LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Het zou leuk zijn als J. Crijnen is een keer zijn beloften nakomt, en uit zijn eigen portemonnee de mensen gaat terug betalen i.p.v. mensen te vertellen, dat er terugbetaald wordt door rechtsbijstandsverzekeraars. Denkt meneer nou echt, dat de kous voor hem daarmee af is :evil: Hoopt hij daarmee onder zijn verplichtingen uit te komen of zo!?
Waar blijven al zijn goede voornemens om werk te zoeken, en mensen uit eigen zak hun zuur verdiende geld terug te betalen.
Totdat het moment dat hij daadwerkelijk mensen geld terug gaat betalen, zou ik als ik JC was maar gewoon mezelf gedeist houden....

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

-
Laatst gewijzigd door Rene H op 10 dec 2012 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Eindelijk weer wat leven op het forum :)
ALS dhr.Crijnen mensen met een rechtsbijstandsverzekering heeft terugbetaald is het alleen eigenbelang omdat deze de meeste problemen voor hem opleveren.
Ik beoordeel John alleen nog maar op zijn daden en niet op zijn woorden,daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
Vriendelijke mensen heb ik niets aan,betrouwbare wel.
bloempje1 schreef:Ik heb van Crijnen zelf begrepen dat er al mensen (met rechtsbijstand) zijn die hun geld hebben teruggekregen. Is er al iemand die het terug heeft? Hij schreef mij dat de mensen met een rechtsbijstand voor gaan omdat hij anders problemen zou krijgen. Maar helaas zie ik geen berichtjes dat er al iemand iets terug heeft gehad.

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

crijnen, ik weet dat je dit leest. Ik wens jou en je familie evenveel rottigheid toe in 2013 als jij de andere mensen in 2012 aandeed. Hopelijk heb je er geen probleem mee, want dat verwacht je ook van ons, dat we het zomaar laten voorbij gaan.
Vroeg of laat krijg ik de laatste euro van jou terug jongen :D

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Dus ondanks dat er ietwat positieve verhalen geweest zijn van een handjevol mensen die geld terug hebben gekregen, is dit nog steeds een lopende kwestie? Hij heeft dus nog steeds zijn zaken niet op een fatsoenlijke manier afgehandeld, en er is van justitie uit ook nog steeds geen harde actie geweest? Is er al iemand geweest die hem misschien civielrechtelijk heeft aangepakt?

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

berndv schreef:Dus ondanks dat er ietwat positieve verhalen geweest zijn van een handjevol mensen die geld terug hebben gekregen, is dit nog steeds een lopende kwestie? Hij heeft dus nog steeds zijn zaken niet op een fatsoenlijke manier afgehandeld, en er is van justitie uit ook nog steeds geen harde actie geweest? Is er al iemand geweest die hem misschien civielrechtelijk heeft aangepakt?
Volgens mij komen die positieve verhalen alleen van hem zelf en die zijn dan via een gedupeerde op dit forum gekomen.

De kern van de zaak is natuurlijk dat hij niet terugbetaald maar sinds zijn enkele mail dat de koop ontbonden werd heeft hij niets meer van zich laten horen,dit reken ik hem ook aan.

Van justitie heb ik nog niets vernomen,wanneer anderen iets horen van hen neem ik aan dat dit wel op het forum bekend wordt.

00Dolly00
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2012 20:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door 00Dolly00 »

Ik dacht laat ik maar eens een kijkje nemen op het forum om te kijken of iemand al iets gehoord heeft van politie/justitie of misschien..wel z'n geld teruggekregen heeft inmiddels?! Maar zo te lezen.. :roll: *zucht*

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door ArneLH »

Zolang het meer lijkt op wanprestatie dan een strafrechtelijk gebeuren onderneemt justitie uiteraard geen actie.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ArneLH schreef:Zolang het meer lijkt op wanprestatie dan een strafrechtelijk gebeuren onderneemt justitie uiteraard geen actie.
Gezien de schaal - zou je denken aan bewuste oplichting. Dat zou grond kunnen zijn voor strafrechtelijk onderzoek.

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Kort geleden maar eens geinformeerd naar de stand van zaken, want erg snel is het meldpunt internet fraude niet :(

Dit is wat ze dan na ca. 6 maanden te melden hebben: "Uw aangifte is opgenomen in de voorbereiding van een strafrechtelijk onderzoek. Zodra de voorbereiding is afgerond zal het dossier ter verdere afhandeling worden gezonden naar de regiopolitie alwaar de verdachte (vermoedelijk) woonachtig is. Berichtgeving omtrent de afloop van het ingezonden dossier zal verder door de regiopolitie worden verzorgd. U hoeft zelf geen actie te ondernemen, de regiopolitie neemt hiervoor zelf contact met U op"

Inhoudelijk wordt niet eens op je mail gereageerd. Druk druk druk met van alles en nog wat, behalve met het oppakken van criminele fraudeurs.......
Misschien helpt het als er massaal gemaild wordt richting het meldtpunt in deze zaak.

Ricardo1973
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Ricardo1973 »

Geef het e-mailadres maar. Ik maak er meteen werk van.

Ricardo

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Ga naar deze site: https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
Daarna inloggen met je DigiD
Dan naar mijn aangifte, en open deze
Dan kun je daar reageren via e-mail

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Misschien kun je ook rechtstreeks reageren op dit adres: [email protected]

nelsonverheyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2013 12:37

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door nelsonverheyen »

hallo allemaal..
ben net nieuw hier op de forum..
ben vorig jaar in juni opgelicht door pcwinkeljc en daarna aangifte gedaan.
ook heb ik me bij de internet site opgelichtopinternet of zo aangemeld.
daar veel gegevens naar gestuurd maar tot op heden niks meer daar van gehoord.
ook bij politie niks meer van gehoord..
wilde dus radar inschakelen toen ik dit forum zag.
kan iemand mij vertellen wat ongeveer de stand van zeken is? en is tros radar hier ook mee bezig?
groetjes nelson

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Wat ik allemaal heb begrepen is dat Crijnen inmiddels werk heeft, de rechtsbijstand heeft terugbetaald (voor de mensen die een rechtsbijstandverzekering hebben) en nu wil hij op begin van bestelling de mensen terug gaan betalen. Hoelang dat gaat duren heb ik en hijzelf geen idee van. Ik heb af en toe nog contact via de mail. Ikzelf heb begin juni 2 tablets besteld dus ik hoop dat ik er niet te lang meer op hoef te wachten.
Zodra ik geld terug heb ontvangen zal ik het hier iig zo snel mogelijk laten weten.

Ricardo1973
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Ricardo1973 »

Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat ze daadwerkelijk geld terug hebben gekregen als gevolg van het hebben van een rechtsbijstandsverzekering?

nelsonverheyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2013 12:37

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door nelsonverheyen »

als dhr crijnen echt iedereen wil terug betalen zou ik hem wel adviseren om zo spoedig mogelijk iedereen te informeren via mail of telefoon..
en vind het fijn voor al diegene die met rechts bijstand wel hun geld hebben ontvangen,
maar het is niet netjes als de rest niks meer krijgen..
dus dhr crijnen.......
BEL ME MAAR OP..OF MAIL ME MAAR ALS HET JE ECHT SPIJT..

nelsonverheyen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2013 12:37

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door nelsonverheyen »

kreeg via deze forum een mail van een incasso bureau uit utrecht..
hij zegt dat ze de vorderingen van mij / ons..opkopen en die zelf proberen te incasseren.
ik zou dan in ieder geval een deel terug krijgen en verder niks meer met de zaak te maken hebben.
de rest handelen hun af...
iemand hier bekend mee?....

Robert69
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2012 02:07

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Robert69 »

Ja, krijg je in meest gunstige geval 50% terug. Moet je wel alle correspondentie, betalingsbewijzen, aangifte, e.t.c. overleggen

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Nog steeds niemand die zijn geld terug heeft gekregen??

Gesloten