LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trail46 »

Rene H schreef:Beste mede gedupeerden,
Ik heb vandaag de papieren van de politie Kennemerland afdeling internet oplichting ontvangen en ingevuld.
Een maand geleden heb ik diverse malen mailcontact met dhr.Crijnen gehad,dit contact was op zich goed maar het kwam er op neer dat de gemeente het gaat afhandelen voor hem.
Ik hoop niet dat jij je hoop stelde op de gemeente die dit wel even gaat oplossen? Want dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, anders kan de gemeente nog wel een paar miljoen reserveren voor op zijn minst bar slechte ondernemers die het geld van tientallen of nog meer klanten aanpakken vervolgens niet leveren en het geld kwijtraken ( ja ja :idea: ) en daar komt de gemeente het wel even betalen, daar gelooft echt niemand in. Deze gast (dhr.Crijnen) is in het gunstigste geval een totale onbenul op het gebied van ondernemen maar gezien zijn houding tegenover zijn slachtoffers kan het zeker ook als oplichting/oplichter worden gezien.( Geld aanpakken als je van tevoren weet dat er niets geleverd gaat worden lijkt op diefstal/ verduistering ).

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ik kan hier kort over zijn,ik weet het niet.
Het kan zijn dat hij werkelijk bij de gemeente heeft aangeklopt voor schuldsanering en diep in de problemen zit of dat wij hier te maken hebben met pure oplichting,het een hoeft het andere overigens niet uit te sluiten.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trail46 »

Rene H schreef:Ik kan hier kort over zijn,ik weet het niet.
Het kan zijn dat hij werkelijk bij de gemeente heeft aangeklopt voor schuldsanering en diep in de problemen zit of dat wij hier te maken hebben met pure oplichting,het een hoeft het andere overigens niet uit te sluiten.
Als hij echt in de schuldsanering zou komen is het vrijwel zeker dat er voor de gedupeerden niets overblijft. Eerst en vooral komt dan de belastingsdienst en alle andere schuldeisers bv bedrijfsvereniging enz enz en als die allemaal hun centen hebben komen de particulieren aan de beurt echter dan is er niets meer te halen en hebben zijn klanten/slachtoffers het nakijken. Jammer maar waar.

john7062
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door john7062 »

ook ik heb papieren ontvangen van de politie Kennemerland die meedeelde dat er een onderzoek gestart word

Formulieren ingevuld en opgestuurd en nu maar weer wachten of er iets uitkomt

Verder heb ik begrepen dat heer!! Crijnen niet meer actief is voor de voetbalvereniging wat zou kunnen betekenen dat de voetbalvereniging niet met zo iemand verder wil gaan

mvg John7062

dennisensabrina
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2012 10:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door dennisensabrina »

Wij hebben ook bericht gehad van de politie. Ga ook de benodigde stukken aanleveren en terugsturen.
Hoop dat er eindelijk wat gaat gebeuren.

Orville65
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2012 23:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Orville65 »

Hier zijn ook de papieren van Politie Kennemerland 'meldpunt internetoplichting' ontvangen en meteen met benodigde gegevens en papieren terug gestuurd. :)

Qwatta
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2012 10:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Qwatta »

Ook hier de papieren van de politie otvangen, nog even alles bij elkaar zoeken en dan weer netjes terugsturen.
Of ik er mijn geld mee terug krijg weet ik niet maar als ze hem maar flink aanpakken!

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Ben hier net terug van de politie in België en ze zeggen dat ze niets kunnen beginnen tegen internetfraude, en al zeker niet als het grensoverschrijdend is :roll:
Ze zaten me daar aan te gapen als een hoop sanseveria's, en ik denk dat ze er nu nog lachen met mijn komst.
Ik heb ooit eens een incassobureau aan mijn deur gehad voor 6 euro 75 cent die ik niet betaald had en nooit een aanmaning van had gehad !!!! Ik en zovelen anderen zijn er voor honderden euros opgelicht ? Staat er dan niemand van incasso of deurwaarders, of politie aan zijn deur ?? :?: :?:

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Hier zijn ook de papieren van Politie Kennemerland 'meldpunt internetoplichting' ontvangen en meteen met benodigde gegevens en papieren terug gestuurd vandaag op de post

00Dolly00
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2012 20:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door 00Dolly00 »

Ook ik heb de papieren van de politie binnen.

Gaat vandaag weer retour op de post.

jankoppijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:02

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door jankoppijn »

Ook hier de papieren voor aangifte binnengekregen, ik heb het direct in orde gemaakt en verstuurd.
Ik heb reeds een lange tijd niets meer vernomen van de heer Crijnen, wat ik hem wel zeer kwalijk neem.
Hij steekt zijn kop in het zand. Op zijn minst had hij iedere gedupeerde wel eens een mailtje kunnen sturen,
met het hoe en waarom en/of excuses. :( :(

gr. Jan

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Crijnen is een lafaard van de ergste graad, ik hoop dat hij vroeg of laat veel afziet van zijn daden.
What goes around comes around :twisted:

SneeuwWhitje
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jun 2012 14:35

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door SneeuwWhitje »

De site is al een tijdje uit de lucht.
Staat ook op www.opgelichtopinternet.nl / www.oplgetopinternet.nl bekend als een oplichterszaak.
Jammer dat je erin bent geluisd.
Je kunt echter wel aangifte doen tegen de site.

Aham
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2012 18:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Aham »

Ja, ik heb ook de papieren van de politie binnen..
Die gaan morgen op de bus...

sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Hallo mensen,

Wat wordt er weinig ondernomen door instanties om ons geld terug te krijgen. Ook hier bij radar zie je niks terug. Of de politie wat doen ze???? Ik weet 1 ding die vent krijgt van mijn advocaat nog 1 maand en daarna heeft hij een dagvaarding aan zijn broek! Of ik mijn geld terug zal zien weet ik niet maar niet geschoten is altijd mis :idea:

Jekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 okt 2012 14:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jekker »

Het is zaak om aangifte te doen tegen Crijnen. Als fraudeur kan hij geen gebruik maken van de schuldsanering en kan jullie vordering hem levenslang achtervolgen tot de schulden zijn voldaan.

JoopK
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2012 15:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door JoopK »

Het spijt mij deze berichten te moeten lezen. In maart van dit jaar heb ik zoals velen van jullie via Marktplaats de advertentie gezien voor een tablet tegen een fantastische prijs. Ik heb ook e.e.a. gecontroleerd en ter verificatie een email gestuurd. Deze werd netjes beantwoord en ik heb besteld. Vooraf betaald. In mijn geval is de tablet na zo'n drie of vier weken op de afgesproken datum uitstekend geleverd. Ik wilde zojuist weer wat bestellen, maar lees nu al deze referenties. Jammer en leerzaam. Het leerzame is misschien dat de oorspronkelijke intentie van de man niet fout is geweest, maar dat hij waarschijnlijk zijn eigen bedrijfsprocessen niet op orde heeft gehad. Veel mensen beginnen even een webwinkeltje en als dat ineens storm loopt zijn de klanten de dupe.

Ik vind het te kort door de bocht mensen aan te spreken op het feit dat ze de voorwaarden beter hadden moeten lezen. Ik vind het eerder simpelweg pech voor de gedupeerden. Ik hoop dat door bemiddeling een deel van de schulden aan de klanten kan worden terugbetaald.

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Je had wel geluk, zo te zeggen.

:oops: :oops: :evil: :evil:

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ik vind dat het niets te maken heeft met de voorwaarden niet goed lezen.
Begin juli heb ik een bericht gekregen van J.Crijnen dat de koop ontbonden werd en voor het einde van de maand er 'compensatie' zou plaatsvinden.
Nadien heeft hij uit eigen beweging NIETS meer laten horen.
Met veel moeite ben ik later toch in contact met hem gekomen en kreeg ik het verhaal te horen dat de betaling via de gemeente zou lopen.
Tot op moment van dit schrijven laat hij NIETS meer horen.
Laatst gewijzigd door Rene H op 18 okt 2012 02:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Joop K, je bent een l.l hier even deze man komen beschermen. We hoeven jouw verhaaltje niet te horen over hoe eerlijk op tijd hij geleverd heeft. Jouw levering loopt in het niets t.o.v. de tientallen pads die hij niet leverde.Denk daar maar eens over na.
Hopelijk loop je vroeg of laat ook eens tegen de lamp, dan zal je merken dat dit verhaaltje van jou ons niets verder helpt. :twisted: :twisted:

Gesloten