LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Progress / webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lambuer
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2008 00:01

Progress / webwinkel

Ongelezen bericht door lambuer »

Ik heb zo`n slechte ervaring met de winkel progress dat ik dit met jullie wil delen en jullie er op wil wijzen om op te passen.

Ik had vorig jaar een Panasonic lcd-tv gekocht bij progress , en na mij toegezegd te hebben dat ik de tv binnen 1week zou ontvangen hebben ze me toch nog enkele weken aan het lijntje kunnen houden.
Nu bleek de tv achteraf geen Nederlands product te zijn,en dus ook geen Nederlandse handleiding..
Dus na een paar weken heen er weer gemaild te hebben,belde de directeur mij zelf op en deelde mij mee alsnog een originele handleiding toe te zenden..
Wat kreeg ik ? Een copietje v/d handleiding.
Ik was daar niet mee eens, en nu nog steeds niet,en ben al 5 maanden bezig,en ze hebben me werkelijk van alles beloofd maar ik heb nooit de handleiding mogen ontvangen en nu geven ze hun eigen gewoon niet meer thuis.
Ik kreeg zelfs tussendoor een mailtje naar een link waar ik zelf mijn handleiding kon downloaden.
Al bij al zijn er denk ik zo`n 20 mailtjes verstuurd,en elke keer van hun een nieuw excuus.
Voor mij is het in ieders geval de laatste keer dat ik bij deze winkel nog iets koop.Beloftes zijn er om na te komen,maar dat fatsoen is ver zoeken bij progress!

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Progress / webwinkel

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Voor mij wat het ook 1x en nooit meer bij Progress. Ik heb daar iets besteld, waarbij glashard werd bevestigd dat het artikel ook op voorraad was in hun eigen magazijn. Toen ik ze vroeg waarom het dan niet meteen verzonden werd, keken ze nog eens in hun administratie en was het artikel opeens weg. Adminstratief zooitje daarzo.

Hugo Stulp
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mei 2008 18:59

Re: Progress / webwinkel

Ongelezen bericht door Hugo Stulp »

dit is de aanvang van de site
http://www.progress.nl/


Bij vonnis van de rechtbank Almelo d.d. 24 april 2008 is de besloten vennootschap
Progress Automatisering Hengelo B.V. hodn Progress Shop en Eyep in staat van faillissement
verklaard met aanstelling van mr. A.C. Huisman (advocaat te Enschede) tot curator en benoeming van
mr. A.A.A.M. Schreuder tot rechtercommissaris.

Via deze site zal nadere informatie volgen en zult u zich in voortkomend geval als schuldeiser kunnen melden.
Wacht u de berichten op deze site a.u.b. af.

A.C. Huisman
curator

Gesloten