PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Antiprosynthesis
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2022 03:09

PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Antiprosynthesis »

Hallo,

Ik heb nu reeds een week geleden een product besteld bij een webshop die ik vertrouw en ik weet ook dat mijn order al een week in het sorteercentrum ligt, echter - toen de order de eerste maal geleverd moest worden kwam er in de namiddag op 'bezorging uitgesteld; sindsdien blijft dit erop staan ook als ik een nieuwe bezorgingsdatum krijg... Heeft nog iemand dit al meegemaakt (en uiteindelijk toch zijn order gekregen? - ik nog niet alvast...).

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door moederslink »

Geduld, geduld. Het is nu weekend en het is een gekkenhuis bij het online bestellen.
Wacht even tot bv woensdag en hou ons op de hoogte.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

En anders melden bij de webshop. Het kan verloren zijn geraakt en de verkoper zal dan een nieuwe moeten opsturen.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Postnl maakt er vooral de 1-2 maanden een verschrikkelijk zooitje van. Wat in de app staat aangegeven, klopt ook niet meer. Dichtstbijzijnde Postnl punten zijn uit de app verdwenen enz. enz. Tegenwoordig ben ik meer tevreden over de DHL bezorging / logistieke proces.

Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Nevyn »

ZeerPrivé schreef:
23 jul 2022 14:30
Postnl maakt er vooral de 1-2 maanden een verschrikkelijk zooitje van. Wat in de app staat aangegeven, klopt ook niet meer. Dichtstbijzijnde Postnl punten zijn uit de app verdwenen enz. enz. Tegenwoordig ben ik meer tevreden over de DHL bezorging / logistieke proces.

Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
https://nl.trustpilot.com/review/www.dhl.nl

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

ZeerPrivé schreef:
23 jul 2022 14:30
Tussen de bijna 10.000 klachten op Trustpilot zal vast ook wel een klacht staan over 'bezorging uitgesteld'. https://nl.trustpilot.com/review/www.postnl.com
10.000 klachten op miljoenen pakjes per dag die ze verwerken. Dat is een laag percentage.

alfatrion
Berichten: 21883
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door alfatrion »

Lang niet iedereen zal zijn klacht op Trustpilot zetten.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Jablan »

Antiprosynthesis schreef:
23 jul 2022 03:27
Heeft nog iemand dit al meegemaakt (en uiteindelijk toch zijn order gekregen? - ik nog niet alvast...).
Ja. Dit gebeurt vaker. Bij ons was het maximum 10 dagen.

Helaas gebeurt het dit jaar bij alle vervoerders. Ziekteverzuim, personeelstekorten, vakanties en er zijn minder bedrijven, die 'in opdracht van' willen rijden wegens de hoge brandstofprijzen.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het is nu weekend, dan wordt er niet bezorgd.
U kunt het beste een paar dagen wachten.

De webshop is verantwoordelijk voor de levering, neem dus met hun contract op. www.consuwijzer.nl/post/verzenden-ontva ... at-bezorgd

Walhak
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 nov 2017 01:09

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Walhak »

Ik heb hetzelfde staat er nog steeds na een maand maar ondertussen moest ik contact opnemen met de leverancier van postml en die hebben het netjes opnieuw gestuurd ik weet dus niet bij wie de fout zit.

Rentenier80
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 jul 2022 11:31

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Rentenier80 »

Heeft u misschien al een klacht ingediend?

kraanjan
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2020 13:41

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door kraanjan »

Het kan bij iedere pakketbezorger voorkomen. Ik had een pakketje besteld bij een betrouwbare webshop , dit pakket zou via een neven bedrijf een week later opgestuurd worden via DHL. DHL kwam toch een daarvoor aan de deur en ik was niet thuis op dat moment een kaartje in de brievenbus niet thuis. Ik keek 's avond in mijn mailbox stond er een bericht op van DHL zag er orgineel uit dus keek ik verder en er stond in of ik €.2,00 over wilde maken om alsnog mijn pakketje te kunnen ontvangen, je zou denken dat er personeel werkt die fraude pleegt. de volgende dag ontving ik als nog vroeger dan toegezegt was alsnog het pekketje, zonder de betaling te doen van €. 2,00- Rara hoe kan dit ?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: PostNL - bezorging blijft op 'uitgesteld' staan

Ongelezen bericht door Jablan »

Die DHL mail met het verzoek om geld over te maken kwam niet van DHL.
Puur toeval, dat het allemaal op dezelfde dag is gebeurd.
Zie ook DHL waarschuwt voor spammail

Beide versies, met en zonder betaalverzoek, bevatten een link, waar je niet op moet klikken. Heb je het toch gedaan, laat een online virus- en malwarescan uitvoeren.

Plaats reactie