LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
brutus...9
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2012 07:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door brutus...9 »

ook ik ben helaas de dupe van de praktijken van Crijnen maar ik ben het zat nu. ik loop ook idd met de gedachte meneer eens een bezoekje te brengen .

graag wil ik weten wat jullie nu gezamelijk willen doen en dat we echt tot aktie overgaan! ik ben er bij!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

sas1979 schreef:@robert en mooi ons geld al achterover gedrukt!!! En ik ben het helemaal met je eens...

Maar nogmaals meld je op http://www.opgeletopinternet.nl
Weet niet of dit een kloon probeert te zijn ... maar lijkt wel erg op www.opgelichtopinternet.nl ...

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

OpgeletOpInternet is verhuisd !!!! je kunt hier niet meer reageren , alleen op het nieuwe forum !!

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Iedereen wilt toch zijn zuurverdiende geld terug en of het nu opgelet of opgelicht is wat maakt dat uitNogmaals als je ook je geld terug wil en zo tot een gezamenlijk inzicht wil krijgen reageer op de forum die staat op www.opgeletopinternet.nl Ik zeg suc6 mensen en geen onnodige discussies dat geld moet gewoon terug en meld het daar ook ff :!: :!: :!: :!:

G_Weide
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2012 12:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door G_Weide »

Bij deze meld ik mij ook aan als gedupeerde van dhr. Crijnen.
Op 26-06 een Samsung Tab2 besteld en betaald. Netjes een orderbevestiging gekregen.
Ook ik heb het bekende mailverkeer gehad met dezelfde antwoorden.

Ik heb hem de voordeel van de twijfel gegeven en rustig afgewacht tot eind juli.
Het is nu 03-08 en nog steeds geen reactie.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

Bij een consumentenkoop is ingebrekestelling niet nodig.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door olaf79 »

ArneLH schreef:Bij een consumentenkoop is ingebrekestelling niet nodig.
Desalniettemin kan het nooit kwaad, en is het goed op papier nogmaals e.e.a. vast te leggen. Je kunt in zo'n geval beter iets te veel documenteren dan te weinig.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

ArneLH schreef:Bij een consumentenkoop is ingebrekestelling niet nodig.
Volgens verschillende artikelen op internet is de normale gang van zaken dat je eerst iemand in gebreke stelt alvorens een incasso procedure te starten,dat dit als consument niet nodig is was mij niet bekend.

Op zich is het niet terugbetalen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen nog geen oplichting maar door het niet op de hoogte houden van de stand van zaken en het niet reageren op mails maakt dhr. Crijnen zich wel degelijk schuldig aan oplichting.

Los van alle wettelijke verplichtingen maakt het verbreken van het contact van de zijde van dhr. Crijnen duidelijk dat het hier niet (alleen) om onmacht maar ook om onwil gaat om het ten onrechte in zijn bezit zijnde geld terug te boeken.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb evt het rekeningnummer van Dhr Crijnen zelf. Er is iemand die zijn geld teruggestort heeft gekregen en dat is niet het nummer wat wij allemaal hebben. Dit ING banknummer heeft diegene naar mij gemaild.Heeft iemand hier iets aan?

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2012 21:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door [email protected] »

mede lotgenoten

ik heb een klacht gemeld bij www.klachtencompas.nl van de consumentenbond
ik zag dat ik de eerste was
willen jullie daar ook je klacht melden

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Hier zijn rekeningnummer:

gegevens transactie bijgeboekt bedrag EUR 298,00
boekdatum 11-07-2012
naam tegenrekeninghouder PCWINKELJC
tegenrekening P4349922
omschrijving GIRO 4349922 PCWINKELJC Pater Meulendijksstraat 14 VENLO TERUG BETALING TABLET TRANSACTIEDATUM* 11-07-2012


Ook ik heb een klacht gemeld op http://www.klachtenkompas.nl

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Ik heb ook op https://www.klachtenkompas.nl een formulier ingevuld, merkte wel dat meneer Crijnen daar niet bij aangesloten zit.... Wat is dit wrang zeg, weet nu ook hoe die man eruit ziet enz. En maar lekker van ons geld zuipen bij die voetbalclub en maar zwijgen in alle toonaarde en mensen met frustraties laten zitten BAH!!! :evil:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door olaf79 »

Rene H schreef:
ArneLH schreef:Bij een consumentenkoop is ingebrekestelling niet nodig.
Volgens verschillende artikelen op internet is de normale gang van zaken dat je eerst iemand in gebreke stelt alvorens een incasso procedure te starten,dat dit als consument niet nodig is was mij niet bekend.

Op zich is het niet terugbetalen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen nog geen oplichting maar door het niet op de hoogte houden van de stand van zaken en het niet reageren op mails maakt dhr. Crijnen zich wel degelijk schuldig aan oplichting.

Los van alle wettelijke verplichtingen maakt het verbreken van het contact van de zijde van dhr. Crijnen duidelijk dat het hier niet (alleen) om onmacht maar ook om onwil gaat om het ten onrechte in zijn bezit zijnde geld terug te boeken.
Het wordt oplichting als blijkt (en bewezen is) dat de persoon in kwestie doelbewust een winkel is gestart met het oogmerk geld te incasseren zonder te leveren.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

olaf79 schreef:
Rene H schreef:
ArneLH schreef:Bij een consumentenkoop is ingebrekestelling niet nodig.
Volgens verschillende artikelen op internet is de normale gang van zaken dat je eerst iemand in gebreke stelt alvorens een incasso procedure te starten,dat dit als consument niet nodig is was mij niet bekend.

Op zich is het niet terugbetalen binnen de wettelijke termijn van 30 dagen nog geen oplichting maar door het niet op de hoogte houden van de stand van zaken en het niet reageren op mails maakt dhr. Crijnen zich wel degelijk schuldig aan oplichting.

Los van alle wettelijke verplichtingen maakt het verbreken van het contact van de zijde van dhr. Crijnen duidelijk dat het hier niet (alleen) om onmacht maar ook om onwil gaat om het ten onrechte in zijn bezit zijnde geld terug te boeken.
Het wordt oplichting als blijkt (en bewezen is) dat de persoon in kwestie doelbewust een winkel is gestart met het oogmerk geld te incasseren zonder te leveren.
Definitie:Oplichting is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen (artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht).

Voorts staat er nog in dit artikel dat slachtoffers vaak respect hebben voor de slimheid van de oplichter.
(Ik persoonlijk heb geen respect voor oplichters,ik raak er lichtelijk geirriteerd van)
Ik heb al medegedeeld dat wanbetaling alleen nog geen oplichting is,maar er zijn ook toezeggingen gedaan zoals 'voor het eind van de maand komen wij met een oplossing' die niet nagekomen zijn.
Voeg dit samen met geen contact meer onderhouden met de gedupeerden en onbereikbaar zijn dan kan oplichting ook een optelsom zijn.
Het is wel mogelijk dat dhr. Crijnen zich hier zelf niet van bewust is,maar wij hebben hier te maken met een zelfstandig ondernemer dus ik ga ervan uit dat als je een zaak kunt beginnen ook wel bewust bent van dingen die een kleuter nog begrijpt.
Al zijn gegevens stonden transparant op zijn website dus ik heb wel de indruk dat we hier niet te maken hebben met iemand die een zaak is begonnen om de boel op te lichten en daarna failliet te gaan maar dingen kunnen ook een richting opgaan die de persoon aanvankelijk niet had gewild.

ps Veel berichten van mij verdwijnen hier,geen idee wie dat doet,misschien een moderator van trosradar of degene die dit topic is begonnen????

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Zou het niet al iets kunnen zijn met de gegevens die nu al helder zijn op www.opgeletopinternet.nl om met die gegevens terug te gaan naar de politie dan kunnen ze al die aangiftes koppelen aan elkaar misschien wordt er dan sneller wat gedaan????

john7062
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door john7062 »

ik heb van mijn rechtsbijstands verzekering begrepen dat ze alleen werkzaamheden verrichten wanneer het bedrag waarover het gaat hoger is dan € 500 , is dat bij jullie ook?

Ook ik heb foto gevonden van John Crijnen via internet is heel simpel

Kunnen we niet via voetbal vereniging enz enz een goed telefoonnr krijgen

In elk geval wil ik net als iedereen mijn geld terug krijgen, hoe dan ook

Heeft er iemand nog suggesties

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

@John bij mij is er niks gezegd over 500 euro die jurist van mij stuurt hem brieven en daagt hem voor het gerecht als dat nodig is. Bij wie ben je verzekerd en geef anders aan je verzekering aan dat er meerdere gedupeerde zijn.

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Hallo beste mensen, hebben jullie nog niks gehoord van John Crijnen.

Belachelijk, dat hij durft niet eens iemand een bericht te sturen.

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Advertentie 50515117052115548

Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012 | Verloopt: woensdag 26 september 2012
ADVERTEERDER
NaampcwinkeljcLandNederland Telefoon06-22465556WoonplaatsvenloBekijk deWebsite >>>Bekijk alleadvertenties van pcwinkeljc
Deel deze advertentie opShare on facebook Share on hyvesShare on linkedinShare on google_plusone

http://www.sneup.nl/viewad.asp?id=50515117052115548


ADVERTENTIE-INFORMATIE 389 keer bekeken
TypeTe Koop Postcode5913 RA
PlaatsVenlo ProvincieNL - Limburg
LandNederland
OMSCHRIJVING
Pcwinkeljc Back To School scherpen budel prijzen
PCwinkelJC verkoop online Computers & Randapparatuur

Bij ons staat kwaliteit en service bovenaan. Staat uw product niet online er bij in de webshop,
informeer hier dan rustig naar. In vele gevallen kunnen wij uw product toch leveren.
Wij hebben regelmatig acties voor bijvoorbeeld notebooks, computers en printers.
Tevens geven we computerlessen privé aan huis en ook voor uw reparatie kunt u bij ons terecht.
Wij hopen u binnenkort als klant te mogen begroeten in onze webshop

Met vriendelijke groet

PCwinkelJC

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Ik beh net een sms gekregen van John Crijnen:


Ja het gaat via de gemeente venlo voor mij als eenmanszaak is dit de doodsteek.
Zij gaan het oplossen.
Zij zullen de komende weken wel met al de gedupeerde contact opnemen hoe ze het oplosen, liefst dit ok dat zelf met alle gedupeerde,maar ben zelf opgelicht dus moet het zo gr john maar word aan gewerk.

Gesloten