LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Joop K is zeker en vast een handlanger, of laat ons zeggen Crijnen het crapuul himself.
Waarom gaat een man die zo een goede service van Crijnen heeft gekregen ineens op 14 oktober zich aanloggen op dit forum ?
Hij had in maart toch zo'n goede bediening van Crijnen gehad, waarom hem nog eens controleren ?? :?: :?: :evil: :evil:

daisyray
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jul 2012 13:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door daisyray »

Ook wij hebben de papieren van de politie binnen en zullen ze uiteraard ingevuld retourneren. Ik maak me geen illusies dat het geld ooit terugkomt maar ik ben blij dat Dhr Crijnen hier niet mee weg komt. Mocht u dit lezen Mr Crijnen...shame on you!

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Gisteren na 2 maanden eindelijk response van politie. Aangifte ter ondertekening teruggestuurd. Nu maar hopen, dat deze zogenaamd zielige oplichter op zeer korte termijn van z'n bed gelicht wordt, en iemand is door zijn leugens heen prikt. Ik ben benieuwd of de politie net zo doortastend te werk gaat, als vorige week, toen ik boete kreeg voor het rijden van 56 km per uur buiten de bebouwde kom :evil:

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »


sas1979
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 jul 2012 22:41

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sas1979 »

Ik had begrepen via een privébericht dat dhr Crijnen iedereen in oktober zou terug betalen. Helaas dat is niet gebeurd dus dat gaat een dagvaarding worden mijn advocaat heeft van mij groen licht gekregen. Ik ben blij te lezen dat er nog meer mensen zijn die het er niet bij laten zitten! Iedereen suc6!

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Iemand nog iets gehoord van die lafaard ? :roll:

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Nee niets, ik denk dat gewoon werk zoeken voor een oplichter ook niet echt makkelijk is. Wie geef je op als referentie, als je overal met oplichting in verband wordt gebracht :wink:
Ik denk dat we beter "gezellig" een bakkie bij deze beste man kunnen gaan doen. Hij komt er wat mij betreft wel heel makkelijk mee weg. Politie is ook met geen 10 paarden in beweging te krijgen :evil:

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Nee hoor ik ook niet,begin augustus nog met veel moeite in contact met hem kunnen komen.
In dit mailcontact werd ik vriendschappelijk te woord gestaan door dhr. Crijnen maar het feit is dat hij door zijn manier van handelen zich gewoon schuldig maakt/heeft gemaakt aan pure fraude.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik weet het niet met pcwinkeljc, de website is down wegens administative omstandigheden.
KvK geeft nog geen faillissement , maar google komt wel met volgende op
http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/co ... /misbruik/ staat het volgende.
05-07-2012:
PCwinkelJC (http://www.pcwinkeljc.nl)
Door binnengekomen klachten van consumenten en de slechte
communicatie met PCwinkelJC is er voor gekozen om pcwinkeljc.nl te schorsen.
Er wordt dringend geadviseerd om geen bestellingen
te verrichten bij pcwinkeljc.
Ik zou er maar niet kopen, en meschien geld laten stomeren ?

Note: zie net dat er 30 pagina's zijn. dus ik hoop niet dat ik een oude koe gepost heb.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou zou even alles door lezen dan weet je zeker dat je er niks moet bestellen!!

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Je kan niets meer bestellen,de site is niet meer actief.

swane
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2012 09:53

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door swane »

Hello,
Unfortunately my Dutch is not that good, to follow all the things you guys are writing here. I also bought a tablet at pcwinkeljc that i had never recieved (i think that was in June), and so now I wanted to know if there is some consensus on what to do about that.

I would be very happy if someone who has more overview than me could let me know in english how things are at the moment.

thanks a lot,
swane.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

swane schreef:Hello,
Unfortunately my Dutch is not that good, to follow all the things you guys are writing here. I also bought a tablet at pcwinkeljc that i had never recieved (i think that was in June), and so now I wanted to know if there is some consensus on what to do about that.

I would be very happy if someone who has more overview than me could let me know in english how things are at the moment.

thanks a lot,
swane.
As far as I can see no one has received their order and at least one customer has started a legal procedure.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

-
Laatst gewijzigd door Rene H op 28 nov 2012 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Hello Swane,
As you know Mr. Crijnen has sent an email in July that he had problems with the supplier and the sale was canceled.
We have heard nothing more hereafter.
I had email contact with him via a football club where he had a function.
He told me that he had a request at local authority for mediation to pay us back.
We still don't hear anything from him so this is pure scam.
Many people have reported the scam to the police.
For someone from abroad it's not possible to report scam in the Netherlands,someone from Belgium has the same problem.
If you live in the Netherlands you can report this to the police,I will post the link below this message.
You can copy the messages on this forum to Google / Bing translate to stay informed.

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

Rene H schreef:For someone from abroad it's not possible to report scam in the Netherlands,someone from Belgium has the same problem.
Luckily this site from the Belgian police has been there for years.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bloempje1 schreef:Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de bedragen te laag zijn om te gaan procederen / actie gaan ondernemen en dat de RB direct het schadebedrag aan hun klanten uitkeert (dus, zonder bijdrage van Crijnen?) Lijkt me stug dat ALS hij al terugbetaalt, hij deze manier van handelen kiest.

dennisensabrina
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2012 10:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door dennisensabrina »

Guardian72 schreef:
bloempje1 schreef:Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de bedragen te laag zijn om te gaan procederen / actie gaan ondernemen en dat de RB direct het schadebedrag aan hun klanten uitkeert (dus, zonder bijdrage van Crijnen?) Lijkt me stug dat ALS hij al terugbetaalt, hij deze manier van handelen kiest.
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn wat je zegt. Ik zou wel van de mensen willen weten die een rechtbijstand hebben hoe dit dan zit....

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sommige rechtsbijstand verzekeringen keren dan uit!omdat een zaak duurder is,dat is wat ik ooit begrepen heb,maar ligt misschien ook aan maatschappij..

Gesloten