LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij Emma Matras?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marc.van-liempd
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2020 21:37

Problemen bij Emma Matras?

Ongelezen bericht door marc.van-liempd »

Hoi, is er iemand op de hoogte van (financiële) problemen bij Emma Matras?
We hebben ons bestelde matras binnen de 100 dagen proefslapen retour gezonden, en dat is door Emma ook bevestigd. Maar we wachten nog steeds op ons geld.
Als we dan kijken op de Facebook-pagina van Emma, zien we dat heel veel mensen problemen hebben met leveringen, annuleringen en terugbetalingen.
En als iemand andere/betere tips heeft om ons geld terug te krijgen dan De Geschillencommisie, Radar, Kassa of de rijdende rechter, dan hoor ik die natuurlijk ook graag.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen bij Emma Matras?

Ongelezen bericht door berndv »

marc.van-liempd schreef:
13 feb 2020 21:50
is er iemand op de hoogte van (financiële) problemen bij Emma Matras?
nog niets van vernomen
marc.van-liempd schreef:
13 feb 2020 21:50
We hebben ons bestelde matras binnen de 100 dagen proefslapen retour gezonden, en dat is door Emma ook bevestigd. Maar we wachten nog steeds op ons geld.
wanneer is het retour gestuurd, wanneer is het bevestigd?

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Problemen bij Emma Matras?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er loopt al een uitgebreid topic over Emma, zie hier. viewtopic.php?f=14&t=170525&p=2728884&h ... a#p2728884

Soekari
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2020 13:17

Re: Problemen bij Emma Matras?

Ongelezen bericht door Soekari »

Hi,

Heb soort gelijke ervaring met Emma Matras. Bestelling op 25 mei geannuleerd. Tot op heden geen geld terug gekregen. Telefonisch is Emma matras niet bereikbaar. Op mail wordt na 5 weken gereageerd zonder je verder te helpen. Kortom drama. Ik moet maar zien of ik mijn geld terug krijg. Weet waar je aan begint als je bij Emma Matras besteld! Consumenten zouden beter beschermd moeten worden tegen dit soort praktijken.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen bij Emma Matras?

Ongelezen bericht door berndv »

Soekari schreef:
07 aug 2020 13:25
Consumenten zouden beter beschermd moeten worden tegen dit soort praktijken.
Hoe had u dit precies voor ogen? Op zich worden consumenten prima beschermd, die bescherming is vastgelegd in de wet en die geldt voor zowel de klant als voor de verkoper. En als 1 van de 2 zich daar niet aan houdt, is de weg naar juridische stappen voor een ieder toegankelijk.

Ik zou niet weten hoe die bescherming anders vormgegeven zou moeten worden.

Ook in uw situatie kunt u ze sommeren terug te betalen en indien geen gehoor wordt gegeven, kunt u ze in gebreke stellen en uw geld via deurwaarder/rechter terug halen.

Gesloten