afgelopen maar de twijfels over deze website blijven! Tot er meerdere bezoekers hun spullen krijgen blijft het erg link om bij PCwinkeljc.nl iets te bestellen, want gaat het mis sta je met lege handen!!

Ik ga niet de hele riedel van MAXIEM (met dank aan MAXIEM :wink: ) plaatsen maar dit is het belangrijkste.
-de shop heeft een vast telefoonnummer (naast eventueel een mobiel nummer);
-de shop vermeldt op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop heeft haar algemene voorwaarden op de site staan;
-de shop is via de site gemakkelijk bereikbaar;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer (werk)dagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen,
óf een bestelling/levering onder rembours of met een AC is mogelijk;

-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die niet waar;
-google op de naam van de webshop en zoek naar (negatieve) reakties;

pcjc
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door pcjc »

Beste mensen,

Wij willen deze berichten uit te lucht helpen

Wij willen graag weten welke mensen dit zijn die deze ervaring hebbben met ons

Wij komen onze afspraken altijd naar wij informeren onze klant altijd netjes.


Wij vinden dit zeer onder de maat wij zijn een jong bedrijf die graag van haar fouten willen leren.

willen deze mensen zich melden via de site.

Vriendelijke groet,

pcwinkeljc

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door olaf79 »

pcjc schreef:Beste mensen,

Wij willen deze berichten uit te lucht helpen

Wij willen graag weten welke mensen dit zijn die deze ervaring hebbben met ons

Wij komen onze afspraken altijd naar wij informeren onze klant altijd netjes.


Wij vinden dit zeer onder de maat wij zijn een jong bedrijf die graag van haar fouten willen leren.

willen deze mensen zich melden via de site.

Vriendelijke groet,

pcwinkeljc
En dan, ga je ze dan lynchen? De les die je nu gehad hebt zou al torenhoog moeten zijn. Uit deze reacties zou je zelf kunnen concluderen wat je mis hebt gedaan en hoe het beter kan.

pcjc
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door pcjc »

Meneer Olaf79,

Wat u hier schrijft met het bericht Lynchen gaat voor ons te ver.

Wij sturen een brief naar de Tros en doen aangifte van dreigende woorden richting ons.

Verdere discussie gaan wij niet met u aan. Hebt u vragen omtrent tablets of andere producten. Zijn wij bereikbaar via de site.

Vriendelijke groet,

PcwinkelJc

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Zie update 29/6/2012

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 30 jun 2012 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.

pcjc
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door pcjc »

Beste heer Crijnen,
Ik heb beslist geen reactie op radar of waar dan ook gezet over u en of uw onderneming.
Ik heb eerder al aangegeven dat ik het zeer heb gewaardeerd dat u altijd duidelijk hebt gecommuniceerd tijdens de periode dat de tablet in bestelling was.
Ik heb ook aangegeven dat ik het heel sportief vond dat u het prijsverschil zou compenseren.
Klasse dus!
Wij hebben de tablet inderdaad ook gisteren ontvangen.

Met vr. groet,
Hugo van Verseveld

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

pcjc schreef:Meneer Olaf79,
Wat u hier schrijft met het bericht Lynchen gaat voor ons te ver.
Wij sturen een brief naar de Tros en doen aangifte van dreigende woorden richting ons.

PcwinkelJc
Goed lezen is natuurlijk ook een vak, nergens doet Olaf79 een dreigende reactie op u gericht. Lees even beter!. Nog iets, de energie die u nu gaat steken in aangiftes/ontkenningen enz. kunt u beter investeren in het op het juiste peil brengen van u website. Update=Bezoekadres is intussen toegevoegd, eerlijk is eerlijk en de prijzen kunnen bijna niet kloppen en zijn dus of lokprijzen of er speelt iets anders, sorry, maar zo zie ik het.Ik gebruik voor het prijsniveau tweakers.net waar de prijzen van ruim 1700 webwinkels staan en de daargenoemde bodemprijzen zijn soms 25% boven het laagste prijsniveau bij PCwinkeljc. Een voorbeeld is de Samsung, de prijs is totaal onmogelijk en zou verlies opleveren.
http://tweakers.net/pricewatch/284060/s ... zwart.html bodemprijs daar €422.-

Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G Zwart
U bied deze aan voor €359.-
http://www.pcwinkeljc.nl/index.php?p=66&s=&opt=2&id=343

Kortom, voor mij in ieder geval een reden om hier niet te kopen vanwege het risico ook omdat uitsluitend vooruit en alleen met Ideal betaald kan worden. Ideal is prima maar is eigenlijk een eenmalige betaling die niet terug gedraaid kan worden. Voor ieder zelf te bekijken of zij dit risico willen nemen, ik pas.

Vraag me ook af waarom die vreemde schrijffout.Kan gebeuren maar toch.
Sonny Tablet 16 GB ,wifi + 3G

Hm, 2 positief 1 negatief. http://www.allebedrijveninvenlo.nl/over ... jc/reviews

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Kreeg zelfs eenpb van meneer:
Onderwerp: pcwinkeljc

berndv schreef:
Als ik een bestelling plaats kan ik uitsluitend vooruit betalen, spreekt zijn eigen voorwaarden dus tegen.

Wettelijk moet er een bezoekadres staan, die hebben ze niet. Waarschijnlijk kom je dan thuis.


Beste

Wij raden u aan hier geen onzin neet te zetten

Als je klik op het thuiswinkel logo zie je al onze gevens

Wij hebben alleen webshops dus is het thuis adres daar is iedereen welkom.

Ik zou ophouden met dit gedoe en geen kleine bedrijven kapot maken.

Wij staan altijd open voor goed Tips maar zitten niet te wachten op onze wat ons beschadigd.

Wij zullen ook zeker door onze jurist een brief laten sturen naar tros Rader.

zij pakken bedrijven aan,dat ze deze onzin maar eens aanpakken.

Klachten prima maar kom er dan mee waar thuis horen.

MVG PCwinkelJC

dat deze onzin maar eens aanpakken.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Ik ben normaal niet erg vatbaat voor Typefouten. Ik mis ook genoeg toetsen met mijn dikke vingers op de ipad, maar als je als bedrijf een dergelijke reactie hier neer poot en dan ook nog een dergelijk pb gaat sturen dan ben je echt wel fout bezig.

Het kapot maken van een bedrijf komt niet door de mensen op dit forum, maar door de reden waaromhet bedrijf in beginsel op dit forum terecht komt. Er zijn legio oplichters onder webshops, u blijkbaar niet. U wilt tips? Prima, kijk eens naar andere bedrijven op dit forum en de manier waarop zij reageren. De manier waarop u reageert slaat werkelijk helemaal nergens op. Gaat meteen mensen aanvallen. Dreigen om de tros een advocaat op hun dak te sturen.

Dat u inmiddels het adres goed heeft staan prima, het gedeelte met de betaling, waar mijn post ookmover ging gaat u niet op in. Daarnaast is een woonbestemming niet bedoeld voor detailhandel. Ook een webwinkel zou zich moeten vestigen op een locatie die aangemerkt staat voor detailhandel.

Om te zorgen dat uw webwinkel(s) niet kapot worden gemaakt door fora en social media moet u zorgen dat uw klanten geen reden hebbenom daar naar toe te stappen. Als dat dan gebeurt en dan gaan dreigen met advocaten is niet de manier van damagecontrol. Hiermee werkt u uzelf verder de afgrond in. Hier is het in beginsel gekomen vanwege het uitblijven van reactie vanuw kant naar een klant. Dat dit komt door een sterfgeval is heel spijtig, maar voor een ondernemer gaat heel hard gezegd, het werk altijd door. Dus ook het doen van leveringen, het aannemen van bestellingen en dergelijke. Een fysieke winkel kan de deur wel dicht doen, ook daar gaat hetnondernemerschap gewoon door. En ja, ik ben zelf ook ondernemer,ik ken het klappen van de zweep.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door tinne »

berndv schreef:Kreeg zelfs eenpb van meneer:
Onderwerp: pcwinkeljc

berndv schreef:
Als ik een bestelling plaats kan ik uitsluitend vooruit betalen, spreekt zijn eigen voorwaarden dus tegen.

Wettelijk moet er een bezoekadres staan, die hebben ze niet. Waarschijnlijk kom je dan thuis.


Beste

Wij raden u aan hier geen onzin neet te zetten

Als je klik op het thuiswinkel logo zie je al onze gevens

Wij hebben alleen webshops dus is het thuis adres daar is iedereen welkom.

Ik zou ophouden met dit gedoe en geen kleine bedrijven kapot maken.

Wij staan altijd open voor goed Tips maar zitten niet te wachten op onze wat ons beschadigd.

Wij zullen ook zeker door onze jurist een brief laten sturen naar tros Rader.

zij pakken bedrijven aan,dat ze deze onzin maar eens aanpakken.

Klachten prima maar kom er dan mee waar thuis horen.

MVG PCwinkelJC

dat deze onzin maar eens aanpakken.
klinkt als iemand die Babelfish als vertaler gebruikt......

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Babelfish is oud, google translate is van nu.

Maar dit is geen vertaling, dit is op een emotioneel moment geschreven, zonder na te lezen.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

berndv schreef:Ik ben normaal niet erg vatbaat voor Typefouten. Ik mis ook genoeg toetsen met mijn dikke vingers op de ipad, maar als je als bedrijf een dergelijke reactie hier neer poot en dan ook nog een dergelijk pb gaat sturen dan ben je echt wel fout bezig.
Natuurlijk is het maken van een typefout geen probleem, toch is voorzichtigheid geboden als een bekende merknaam Sony (Sonny Tablet 16 GB) verkeerd word gespeld. Zelf kijk ik altijd even op tweakers.net simpel omdat deze de grootste database heeft.
Pricewatch Shopreviews is een database met ervaringen en beoordelingen van computershops door bezoekers van Tweakers.net. Veel van deze shops zijn terug te vinden in de Pricewatch. Je kunt zelf reviews toevoegen door een shop op te zoeken en de link 'Review toevoegen' in de rechterkolom aan te klikken. Shopreviews is uitsluitend bedoeld voor hardware- en softwareshops die leveren aan particulieren.

Op dit moment bevat de database 19.307 reviews, verdeeld over 2.187 shops op een totaal van 3.680 shops. Mocht je dat te weinig vinden, dan kan je hier een shop toevoegen.
http://tweakers.net/shopreview/

Het zegt niet alles maar je krijgt een behoorlijk overzicht van een shop.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door tinne »

emotioneel is leuk, maar als je je bedrijf probeert te verdedigen kun je beter nog eens nalezen wát je nu eigenlijk neer zet...

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

tinne schreef:emotioneel is leuk, maar als je je bedrijf probeert te verdedigen kun je beter nog eens nalezen wát je nu eigenlijk neer zet...
En daar gaat de rest van die zin ook over. Als bedrijf moet je zorgen dat je professioneel overkomt.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Het topic heeft best invloed gehad want de eigenaar heeft intussen behoorlijk gesleuteld aan de site ( in positieve zin ) en nu is in ieder geval meer duidelijkheid met wie je zaken doet en waar je verhaal kan halen als het fout loopt. Natuurlijk heeft niemand er belang bij een klein bedrijfje om zeep te helpen maar dat werkt naar twee kanten toe. Ook de klant mag niet na betaling het bos in worden gestuurd met verhalen (hoe erg ook ) over sterfgevallen enz. Kort door de bocht heeft de klant daar geen boodschap aan. Blijft over de prijzen, ik weet dat sommige genoemde prijzen ( die in het begin op de site stonden) gewoon onmogelijk zijn of je moet met verlies verkopen en dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed, voordeel van de twijfel en afwachten of er geen verder klachten hier /elders binnenkomen.Wens het bedrijf het beste maar onthou , openheid en eerlijk zaken doen is de beste garantie om klachten te vermijden.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Inderdaad hij heeft mij ook zelf een prive mailtje hier gestuurd dat ik me liet meeslepen in mijn beslissing. Ik noem dat zelf niet "laten meeslepen" maar " gezond verstand" :D

a. hij zit ver onder de prijs
b. hij geeft leverdata aan die hij niet nakomt, verschillende keren niet bij meerdere mensen (en dus niet meegerekend de mensen die nog geduldig afwachten en niet hier hebben gepost).
c. hij neemt niet op op de nummers die bekend zijn, maar wel op een onbekend nummer.

Inmiddels geven een paar mensen nu aan dat ze hun spullen na lang mailen/bellen/zeuren hebben gehad, dat biedt perspectief voor de rest van de mensen die besteld hebben.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

agnesm schreef:Inderdaad hij heeft mij ook zelf een prive mailtje hier gestuurd dat ik me liet meeslepen in mijn beslissing. Ik noem dat zelf niet "laten meeslepen" maar " gezond verstand" :D

a. hij zit ver onder de prijs
b. hij geeft leverdata aan die hij niet nakomt, verschillende keren niet bij meerdere mensen (en dus niet meegerekend de mensen die nog geduldig afwachten en niet hier hebben gepost).
c. hij neemt niet op op de nummers die bekend zijn, maar wel op een onbekend nummer.

Inmiddels geven een paar mensen nu aan dat ze hun spullen na lang mailen/bellen/zeuren hebben gehad, dat biedt perspectief voor de rest van de mensen die besteld hebben.
Het blijft inderdaad vreemd, de prijzen (zeker die van voor de klachten) kunnen gewoon niet kloppen! Als bijna 2200 webshops hun prijzen online hebben staan en PCwinkeljc zit zelfs nog 25/30% onder de allerlaagste prijs zit er iets fout,zoals ik al eerder meld of lokkertjes of? Vul maar in.Ik ben blij voor degene die uiteindelijk toch geleverd hebben gekregen maar zonder ook maar iemand direct te beschuldigen is en blijft het oppassen geblazen. Kies liever voor een iets hogere prijs maar wel bij een shop die goed bekend staat op tweakers.net. De meeste ( ook ik hoor) moeten sparen voor een dure aankoop en hoewel 100% zekerheid niet bestaat wil ik wel zo zeker mogelijk zijn.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door olaf79 »

pcjc schreef:Meneer Olaf79,

Wat u hier schrijft met het bericht Lynchen gaat voor ons te ver.
Het gaat u te ver, das mooi. Maar dit is niet de manier om mensen met klachten te helpen[/quote]
Wij sturen een brief naar de Tros en doen aangifte van dreigende woorden richting ons.
En wat voor dreigende woorden zijn er dan gevallen? Het doen van valse aangifte is verboden. Ik zou daar maar mee uitkijken.
Verdere discussie gaan wij niet met u aan. Hebt u vragen omtrent tablets of andere producten. Zijn wij bereikbaar via de site.
Prima, u bent niet verplicht te reageren, u maakt zichzelf alleen wel erg belachelijk zo.
Vriendelijke groet,

PcwinkelJc
Zo vriendelijke vind ik u niet. Heeft u geen naam?

Gesloten