LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Wish: account niet meer toegankelijk

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Junior1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2020 20:57

Problemen met Wish: account niet meer toegankelijk

Ongelezen bericht door Junior1981 »

Ik had een account bij Wish en had hier ook diverse bestellingen mee geplaatst.
Van de een op andere dag kon ik in een keer mijn account niet meer op. Ik heb
gelijk Wish een mail gestuurd wat ik nu het beste kon doen , want ik had ook
al gedrukt op wachtwoord vergeten. Aangezien ik na 48 nog geen mail had gehad
besloot ik daarom Wish maar eens te mailen. Toen kreeg ik als reactie u kunt een
nieuw wachtwoord instellen door op wachtwoord vergeten te drukken. Ik had zoiets
van uhm dit heb ik al in mijn mail vermeld dat dit niks uithaalde. Dus aangegeven dat
dit geen werkende oplossing is, en weer kreeg ik als antwoord u kunt een nieuw
wachtwoord instellen door op wachtwoord vergeten te drukken. Toen ben ik gaan
kijken of ik met het hetzelfde e-mail adres een nieuw account kon maken en dit kon
tot mijn verbazing inderdaad. Best vreemd want normaal hoor je de melding te krijgen
dat er al een account in met dit e-mailadres. Toen Wish weer gemaild en deze situatie
voorgelegd en hun gaven weer aan u kunt een nieuw wachtwoord instellen door op
wachtwoord vergeten te drukken. Ik had zoiets van ik ga nu dagelijks mailen en hoop
op een antwoord. Opeens kreeg ik een antwoord dat er met dit e-mailadres 2 accounts
actief waren, en ik had zoiets van mooi nu komen we ergens. Dus ik het e-mailadres veranderd
van het laatst aangemaakte account en dan zou er dus nog 1 account actief moeten zijn met mijn
e-mailadres. Toen kreeg ik als reactie dat beide accounts actief waren en dat het mijn eigen
verantwoordelijkheid was dat ik de inloggegevens moest onthouden. Gelijk terug gemaild van
dat ik het wel raar vond dat het account met mijn e-mailadres actief zou zijn, want ik zou dan dus
ook een nieuw wachtwoord in moeten kunnen stellen. Hetgeen dit niet mogelijk was gelijk weer
gemaild en dit ook aangegeven. Toen kreeg ik als reactie dat hun vanwege de privacywetgeving
niks konden betekenen verder voor mij. Het voordeel was dat ik al mijn bestellingen achteraf betaal
via Klarna dus ik kon alle bestelnummers overleggen. En ook aangegeven dat dit dus alleen bekend
is bij de rechtmatige gebruiker en ook de bestelnummers mee gestuurd. En weer kreeg ik als reactie
u kunt een nieuw wachtwoord instellen door op wachtwoord vergeten te drukken. Normaal gesproken
zou ik me er niet zo druk om maken en een nieuw account aanmaken. Maar het is nu namelijk het geval
dat er nog diverse bestellingen open staan met een totaal bedrag van € 300 en dat ik een groot deel nog
steeds niet ontvangen heb. Ik heb ook 2 producten ontvangen die het dus niet doen, en normaal kun je
hier melding van doen via de bestelgeschiedenis van het account. Maar aangezien er dus geen
bestelgeschiedenis is waar ik bij kan kan het dus niet op die manier. Heb ook gemaild gehad naar Wish en
aangegeven dat ik bepaalde bestellingen niet binnen heb gehad en er items beschadigd zijn. Toen kreeg
ik als reactie u kunt dit doen via uw bestelgeschiedenis, en heeft u problemen met inloggen dan kunt u
kunt een nieuw wachtwoord instellen door op wachtwoord vergeten te drukken. Ben nu dus beetje
ten einde raad en ook geen idee wat ik nu nog voor stappen kan ondernemen

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Problemen met Wish: account niet meer toegankelijk

Ongelezen bericht door D34M0N »

Junior1981 schreef:
11 mei 2020 21:24
Ben nu dus beetje
ten einde raad en ook geen idee wat ik nu nog voor stappen kan ondernemen
De eerste stap die ik zou ondernemen, is niets meer bestellen bij Wish of andere webshops die in een ver land gevestigd zijn. Bij een Nederlandse webshop is het wel mogelijk om stappen te ondernemen als er problemen zijn.

Heb je al wel gecontroleerd dat de mailtjes om het wachtwoord te resetten niet in de spam map binnen zijn gekomen?

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Problemen met Wish: account niet meer toegankelijk

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Heb via een Nederlands bedrijf iets besteld en dat moet ook uit China komen, gelukkig wel met Track & Trace.

Gesloten