LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jankoppijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:02

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door jankoppijn »

Ook ik heb problemen de bestelling galaxy tab 2 10.1
ik heb betaald op 15 mei , in eerste instantie het oude model 10.1, na email contact veranderd naar de tab 2, levering week 23, na diverse beloftes dat het verstuurd zou zijn EN 4 DAGEN HIERVOOR THUIS GEBLEVEN, voor de zoveelste keer gemaild met de heer crijnen, nu zou hij het apparaat persoonlijk komen brengen op vrijdag 29 juni.
U raad het al NIEMAND GEZIEN EN NIETS GELEVERD.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan wegens oplichting :evil:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nog even een aanvulling - zaterdag, 15:00 uur, en op de website staat nog steeds ten onrechte het keurmerk.

Beloften die meneer doet zijn dus waardeloos - ik houd mijn hart vast voor alle mensen die opgelicht zijn.
Hebben jullie allemaal al aangifte gedaan?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agro »

johnas schreef:
bloempje1 schreef:Wat fijn dat er al 1 iemand zijn geld retour heeft :D . Gelukkig. Ik heb gelijk mijn rekening nagekeken, maar helaas :x . Ik heb Dhr Crijnen wel direkt een berichtje gedaan of ik het geld ook retour kan verwachten vandaag. Ik hou jullie op de hoogte!

P.S Johnas, wanneer had jij je tablet besteld??
ik had de tab2 op vrijdag 22-07-2012 besteld en betaald na vele Emails naar [email protected] met een deadline woensdag 11-07-2012 als uiterste terugstortdatum en inderdaad vanmorgen 13-07-2012 mijn rekening bekeken en er was dus 298,00 euro teruggestort vanaf zijn postgirorekening met als rentedatum 11-07-2012 ik hoop dat hij dat bij jouw (jullie) ook doet, succes.
Gezien de aard van de posten door anderen gedaan, lijkt het onwaarschijnlijk dat de posten door johnas gedaan enige realiteit bevatten, lijkt er meer op de eigenaar van pcwinkeljc en johnas een en dezelfde zijn, en dienen zijn posten enkel om tijd te rekken, en eenieder valse hoop te verschaffen.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik ga het steeds somberder inzien, zeker na het mailtje van jankoppijn die zijn tablet al op 15 mei had besteld :x
En na mijn vele berichtjes aan dhr Crijnen krijg ik ook helemaal geen berichtjes terug .
Ik wil alleen maar weten hoe het er voor staat. :(

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

agro schreef:
johnas schreef:
bloempje1 schreef:Wat fijn dat er al 1 iemand zijn geld retour heeft :D . Gelukkig. Ik heb gelijk mijn rekening nagekeken, maar helaas :x . Ik heb Dhr Crijnen wel direkt een berichtje gedaan of ik het geld ook retour kan verwachten vandaag. Ik hou jullie op de hoogte!

P.S Johnas, wanneer had jij je tablet besteld??
ik had de tab2 op vrijdag 22-07-2012 besteld en betaald na vele Emails naar [email protected] met een deadline woensdag 11-07-2012 als uiterste terugstortdatum en inderdaad vanmorgen 13-07-2012 mijn rekening bekeken en er was dus 298,00 euro teruggestort vanaf zijn postgirorekening met als rentedatum 11-07-2012 ik hoop dat hij dat bij jouw (jullie) ook doet, succes.
Gezien de aard van de posten door anderen gedaan, lijkt het onwaarschijnlijk dat de posten door johnas gedaan enige realiteit bevatten, lijkt er meer op de eigenaar van pcwinkeljc en johnas een en dezelfde zijn, en dienen zijn posten enkel om tijd te rekken, en eenieder valse hoop te verschaffen.
En dat beste agro vond/vind ik nu ook, gecombineerd met door johnas steeds aan mij de vraag waar ik me druk over maak want ik ben toch niet persoonlijk benadeelt leidde tot dezelfde conclusie. Maar goed, ik hoop toch dat het allemaal in orde komt gezien de trieste ( bv bloempje1 ) verhalen van degene die hun centjes kwijt zijn geraakt.

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

ZO Linoge

Geregistreerd: 21 feb 2012 17:38
Berichten: 328

Antwoord met een citaat
Ongelezen bericht 14 jul 2012 01:30
sas1979 schreef:
Ik lees af en toe een reactie over voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten omdat het goedkoper is??? Dan is mijn vraag wie in Nederland wil nu nog in deze dure rot tijd zijn hard gespaarde geld over de balk gooien terwijl je als je goed shopt (en dus niet via z'on winkel als deze en sommige andere) geld kan besparen of heb jij een vette rekening en een geldboom dan zeg ik smijt maar lekker met je geld... Ik kan en doe het niet!!!Have fun :lol:


Iemand die liever zekerheid heeft en het product in de winkel koopt. Betaalt wel meer, maar heeft wel het product direct in handen en een betere service mocht er iets mis gaan.

Jij smijt niet met geld? Hoeveel ben jij kwijt als je je geld niet terug krijgt?



Meld dit bericht
Profiel Stuur privébericht

ALS JE ALLES VAN TE VOREN WEET BETERWETER DAN WAS DIT NIET GEBEURT... :lol: .

Maar ik heb vanavond ook aangifte gedaan :evil: En raad dat iedereen aan die gedupeerd is, ook je rechtsbijstand als je die hebt en de ING waar die oplichter zijn rekening heeft lopen (die lui zijn net zo erg want vanaf 2010 komen er al klachten op nummer) Je kunt dat googlen dat er op dat nummer bij ING in 2010 al problemen gemeld zijn. Als bank zijnde hadden zij deze man aan moeten spreken en bij geen actie de rekening moeten bevriezen!(dit heb ik afgelopen week van mijn bank vernomen) Dus als het een rechtszaak wordt daag ik die lui er ook voor zij hadden de mogelijkheid ons te behoeden voor oplichters zoals die rare vogel waar nu ons geld is. En het blijkt wel weer keurmerk of niet maakt niks uit. En die Johnas is naar mijn idee gewoon zelf de eigenaar zoals eerder gesuggereerd is............Wordt er echt niet goed van bah bah.EN dan die Beterweters ik vraag niet om opgelicht te worden of wel dan????

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Ik weet niet maar een IDEE: misschien kunnen we met z'n allen wel een rechtszaak aanspannen!!!Of eens naar Venlo rijden?

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Met zijn allen naar venlo rijden lijkt me niet een heel goed idee, maar een rechtszaak aanspannen wel. Maar, hoe gaat dat in zijn werk???
Misschien kunnen we ook wel allemaal een berichtje sturen naar tros opgelicht? En dan onder de naam pcwinkeljc?

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Ik weet niet wie er een rechtsbijstandsverzekering heeft maar als je die hebt even inschakelen die doen de rest voor jou! Zorg wel dat je ook melding doet bij de ING en ook de politie. Ik ben er vandaag geweest en zij gaan nu landelijk uitpluizen of er meer aanklachten tegen die PCwinkel zijn....Ook bij de KvK, consuwijzer en Kassa. Nogmaals niemand had dit voorzien en het geeft een vervelend gevoel. Maar als we samen voegen staan we nog veel sterker!!!

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb helaas geen rechtsbijstand maar ik heb voor morgen wel de ING, de Consu wijzer en de KVK op mijn lijstje staan. En morgen even mijn verzekering bellen.
Kijken wat daar uit komt.
En ik zal weer eens een mailtje sturen naar Dhr Crijnen. Kijken of ik daar nog wat van hoor :x

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

alle stukken bewaard,
politie aangifte
brief naar ING
Betaal rekening
rekening retour,
politie aangifte ingetrokken
Wie het niet geloofd mag langs komen omgeving Amsterdam
maak je bekend bv tel. ik bel je op

ik begrijp dat als je opgelicht wordt dat je niemand meer vertrouwd,
mijn verhaal kan ik bewijzen, helaas.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Tot op heden niets gehoord van Dhr Crijnen. Ik heb mijn verzekering gebeld maar die kunnen helaas niets voor mij betekenen. Ik heb gesproken met iemand van dat thuiswinkelcertificaat en deze vertelde mij dat dhr een grote bestelling heeft gedaan maar deze bestelling nooit heeft ontvangen. Heeft aangifte gedaan bij de politie.
Verder moeten we alleen maar wachten, wachten en wachten...zucht.
Heeft iemand anders nog nieuws???

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En vanmorgen - 11:35 - je raad het al - nog steeds ten onrechte het keurmerk.

Ik denk echt dat deze dingen niets toevoegen , tenzij ze enige toevoeging voor de klant bieden - rechtsbescherming o.i.d..

Ik denk dat deze echt zinloos is.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb net een heleboel telefoontjes gepleegd.
Ik heb de ing gebeld en deze geeft geen informatie door. Niets over fraude. Heb je eigenlijk niets aan. Moet allemaal via eigen bank gaan.
Dus heb ik mijn Rabo gebeld. Deze zegt dat het nummer een reknr van ideal is. Wel van de ING. Vandaar dat er ook op google veel over terug te vinden is. Kunnen we aan het eigen banknr van deze man komen is mijn bank wel bereid een brief te sturen naar deze meneer. Ik ga zelf een brief sturen naar ING. Een voorbeeldbrief is te vinden op mijnpolitie.nl.

Verder heb ik gebeld met Consuwijzer.nl en deze raadde mij aan dat iedere gedupeerde hier contact bij opneemt. Hoe meer klachten zij binnen krijgen des te eerder kunnen zij stappen ondernemen.

Verder raadde consuwijzer mij aan een brief te schrijven naar Dhr en hem een termijn van 30 dagen te geven waarin hij het geld terug moet storten. Wij kunnen er immers niets aan doen dat hij ook gedupeerd is.
Of dat hij een vervangend artikel moet leveren.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

Guardian72 schreef:En vanmorgen - 11:35 - je raad het al - nog steeds ten onrechte het keurmerk.

Ik denk echt dat deze dingen niets toevoegen , tenzij ze enige toevoeging voor de klant bieden - rechtsbescherming o.i.d..

Ik denk dat deze echt zinloos is.
Wat verwacht je dan? Het keurmerk zelf kan het niet van de website afhalen en denk je nu werkelijk dat dit voor de heer Crijnen nog iets toe doet? Zijn webwinkel is vakkundig de nek omgedraaid en wordt nu richting faillisement gedreven.

Morgen kan je weer melden dat het logo er nog op staat.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Linoge schreef: Wat verwacht je dan? Het keurmerk zelf kan het niet van de website afhalen en denk je nu werkelijk dat dit voor de heer Crijnen nog iets toe doet? Zijn webwinkel is vakkundig de nek omgedraaid en wordt nu richting faillisement gedreven.
En dat laatste is de schuld van de klanten die hun bestelling vooruit hadden betaald? Natuurlijk zou pcwinkeljc nog een tijdje langer door hebben kunnen gaan als er niemand enige ruchtbaarheid aan had gegeven, de andere kant van die houding zou wel eens voor nog veel meer klanten hebben geleid die hun geld kwijt waren. Heb heb 17 Mei jl al eens een stukje geplaatst
trebelski schreef... 17 mei 2012 09:42
Het topic heeft best invloed gehad want de eigenaar heeft intussen behoorlijk gesleuteld aan de site ( in positieve zin ) en nu is in ieder geval meer duidelijkheid met wie je zaken doet en waar je verhaal kan halen als het fout loopt. Natuurlijk heeft niemand er belang bij een klein bedrijfje om zeep te helpen maar dat werkt naar twee kanten toe. Ook de klant mag niet na betaling het bos in worden gestuurd met verhalen (hoe erg ook ) over sterfgevallen enz. Kort door de bocht heeft de klant daar geen boodschap aan. Blijft over de prijzen, ik weet dat sommige genoemde prijzen ( die in het begin op de site stonden) gewoon onmogelijk zijn of je moet met verlies verkopen en dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed, voordeel van de twijfel en afwachten of er geen verder klachten hier /elders binnenkomen.Wens het bedrijf het beste maar onthou , openheid en eerlijk zaken doen is de beste garantie om klachten te vermijden.
En vervolgens gaat het snel bergafwaarts, op dit forum alleen 18 gedupeerden Na die datum!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Linoge schreef: Wat verwacht je dan? Het keurmerk zelf kan het niet van de website afhalen en denk je nu werkelijk dat dit voor de heer Crijnen nog iets toe doet? Zijn webwinkel is vakkundig de nek omgedraaid en wordt nu richting faillisement gedreven.

Morgen kan je weer melden dat het logo er nog op staat.
Dan moet meneer Crijnen niet toezeggen - op 12 juli - dat het logo ook verwijderd zal worden
Wij hebben meerdere malen verzocht het logo te verwijderen, PCwinkelJC meld dat dit uiterlijk morgen gebeurd.
(uit de mail van het keurmerk!)

Dat hij richting faillisement word gedreven heeft maar een oorzaak - zijn manier van handelen - mensen alles vooruit laten betalen, om vervolgens niet (alles) te leveren.

In deze tijd met Facebook, Twitter en forums kan je op je vingers natellen dat dergelijke manieren van doen direct en volledig openbaar worden - en dus reputatieschade het gevolg is.

Het feit dat ik e.e.a. meld is alleen maar om aan te tonen dat deze meneer van alles belooft aan iedereen - maar kennelijk niet van plan is zijn beloften na te komen. Dat belooft wat voor mensen die besteld en betaald hebben.

Daar is een juridische term voor - wel laten betalen maar niet (willen) leveren...

Jouw reactie lijkt erop gericht deze webshop in bescherming te nemen - waarom is dat?

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

op dit forum alleen 18 gedupeerden
Een snelle rekensom is dat het uitgaande van 250 euro pp al 4500 euro is wat Dhr Crijnen heeft ontvangen. En waarschijnlijk staan ze hier niet allemaal vermeld.

Merced
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:25

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Merced »

Je kunt rustig 300 euro zeggen... dat is 5400 bij elkaar :cry:

00Dolly00
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2012 20:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door 00Dolly00 »

Tsja, ook ik heb nog niks weer gehoord en gekregen van die niksnut.

Wel aangifte gedaan.
Zal ook eens bij Consuwijzer.nl mijn klacht inleveren.

Ik ben wel een voorstander om naar Venlo te rijden, we kunnen zo langzamerhand wel een bus huren.

Of 2.

Gesloten