LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radiostilte en geen levering door MacRelife

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Macrelife
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 mei 2018 14:38
Locatie: Bergen op zoom
Contacteer:

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Macrelife »

Theotrucker schreef:
11 nov 2018 14:02
Blijf ze lastig vallen. Als ze in de problemen zitten en surseance aanvragen is het voorbij. Dan vis je achter het net.

Beste Theotrucker,

Laten we even stoppen met onnodige angst te zaaien. We zijn druk bezig op de achtergrond processen te verbeteren en bij problemen, kunnen klanten zich altijd bij mij melden. De winkels staan los van de webshop, dat wil overigens niet zeggen dat de collegas daar onze klanten niet willen helpen.

Grt Ruud van MacRelife

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Voor een deurwaarder is het te vroeg, eerst een incassobureau dan rechtszaak en daarna de deurwaarder. En niet te lang wachten.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Har45 »

Macrelife schreef:
17 nov 2018 11:39
Theotrucker schreef:
11 nov 2018 14:02
Blijf ze lastig vallen. Als ze in de problemen zitten en surseance aanvragen is het voorbij. Dan vis je achter het net.

Beste Theotrucker,

Laten we even stoppen met onnodige angst te zaaien. We zijn druk bezig op de achtergrond processen te verbeteren en bij problemen, kunnen klanten zich altijd bij mij melden. De winkels staan los van de webshop, dat wil overigens niet zeggen dat de collegas daar onze klanten niet willen helpen.

Grt Ruud van MacRelife
De winkel in Bergen op Zoom is conform jullie eigen algemene voorwaarden ook voor koop op afstand ( niet alleen webwinkel maar ook telefonisch of per mail verkoop) wel degelijk de identiteit van de aannemer.

link: https://www.macrelife.nl/service/genera ... onditions/

MacUnit
Handelend onder MacRelife
Vestigingsadres
Bosstraat 34

4611ND Bergen op Zoom

Telefoonnummer 0164 -311 311

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Revoked »

Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand een tweedehands BigMac zou willen. Of krijg je daar zo'n refurbished speeltje bij?

Marie-JulieLemmens
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2018 14:33

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Marie-JulieLemmens »

Ik wacht al sinds augustus op een Macbook van dit bedrijf. Op 5 oktober kreeg ik een defecte Macbook geleverd. Deze heb ik door hun laten repareren (door meerdere keren naar hun filiaal in Nederland te rijden terwijl ik in Belgie woon aangezien ze per mail of telefoon amper te bereiken zijn). Uiteindelijk konden ze de Macbook toch niet repareren en werd een andere beloofd. Dit is echter niet het geval, ik wacht nog steeds. Ik heb daarom een mail gestuurd voor een terugbetaling maar krijg als antwoord dat ze tot nader order gesloten zijn en dus niet zullen reageren op mijn verzoek...

malec.gebrek
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2018 22:08

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door malec.gebrek »

Ik heb ook in september een i macpro besteld, en heel veel gemailed, bellen gaat ook niet, maar ook nog niks concreets gehoord als alleen maar smoezen, en dat het van week 41, naar nooit is gegaan volgens mij. Nu de winkel ook gesloten schijnt, dus ik ben heel erg bang dat ik ool gewoon belazerd ben. Met ideal betaald dus nergens recht op ook gok ik.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Recht heb je natuurlijk wel. Schrijf een brief naar het adres hierboven, geef ze 14 dagen om het geld retour te sturen en geef meteen aan dat de vordering daarna naar een incassobureau gaat. Veel succes!

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Webber »

MacRelife is helaas failliet verklaard!
Gedupeerden kunnen zich wenden tot de curator.
Dit is het e-mail adres waar benadeelden naar kunnen mailen,
[email protected]

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan ben ik bang dat je achter het net vist. Jammer.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door berndv »

Het lijkt erop dat nogal wat klanten die betaald hebben, maar nog niet geleverd hebben gekregen de dupe worden van deze financiële ondergang. De curator schat hun aantal op ongeveer 250. Klanten die samen benadeeld zijn voor een slordige 125.000 euro. Hij heeft nog enige tijd nodig om de gang van zaken na te trekken en de financiële stand op te maken, maar wil eerst benadeelde klanten helpen.

,,Klanten die zaken ter reparatie hebben aangeboden, worden in de tweede week van januari in de gelegenheid gesteld hun goederen terug te halen. Goederen die per website zijn besteld, zullen door het faillissement niet kunnen worden uitgeleverd”, aldus de curator. Hij adviseert die gedupeerden om zich te melden via het internetadres [email protected].
https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/ ... ~a609a97b/

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Ongelezen bericht door Webber »

Theotrucker schreef:
20 dec 2018 13:28
Dan ben ik bang dat je achter het net vist. Jammer.
Ik denk ook dat de gedupeerden achter het net vissen.
De curator geeft ook al aan dat alles wat via de webshop besteld is en nog niet uitgeleverd is...ook NIET uitgeleverd gaat worden.
Wel kunnen gedupeerden die reparaties hebben uitstaan,hun (kapotte) apparatuur terug krijgen.

Gesloten