LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Hallo,


Ik ga ook mee.
Ik ben een Belgische gedupeerde, en kan helemaal geen online aangifte doen bij de Nederlandse politie omdat hij enkel inwoners van Nederland registreert.
Ik ben 379 euro kwijt voor een Samsung Tab2. :(

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb vanochtend even contact gehad met een deurwaarder. Is er iemand die een rechtsbijstandverzekering heeft? Wil je mij dan even een pb-tje sturen?

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ik heb zojuist enkele malen contact gehad met J.Crijnen,wat hij exact geschreven heeft zal ik hier niet plaatsen want ik vindt het gewoon niet netjes iemands persoonlijke geschreven mails hier exact te kopieren.

Hij heeft hulp gevraagd bij de gemeente en de afhandeling verloopt nu via hen en er wordt echt aan gewerkt deze zaak op te lossen.
Dit bovenstaande heeft hij mij verzocht aan de anderen gedupeerden mede te delen,dus bij deze.

ps. Er is echter ook eigen verantwoordelijkheid dus ik heb wel kritiek geuit over het verloop van deze zaak uiteraard.

dennisensabrina
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2012 10:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door dennisensabrina »

als er stappen worden ondernomen doe ik mee.
Ben net terug van vakantie en lees nu net even het forum weer door.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

vogels schreef:
Hij heeft hulp gevraagd bij de gemeente en de afhandeling verloopt nu via hen
Afhandeling waarvan? Geen gemeente gaat gedupeerde kopers schadeloos stellen!
Schuldhulpverlening kan VIA de gemeente gaan,ik zeg ook niet dat de gemeente zo maar iemands schulden betaalt.

Wij hebben een probleem omdat wij ons geld nog niet terug hebben maar inmiddels heb ik wel de overtuiging dat J.Crijnen geen feest van ons geld loopt te vieren maar zelf ook in zware financiele problemen zit maar er alles aan zal doen om dit op te lossen.

Ik heb J.Crijnen nooit persoonlijk ontmoet dus je moet mijn oordeel ook niet als absoluut oordeel nemen en doen wat je zelf het beste lijkt.

Rosje123
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2012 21:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rosje123 »

Voor meer info tav dhr Crijnen, zie onderaan de pagina

http://www.venloscheboys.nl/index.php/s ... trijdzaken

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Voor degenen die nog op zoek zijn,de Samsung Galaxy Tab 2 10.1 kost bij Mediamarkt maar EUR 289 t/m 26 augustus.

(andere types ook zo'n EUR 30 - EUR 50 korting trouwens)

begeleidervenlo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2012 21:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door begeleidervenlo »

geachte gedupeerden,

ik vind het heel erg spijtig wat jullie overkomen is!
Ook kan ik begrip opzoeken voor de mensen die meneer op zijn thuisadres bezoeken.
Wel wil ik een verzoek doen aan de mensen die dit doen om niet bij de buren aan de deur te gaan voor informatie.
Ik ben begeleidster van mensen met een (verstandelijke) beperking.
Helaas wonen mijn cliënten naast deze meneer.
Herhaaldelijk hebben zij mensen aan de deur die informatie willen over de buren.
Ze kunnen hier niets mee en dit levert veel onrust op.

Nogmaals alle begrip voor de gedupeerden, maar laat de buren er aub buiten.

Hartelijk dank!

Ricardo1973
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Ricardo1973 »

en hebben deze 'huisbezoeken' nog wat opgeleverd?

Joeke vd Velde
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2012 21:47

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Joeke vd Velde »

Ja, ik ben ook wel heel benieuwd...
Heeft iemand hem persoonlijk gesproken? Of was hij nooit thuis??

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Beste,

Wie zegt dat begeleider Venlo niet Crijnen zelf is.
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.

Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
Heeft niemand van de club er vragen bij dat de mensen hem zoeken ?
Als u wilt dat de zogezegde bezoeken stoppen, ga dan wat bij je buur klagen. :twisted:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jürgen M. schreef:Beste,

Wie zegt dat begeleider Venlo niet Crijnen zelf is.
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.

Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
Heeft niemand van de club er vragen bij dat de mensen hem zoeken ?
Als u wilt dat de zogezegde bezoeken stoppen, ga dan wat bij je buur klagen.
:twisted:
Vlgs mij snap jij het bericht van @ begeleidervenlo niet helemaal......

begeleidervenlo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2012 21:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door begeleidervenlo »

Omdat ik het hele forum al doorgelezen had voor ik een reactie plaatste had ik ergens al aan zien komen dat gedacht werd dat ik meneer Crijnen ben.
Iedereen mag geloven wat hij wil, maar ik ben hem echt niet :!:
Juist door alle commotie die er ontstaan is bij mijn cliënten ben ik gaan zoeken op internet wat er aan de hand is.
Op die manier ben ik op dit forum uit gekomen.
Zoek op google maar eens stichting Dichterbij + de straatnaam van meneer.
Dan zul je zien dat de buurwoning en de woning daar naast werkelijk van de stichting zijn en er mensen met een beperking wonen.
Nogmaals alle begrip voor welke stappen jullie ook proberen te nemen om je geld terug te krijgen!
Ik vraag alleen vriendelijk om mensen die er buiten staan en waar dit veel onrust op levert te sparen.

Hartelijk dank!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Jürgen M. schreef:Beste,

Wie zegt dat begeleider Venlo niet Crijnen zelf is.
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.

Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
Heeft niemand van de club er vragen bij dat de mensen hem zoeken ?
Als u wilt dat de zogezegde bezoeken stoppen, ga dan wat bij je buur klagen.
:twisted:
Ga eens een les volgen in begrijpend lezen. Jij wilt serieus verstandelijk gehandicapten voor jou karretje spannen om te gaan klagen bij die oplichter? En lid van welke club? De club van gehandicapten? Volgensmij snap je niet echt waar het bericht over gaat. Ik kan me goed voorstellen dat mensen graag voorbij zijn voordeur willen kijken, maar daar ga je toch niet de buren voor gebruiken. Denk dat de buurt en die voetbalclub er echt wel van op de hoogte zijn wat crijnen allemaal geflikt heeft en nog steeds flikt, maar het is toch totaal van de zotte dat die mensen als buitenstaander zich er mee gaan bemoeien? Laat hen er lekker buiten, los lekker uw eigen problemen op, er is hier genoeg hulp en medeleven te vinden, maar later de verstandelijk gehandicapten er buiten, die hebben ook niet gevraagd om een oplichter als buurman te krijgen.

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Waar in godsnaam staat er dat ik het aanmoedig om die verstandelijk gehandicapten aan te vallen ?
Mijn zoon heeft zelf een verstandelijk hadicap, dus val aub op een ander uit.
Het is wel zo dat ondanks het feit dat Crijnen ons dit flikt, en de Venlose Boys die van zijn praktijken afweet hem toch maar lekker in de vereniging houdt !!
Dit is een totaal verkeerde houding. :)

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

trouwens Berndv als u mij een les in begrijpend lezen wilt geven zal ik u er een geven in de DT regel.
Je andere berichten staan er vol van.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jürgen M. schreef:Waar in godsnaam staat er dat ik het aanmoedig om die verstandelijk gehandicapten aan te vallen ?
Mijn zoon heeft zelf een verstandelijk hadicap, dus val aub op een ander uit.
Het is wel zo dat ondanks het feit dat Crijnen ons dit flikt, en
de Venlose Boys die van zijn praktijken afweet hem toch maar lekker in de vereniging houdt !!
Dit is een totaal verkeerde houding. :)
En daar heeft de begeleider (@begeleidervenlo) natuurlijk niets mee van doen, zelfs al zouden zijn cliënten die naast Crijnen wonen, lid zijn van de bewuste voetbalvereniging.

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

ik stel enkel de leiding van een vereniging die een bestuurslid blijft in dienst houden in vraag.
Mocht ik zulke praktijken verrichten, mijn werkgever zou me ontslaan, daar ben ik zeker van.
Welke vereniging wil geassocieerd worden met een man als Crijnen ? Ik heb enkel respect voor de Venlose Boys, maar niet voor Crijnen. :D

john7062
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door john7062 »

heb vandaag mail gestuurd naar JC via mail venlosche boys en dit kreeg ik terug:

Beste John

De zaak ligt bij de gemeente Venlo en zij gaan contact opnemen met de gedupeerde

Ik wacht op een intake gesprek,maar er word aan gewerkt dat de gedupeerde hun geld terug

krijgen dat wil iedereen toch meer kan ik er nu niet over zeggen

MVG John Crijnen

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jürgen M. schreef:ik stel enkel de leiding van een vereniging die een bestuurslid blijft in dienst houden in vraag.
Mocht ik zulke praktijken verrichten, mijn werkgever zou me ontslaan, daar ben ik zeker van.
Welke vereniging wil geassocieerd worden met een man als Crijnen ? Ik heb enkel respect voor de Venlose Boys, maar niet voor Crijnen. :D
Dit stelde je ook in vraag
Jürgen M. schreef:Beste,

Wie zegt dat begeleider Venlo niet Crijnen zelf is.
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.

Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
Heeft niemand van de club er vragen bij dat de mensen hem zoeken ?
Als u wilt dat de zogezegde bezoeken stoppen, ga dan wat bij je buur klagen. :twisted:


Het geeft geen pas @begeleidervenlo dit voor de voeten te werpen. Dit zijn zaken waar hij persoonlijks niets mee van doen heeft.
Om je zoon er maar even bij te halen, kun je je voorstellen dat hij van streek zou raken als er mensen bij hem aan de deur komen informeren naar de zakelijke wanpraktijken van z'n buurman?

Gesloten