LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
F.L
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2012 17:21

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door F.L »

Mensen wat een comotie om niets!
Zelf heb ik een een tablet besteld via pcwinkeljc.nl, mijn tablet werd niet geleverd op de afgesproken tijd. Zelf even contact opgenomen met de des betreffende meneer die mijn tablet zou leveren. Ook ik kreeg een mailtje over zijn familie situatie. Daar wil ik even over zeggen dat mensen denken heel veel te weten en te kunnen vinden. Op internet valt inderdaad terug te vinden dat meneer 2 zoons heeft, ook op twitter zijn die nog spring levend. Heeft meneer misschien een zoon uit een vorige relatie? Of anders, mensen dit weten wij niet dus wij kunnen hier ook niet over oordelen. Er zijn veel oplichters actief ben ik met jullie allemaal eens, maar er zijn hier ook mensen die totaal geen respect hebben voor andere en hun situaties. Ik ben het met iedereens eens dat de manier van comminuceren niet helemaal de juiste is. Maar mensen emoties doen gekke dingen met met mensen. Ook qua spelling, zelf ben ik dyslectisch maar ook ik heb een bedrijf. Zelf heb ik iemand in de arm genomen om alle uitgaande berichten te controleren op spel fouten omdat dit gewoon niet profesioneel over komt. Misschien een tip voor pcwinkeljc.
Toen ik dit forum tegen kwam op internet heb ik zelf contact gezocht met de heer Crijnen, meneer heeft mij heel netjes te woord gestaan en de situatie uitgelegd en een nieuwe afspraak gemaakt voor mijn verzending. Meneer is gewoon zijn verplichten na gekomen naar mij toe!
Mensen waarom moeten jullie altijd direct het ergste van mensen denken en jullie gal spuuwen op sosical media....... Ga eerst een goed in gesprek met de des betreffende verkoper. Ga niet mensen zwart maken of iemand een oplichter noemen als je het fijnen er niet van weet!
Meneer Crijnen bedankt voor de goede comminucatie en het leveren van mijn tablet.

Vriendelijke groet;

Fleur

MHS83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2012 20:24

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MHS83 »

Ik heb de heer Crijnen nooit een oplichter genoemd, ik heb zelfs benadrukt dat hij ondanks alle commotie wel gewoon zijn verplichtingen nakomt.

Misschien dat ik me wat heb laten meeslepen en dat ik niet mijn twijfels had moeten uiten over het sterfgeval in zijn familie, maar ook ik handel soms uit emotie. Als ik hem en zijn familie daar echt mee gekwetst heb dan bied ik bij deze mijn excuses aan.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

F.L

Met jouw bericht doe je geen recht aan de consumenten die hier op dit forum terecht hebben geklaagd. Anders gezegd: bij mij komt jouw bericht overdreven positief over en bereik je daarmee juist het tegendeel. Vanuit die optiek zou ik als consument, juist weer een extra blokje omlopen alvorens iets te bestellen.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

F.L
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2012 17:21

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door F.L »

Hallo! Ik ben ook consument hoor Maxime! Sorry hoor maar overdreven positief? Ik geef mijn mening net als andere hier op de site. En als jij een blokje om doet moet je dat zeker doen. Ik heb voor een mooi bedrag mijn tablet gekregen. En over de prijzen, kunnen wij in de boekhouding van meneer kijken? Weten wij hoe hij zijn bestellingen doet en in welke hoeveelheden en welke kortingen meneer hier op krijgt? Hier hebben wij geen zicht op dus ook hier kunnen wij weer niet over oordelen.
Ben jij ook een consument die op een tablet zit te wachten? Volgens mij niet toch?!
Maar goed ik ga verder niet met je in discussie. Ieder zijn eigen mening toch! (en ervaring met de internetshop)

Vriendelijke groet;
Fleur

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

F.L

Het was geenszins mijn bedoeling om een discussie op te starten. We zijn het eens over: ieder zijn eigen mening en ............................. dat respecteren we wederzijds, zo blijkt.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

MAXIEM schreef:F.L
Met jouw bericht doe je geen recht aan de consumenten die hier op dit forum terecht hebben geklaagd. Anders gezegd: bij mij komt jouw bericht overdreven positief over en bereik je daarmee juist het tegendeel. Vanuit die optiek zou ik als consument, juist weer een extra blokje omlopen alvorens iets te bestellen.

Met vriendelijke groet, Maxiem.
En dat is vaak het probleem al wil ik niet direct zeggen dat het hier geldt.Er komen wat klachten over een bedrijf en ineens zie je uit het niets allerlei geweldig positieve reacties geplaatst worden. Onwaar? zou ik niet weten maar ik koop wel een deurtje verder, betaal (wellicht) iets meer maar heb voor mezelf meer zekerheid.De shopreviews van tweakers.net icm de lijst van MAXIEM zijn daarbij een hele goede leidraad. :wink:
Pricewatch Shopreviews

Pricewatch Shopreviews is een database met ervaringen en beoordelingen van computershops door bezoekers van Tweakers.net. Veel van deze shops zijn terug te vinden in de Pricewatch. Je kunt zelf reviews toevoegen door een shop op te zoeken en de link 'Review toevoegen' in de rechterkolom aan te klikken. Shopreviews is uitsluitend bedoeld voor hardware- en softwareshops die leveren aan particulieren.

Op dit moment bevat de database 19.312 reviews, verdeeld over 2.189 shops op een totaal van 3.690 shops. Mocht je dat te weinig vinden, dan kan je hier een shop toevoegen
.
Bronvermelding= tweakers.net

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

F.L schreef: Ook qua spelling, zelf ben ik dyslectisch maar ook ik heb een bedrijf. Zelf heb ik iemand in de arm genomen om alle uitgaande berichten te controleren
Zou ik maar snel een ander nemen
F.L schreef:jullie gal spuuwen op sosical media.......
En dat is nog slechts een klein voorbeeld. Hoop dat je hem/haar er niet voor betaald, want dan wordt je opgelicht. Hij/zij spelt net zo slecht als de heer Crijnen.

Voor de rest draagt jouw bericht er alleen maar aan bij om pcwinkeljc als onbetrouwbaar neer te zetten.

F.L
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2012 17:21

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door F.L »

Linoge Dit komt ook omdat ik dit zelf geschreven heb! Dit heeft niets met mijn bedrijf te maken;)
Maar goed, zien jullie nog berichten van niet geleverde spullen? Ik niet dus in mijn optiek is er in de tweede instantie netjes gehandeld.
Fijn weekend allemaal.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

F.L schreef:Linoge Dit komt ook omdat ik dit zelf geschreven heb! Dit heeft niets met mijn bedrijf te maken;)
Maar goed, zien jullie nog berichten van niet geleverde spullen? Ik niet dus in mijn optiek is er in de tweede instantie netjes gehandeld.
Fijn weekend allemaal.
Dat is raar dan, want dit lijkt toch echt meer op gebrekkig Nederlands dan op dyslexie.

hvdnaald
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2012 11:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door hvdnaald »

Nou mensen, ik heb mijn tablet!!!!

Nadat de tablet niet kwam in de aangegeven leverweek (zie mijn eerdere reactie op dit forum) heb ik contact opgenomen met de verkoper. Deze reageerde vrijwel meteen keurig terug, waarna er een regelmatig leuk mailcontact tussen de verkoper en mij ontstond. Met als gevolg dat ik dus gisteren zelf het tablet heb afgehaald in Venlo. De koffie stond klaar en we hebben nog gezellig een uurtje buiten op het terras zitten kletsen.

De verkoper kwam op mij heel vriendelijk en betrouwbaar over, dus ik zou zeggen geef deze man een eerlijke kans. En als er iets is communiceer dan gewoon met hem. Dan komt het vast allemaal wel goed, net als bij mij.

Ik ben ieder geval erg blij met mijn Samsung Galaxy Tablet P7500, en heb uiteindelijk geen spijt van mijn aankoop bij pcwinkeljc.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

hvdnaald schreef: De verkoper kwam op mij heel vriendelijk en betrouwbaar over, dus ik zou zeggen geef deze man een eerlijke kans. En als er iets is communiceer dan gewoon met hem. Dan komt het vast allemaal wel goed, net als bij mij.
Geweldig! Zo zou het bij iedere bestelling moeten gaan! Niet geleverd krijgen, zodat je er zelf achteraan moet gaan, waardoor er een leuk sociaal contact kan ontstaan.
Vervolgens zelf je bestelling, waar je verzendkosten voor betaald hebt, op gaan halen, wat natuurlijk ook niets kost om beloond te worden met verse koffie en een uurtje terras.
Begrijp niet dat niet ieder bedrijf zo levert. Dit is een gat in de matkt!!

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hvdnaald

Jouw bericht is volstrekt ongeloofwaardig en op deze wijze breng je naar mijn mening meer schade toe dan goodwill.

Maxiem.

hvdnaald
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2012 11:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door hvdnaald »

Het moet toch ook niet gekker worden zeg! Hoezo ongeloofwaardig? Ik mag toch verdorie toch zeker zelf weten hoe ik een kwestie wil afhandelen? Even een weergave over hoe het is gegaan.

De tablet zou geleverd worden in week 20 en dat gebeurde niet. Toen ging op internet kijken en kwam ik dit forum tegen. Ik schrok eerlijk gezegd behoorlijk van, was even bang dat ik een probleem zou hebben, en plaatste het bericht dat ik niks had gekregen.

Op zaterdag 19 mei heb ik een email gestuurd naar de winkel om verhaal te halen, waarop ik meteen antwoord kreeg dat verzonden zou worden op 25 of 26 mei. Aangezien ik deze week vertrek naar Engeland vroeg ik in een mail van maandag 21 mei of ook afgehaald kon worden, want ik wilde geen risico lopen met vertragingen bij de post. Nog dezelfde dag kwam de reactie van de heer Crijnen dat afhalen geen enkel probleem was, en dat de koffie klaar stond. Anders zou volgens hem het eind van de week verzonden worden.
In deze mails werd ook kort gesproken over de berichten op dit forum, en de reacties van de heer Crijnen leidden bij mij tot een gevoel van sympathie waardoor ik op dinsdag 22 mei zelf heb gezegd: 'Vergeet het hele verzenden maar, ik kom zaterdag wel afhalen en dan drinken we even dat kopje koffie samen.' Op donderdag 24 mei volgde er nog een kort mailcontact naar elkaar toe waarin de afhaaltijd werd afgesproken, te weten 11 uur 's morgens.
Toen ik gisterochtend om 11 uur aankwam wachtte de heer Crijnen al op mij, en opende de deur nog voor ik had aangebeld. Vervolgens gaf hij meteen het tablet zodat het zakelijke deel meteen was afgehandeld.

Ja, ik heb ook verzendkosten betaald en daar heb ik zelf verder niet meer over gesproken. En er is verder echt geen sprake van veel zeuren geweest. Ik heb er zelf voor gekozen om erheen te rijden en om af te halen. Ik weet ook wel dat het eigenlijk niet nodig had moeten zijn, en dat de tablet eigenlijk gewoon in leverweek 20 afgeleverd had moeten worden. Maar vertraging komt veel vaker voor, mijn vriendin moest onlangs 4 weken wachten op een telefoon bij HI, die kwam ruim 3 weken later dan toegezegd. Afgezien daarvan is het dus uiteindelijk voor mij prima verlopen, en heb ik dus een Samsung tablet 3G voor een lage prijs. Zelfs incl. reiskosten en verzendkosten is het nog een relatief koopje.

Het is dus niet gegaan zoals het hoort, maar ik ben er tevreden mee zo. Het is aan de mensen zelf om te beslissen wat ze hier verder mee doen.

Voor wie aan mijn verhaal twijfelt, jullie zijn vanaf volgende week welkom om bij mij thuis het verhaal te verifiëren. Ik kan het hele verhaal aantonen.
Om mij nu ook als ongeloofwaardig neer te zetten vind ik dan ook echt te ver gaan. Ik ben gewoon consument en heb verder geen enkele connectie met de verkoper. Als het fout was gelopen had ik dat ook gezegd! Ik wilde nu alleen even mijn kant van het verhaal kwijt, maar dat is blijkbaar niet gewenst. Beetje jammer. Ik vind in ieder geval de respons naar mij toe niet helemaal eerlijk.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

hvdnaald schreef:Het moet toch ook niet gekker worden zeg! Hoezo ongeloofwaardig? Ik mag toch verdorie toch zeker zelf weten hoe ik een kwestie wil afhandelen? Even een weergave over hoe het is gegaan.

Ja, ik heb ook verzendkosten betaald en daar heb ik zelf verder niet meer over gesproken. En er is verder echt geen sprake van veel zeuren geweest. Ik heb er zelf voor gekozen om erheen te rijden en om af te halen. Ik weet ook wel dat het eigenlijk niet nodig had moeten zijn, en dat de tablet eigenlijk gewoon in leverweek 20 afgeleverd had moeten worden.

Het is dus niet gegaan zoals het hoort, maar ik ben er tevreden mee zo. Het is aan de mensen zelf om te beslissen wat ze hier verder mee doen.
Ik geloof u best wel.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik of iemand die ik een advies mag geven zal verwijzen naar pcwinkeljc, zeker niet!
Als ik iets koop heb ik helemaal geen zin in drama-gedoe over overleden familie (hoe erg ook ) en niet in veel te lang wachten,en niet in telefoonnummers die niet werken(werkten) . Ik wil gewoon mijn tablet hebben en op de afgesproken tijd en manier. De meeste grote elektronicazaken zijn misschien een €50.- duurder maar dan heb ik al dit gedoe niet.Om nog maar niet te spreken hoe 1 en ander gaat lopen als de Tablet onverhoopt stuk gaat, ook hier liever iets meer betalen en weten dat het geen groot probleem is word voor mij(of het bedrijf).
Vergeet ook even niet terug te gaan naar het begin, er klopte geen hout van de website en dat is pas aangepast nadat er hier op werd gewezen! Maar, u bent nu tevreden en ik wens u veel plezier van u Tablet.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

trebelski

Een prima en afdoende commentaar. Ik ben het helemaal met je eens (met uitzondering van de eerste zin).

Met collegiale groet, Maxiem.

technobram
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2012 11:15

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door technobram »

Zweef schreef:Nu wij nog, heb van de week een mail ontvangen dat de tablet vrijdag of zaterdag verzonden zal worden, vandaag een mail dat het zaterdag wordt dus dat deez waarschijnlijk woensdag pas wordt afgeleverd. Levertijd was met bestellen wk 20/21 dus het zijn geen 6 weken gelukkig...
zou je mij op de hoogte willen houden want mij werd ook verteld dat hij morgen zou aankomen

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Hoi Bram,

Het gaat nog even duren, heb nl gevraagd of ik de bestelling om kan ruilen voor de tab 2 die nu uit is. Meneer Crijnen heeft al laten weten dat dit goed komt dus ik moet nog een weekje extra geduld hebben. :D
Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken!

technobram
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2012 11:15

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door technobram »

Zweef schreef:Hoi Bram,

Het gaat nog even duren, heb nl gevraagd of ik de bestelling om kan ruilen voor de tab 2 die nu uit is. Meneer Crijnen heeft al laten weten dat dit goed komt dus ik moet nog een weekje extra geduld hebben. :D
Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken!
dus ik krijg hem morgen gewoon??

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Dan hoop ik voor je dat je de gewone Tab 2 wifi bedoelt en niet de 3g versie, want die is er nog niet en zelfs Samsung kon mij niet vertellen wanneer hij precies verschijnt, kan 2 weken duren of 2 maanden of langer!

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Heb even voor detectiveje gespeeld.
De eerste persoon die het bericht heeft geplaatst, heeft nooit aangegeven het tablet te hebben ontvangen.

2e berichtje heeft het over de initialen van de eigenaar dhr J.C. en noemt het sterfgeval waardoor er wat vertraging is.

De volgende persoon met een niet ontvangen tablet, heeft ook niet aangegeven de tablet wel of niet ontvangen te hebben.

Het volgende berichtje is van pcjc die claimt van het pcwinkeltje te zijn.
Vervolgens een positief berichtje van dezelfde pcjc aan de heer Crijnen zelf met een andere naam onder het mailtje. Ehhh begrijp ik het nou goed? PCwinkeltje = PCJC = Crijnen en dan berichtje aan zichzelf?

Daarna alleen positieve berichten van mensen met allemaal dezelfde schrijfstijl die de heer Crijnen aan de telefoon krijgen, ontmoeten, koffie met hem drinken en allemaal binnen een week nadien de tablet ontvangen?

Deze meneer Crijnen maakt hier volgens mij allemaal nieuwe accounts aan met 2-3 berichten van dat ze ook een tablet hebben besteld, maar even moeten wachten en allemaal binnen no time berichtje dat ze de tablet hebben ontvangen en er zo blij mee zijn en dat die meneer Crijnen toch zo betrouwbaar is.

Mij is het helemaal duidelijk hoor meneer PCwinkeltje/PCJC/Crijnen.

Gesloten