LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Zweef schreef:Trouwens, degene die dit topic heeft gestart heeft zijn bestelling netjes geleverd gekregen,diegene was blijkbaar wat ongeduldig. De negatieve reacties lijken mij meer te komen van mensen die het niet vertrouwen etc. en niet van mensen die al eeuwen wachten op hun bestelling..Ik vind het gewoon zonde dat er zoveel oordelen worden gegeven over iemand die blijkbaar zijn verplichting wel na komt. Ik ben iig blij dat ik de tablet heb kunnen bestellen voor die prijs en zolang meneer netjes zijn verplichtingen nakomt zou ik zeggen, ga zo door!
Nee hoor, die persoon Hatsie heeft nooit geschreven zijn tablet te hebben ontvangen. Heb net al zijn berichten (3 in totaal) gelezen en geen enkel bericht dat hij het tablet ontvangen heeft. Dus meneer/mevrouw Zweef: hoe weet u dat de persoon de tablet heeft ontvangen?

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

agnesm

Je schrijft,
Mij is het helemaal duidelijk hoor meneer PCwinkeltje/PCJC/Crijnen.
Laat ik nou hetzelfde denken!

Maxiem.

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Mii is wel opgevallen dat een aantal berichten van dit topic zijn verdwenen, Hatsie had nl toch echt geschreven dat de tablet ontvangen was. Wel zijn een aantal berichten van 18 mei verdwenen.

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

En heb idd gewoon de tab 2 wifi besteld. 325 euro, volgens tweakers geen afwijkende prijs.De tab 1 wifi is nu ook 299 bij mediamarkt dus ik begrijp nog steeds niets van alle twijfels. Maar goed, wegens omruiling moet ik dus weer een weekje wachten. We zullen dus nog wel zien.

technobram
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 mei 2012 11:15

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door technobram »

oke ik heb vandaag mijn samsung galaxy tab 10.1 ontvangen ik werd gisteren gemaild dat mijn pakket via DPD werd verzonden omdat TNT slecht levert de laatste tijd dus ik vandaag wachten en om drie uur kwam mijn tablet aan alles was in orde en hij deed het gewoon ik werd nog gebeld door de winkel of mijn tablet was aangekomen omdat de winkel een mail had gekregen van DPD dat hij vandaag verzonden was maar ik heb mijn tablet gewoon ontvangen
de levering duurde misschien een beetje lang maar ik heb wel veel geld minder betaald

Bram.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

agnesm schreef:Heb even voor detectiveje gespeeld.
De eerste persoon die het bericht heeft geplaatst, heeft nooit aangegeven het tablet te hebben ontvangen.

2e berichtje heeft het over de initialen van de eigenaar dhr J.C. en noemt het sterfgeval waardoor er wat vertraging is.

De volgende persoon met een niet ontvangen tablet, heeft ook niet aangegeven de tablet wel of niet ontvangen te hebben.

Het volgende berichtje is van pcjc die claimt van het pcwinkeltje te zijn.
Vervolgens een positief berichtje van dezelfde pcjc aan de heer Crijnen zelf met een andere naam onder het mailtje. Ehhh begrijp ik het nou goed? PCwinkeltje = PCJC = Crijnen en dan berichtje aan zichzelf?

Daarna alleen positieve berichten van mensen met allemaal dezelfde schrijfstijl die de heer Crijnen aan de telefoon krijgen, ontmoeten, koffie met hem drinken en allemaal binnen een week nadien de tablet ontvangen?

Deze meneer Crijnen maakt hier volgens mij allemaal nieuwe accounts aan met 2-3 berichten van dat ze ook een tablet hebben besteld, maar even moeten wachten en allemaal binnen no time berichtje dat ze de tablet hebben ontvangen en er zo blij mee zijn en dat die meneer Crijnen toch zo betrouwbaar is.

Mij is het helemaal duidelijk hoor meneer PCwinkeltje/PCJC/Crijnen.
@Zweef Ik weet al hoe het afloopt hoor.
Bovenstaande reactie van agnesm is denkelijk een goede afspiegeling van het gebeurde.

Ps Het onderstrepen deed ik.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

trebelski

citeerde en onderlijnde:
Deze meneer Crijnen maakt hier volgens mij allemaal nieuwe accounts aan met 2-3 berichten van dat ze ook een tablet hebben besteld, maar even moeten wachten en allemaal binnen no time berichtje dat ze de tablet hebben ontvangen en er zo blij mee zijn en dat die meneer Crijnen toch zo betrouwbaar is.
T'is allemaal wel heel toevallig.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 31 mei 2012 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

hatsie
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2012 19:52

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door hatsie »

Mensen ik heb dit topic gestart net voor dat ik op vakantie ging, in mijn vakantie heb ik van het thuisfront te horen gekregen dat de tablet toch was aangekomen (ongeveer 3 dagen na de start van dit topic).
Ik heb niet kunnen reageren op het forum omdat ik ter plekke geen internet had. Voor mij is het dus allemaal goed afgelopen al heeft het wel iets langer geduurd.
Ik hoop dat er meer mensen zijn die de tablet ook al ontvangen hebben.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

hatsie

Proficiat!

Maxiem.

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Hahaha denken mensen nu werkelijk dat deze meneer tig verschillende user names aanmaakt.
Het maakt blijkbaar niet uit of de bestelling wel of niet geleverd wordt, men blijft toch wel zeuren. Kinderachtig zooitje hier...waar gaat dit nou eigenlijk over. Als ik dat ding heb ontvangen laat ik het weten. Wil je me bellen,mailen of langskomen daarna om te checken of ik echt ben en niet een vals profiel heb dan mag dat hoor. Stuur me maar een pb. Bij mij staat de koffie ook altijd klaar. Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken. Het heeft blijkbaar toch geen zin.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agnesm »

Zweef schreef:Hahaha denken mensen nu werkelijk dat deze meneer tig verschillende user names aanmaakt.
\
Ja, meneer stuurt namelijk een berichtje hier op het forum aan zichzelf omdat tie blijkbaar niet door had op de account van de zaak te zitten :D

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Zweef schreef:Hahaha denken mensen nu werkelijk dat deze meneer tig verschillende user names aanmaakt.
Kinderachtig zooitje hier...waar gaat dit nou eigenlijk over. Als ik dat ding heb ontvangen laat ik het weten.

Zoals ik al in mijn glazen bol zag 2 weken geleden. Waarom kom je hier eigenlijk nog als je het een kinderachtig zooitje vind.
Laatst gewijzigd door trebelski op 14 jun 2012 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Zweef
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2008 18:23

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Zweef »

Volgens de laatste berichten heb ik woensdag of donderdag mn tab 2!!
Het schijnt de eerste levering te zijn dus ik ben zeer benieuwd. Hoef niet eens bij te betalen. :D Ben eigenlijk bet blij dat de levering van de tab 1 vertraagd was, nu kon ik mijn bestelling gewoon veranderen in een tab 2.
Hij is nu 299. Of ik mijn ervaringen wil delen met pcwinkeljc..gaan we zeker doen.
Ik hou eea hier bij voor de mensen die twijfelen over deze webshop, dit bericht is zeker niet voor alle mensen die totaal geen vertrouwen meer hebben in de mensheid, zoals de mensen van de reacties hierboven. Begrijp me niet verkeerd, het is idd prima om zoveel mogelijk uit te zoeken zodat je zeker weet dat je geen oplichter treft en negen van de tien keer zullen jullie best gelijk hebben maar ik blijf geloven dat dat in dit geval niet zo is. Jullie gaan ervan uit dat ik en een heleboel anderen allemaal valse profielen hebben, beetje raar om als eigenaar van een zaak een vraag over de betrouwbaarheid van je eigen zaak op dit forum te stellen zodat de twijfel juist gaat leven(zie verhaal Hatsie).
Verder heeft meneer Crijnen gewoon een bedankmailtje van iemand gekopieerd (waarschijnlijk uit emotie) en deze op dit forum gezet om te laten zien dat hij wel degelijk betrouwbaar is. Hij heeft dus niet een vals berichtje geplaats per ongeluk onder zijn naam, dat had ik al meteen door maar anderen gebruiken zelfs dit tegen hem. Maar goed, ik ga nog een paar dagen afwachten en ik ga iig zeker melden dat ik hem heb gehad als het zover is. Dagelijks!!!!

MVG L. van der Velden, Amersfoort!!!

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Zweef

We wachten in blijde verwachting!

Maxiem.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Zweef schreef:Volgens de laatste berichten heb ik woensdag of donderdag mn tab 2!!
Het schijnt de eerste levering te zijn dus ik ben zeer benieuwd. Hoef niet eens bij te betalen. :D Ben eigenlijk bet blij dat de levering van de tab 1 vertraagd was, nu kon ik mijn bestelling gewoon veranderen in een tab 2.
Hij is nu 299.
Je hoeft het niet te laten weten hoor, ik keek net in mijn glazen bol en zie dat je hem keurig op tijd krijgt en dat pcwinkeljc je nog even belt om te vragen of je hem binnen hebt. En uiteraard voor een prijs waarvoor serieuze bedrijven hem niet kunnen leveren. Alvast gefeliciteerd met je Tablet. :mrgreen:
Voor degene die liever vertrouwd kopen...http://tweakers.net/pricewatch/309996/s ... zwart.html

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou ik heb even op de site gekeken en de reacties daar krijg ik geen lekker gevoel bij,allemaal zeer positief,hier lees je toch wat anders..

sla even over,ga wel naar de winkel,dan maar iets duurder maar weet wel dat ik het in mijn handen heb..

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

rozemarijntje schreef:nou ik heb even op de site gekeken en de reacties daar krijg ik geen lekker gevoel bij,allemaal zeer positief,hier lees je toch wat anders..

sla even over,ga wel naar de winkel,dan maar iets duurder maar weet wel dat ik het in mijn handen heb..
Heel verstandig, zeker omdat je ook vooruit moet denken. Elektronica kan nu eenmaal stuk en tegen welke drama's loop je dan weer aan.

mensiseenraredier
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2012 23:14

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door mensiseenraredier »

Ik heb ook op 25-5-2012 een samsung galaxy 10.1 besteld. Ook ik heb het gevoel dat ik aan lijntje wordt gehouden. Nadat de bestelling en daarmee ook de betaling was afgerond, kreeg ik geen enkele bevestiging voor de bestelling per mail. Dat vond ik raar. Ik stuurde een mail, met daarbij of de bestelling in orde was. ik kreeg een mail terug met opmerking ''U heeft de bestelling te snel afgebroken dan maak hij geen order aan'' en dat ik de factuur zo snel mogelijk zou krijgen. Ik heb meneer crijnen ook een keertje aan de lijn gehad. Hij vertelde mij telefonisch dat ik zo snel mogelijk een factuur zou krijgen. Nu is het inmiddels al bijna twee weken later. Ik heb nog steeds geen factuur noch mijn samsung tab ontvangen. Ik heb al een paar keer gebeld. zowel vaste als mobiele nummer wordt niet opgenomen. Ik begin me nu zorgen te maken. en hoop dat de verhalen van mensen die hun tab alsnog hebben ontvangen, waar zijn. Zijn er ook mensen die nog steeds hun tab niet hebben gekregen?

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

Ik denk dat je binnenkort op de koffie word uitgenodigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Linoge schreef:Ik denk dat je binnenkort op de koffie word uitgenodigd.
Samen met Zweef. :mrgreen:

Gesloten