LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REDCOON

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kasha
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2008 19:10

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door kasha »

Ik heb een vraag I.V.M. de garantie op tv toestellen die je kunt bestellen, want nu zou is graag een lcd tv van 32" kopen, maar hoe zit het als deze stuk is, (binnen de garantie), moet ik hem de zelf verzenden( op mijn kosten) of komen ze hem gewoon bij mij thuis halen en zorgen zei zelf voor de kosten?
Ik woon nu wel een Belgie, ik weet niet of dit een extra probleem is?

alvast bedankt :D

Kaat73
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2008 19:40

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Kaat73 »

Ik wilde ook graag even reageren, heb inderdaad niet zo'n beste ervaring met Redcoon, of meer de bezorgdienst GLS. Mijn bestelling werd in eerste instantie na 14 dagen in plaats van 10 dagen geleverd. De bezorgservice GLS stond de 18e december voor de deur, en ik was natuurlijk niet thuis. Ik kon bellen om een afspraak te maken voor een tweede bezorging. Dit kon alleen maandag de 22ste tussen 08.00 en 18.00 een iets preciezere tijd was niet af te spreken. Maandag heb ik gewacht van 08.00 tot 19.00 en er kwam geen pakket. Wij hebben de bezorgdienst herhaaldelijk gebeld, en het pakket zou absoluut de 22ste geleverd worden. NIET DUS! Vandaag moest ik eigenlijk opnieuw de hele dag thuis blijven, wat natuurlijk niet kon, want ik moets gewoon werken. Een beetje service in de zin van een telefoontje met de chauffeur of een exacte tijd af spreken zat er niet in. Gelukkig was ik om 17.00 thuis en stond toen ook mijn pakket voor de deur. De chauffeur mopperde wat en vond het erg vervelend dat mijn BUREN het pakket op 18 december al niet hadden willen aannemen. Daar had ik ook geen toestemming voor gegeven, dus waar deze opmerking nog even vandaan kwam weet ik niet.

Sorry, maar als ik bestel bij een online shop, dan doe ik dat om me a. wat geld uit te sparen, b. niet een dag kwijt te willen zijn aan het struinen door de stad.
Uiteindelijk ben ik bij Redcoon dus alleen maar meer tijd kwijt geweest en een halve vrije dag. Ik vind het niet echt passen bij deze 'moderne' tijden.
Een beetje bezorgdienst werkt met een indicatie van ca. een halve dag, bezorgd indien gewenst na 6-en (scheelt een extra rit) of belt even met de chauffeur hoe laat hij ongeveer bij de klant is.

Fijne kerst.

Redcoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2008 14:19

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Redcoon »

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling op deze manier is verlopen!

Uiteraard willen wij u onze excuses aanbieden voor deze gang van zaken.

Het moge duidelijk zijn dat het niet door redcoon bedoeld is op deze manier te werk te gaan.

Wij zullen hierover ook zeker een opmerking/klacht plaatsen bij GLS.

Graag komen wij in contact met u zodat wij u ter compensatie uw verzendkosten terug kunnen betalen. U kunt uw verhaal met uw klantgegevens mailen naar [email protected] tav Redcoon AS.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Uw redcoon-serviceteam

realjax
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 11:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door realjax »

>Ik wilde ook graag even reageren, heb inderdaad niet zo'n beste ervaring met Redcoon, of meer de bezorgdienst GLS.

Ja daar kan ik over meepraten. Inmiddels zit ik al zo'n 10 dagen te wachten op mijn bestelling, terwijl volgens de email die ik van Redcoon ontving e.e.a. binnen maximaal 2 werkdagen zou worden afgeleverd. De bestelling staat (volgens de GLS track en trace webpagina) al bijna 48 uur op 'afleveren'. Ik weet niet waar ze vandaan moeten komen rijden maar er is niets afgeleverd. Ook geen niet-thuis bericht gekregen. Navraag bij Redcoon leverde de volgende reactie op: 'Bel maar even met GLS: 1 euro per gesprek.'


Dus, ik zal het even samenvatten:
- U betaalt meer voor de verzending dan bijv. via TNT post.
- U betaalt extra voor een transportverzekering
- U betaalt extra als u rechtsreeks naar de rekening van Redcoon overboekt via Ideal. Redcoon beschikt direct over het geld, maar u moet daar wel even vet voor betalen. Ik heb al vele malen met Ideal betaald, maar dit was de eerste keer dat ik de kosten, verhoogd met maar liefst 100 procent, doorbelast kreeg. Ter verduidelijking: Redcoon betaalt max 75 cent kosten per transactie maar vraagt aan u zonder blikken of blozen 1,50
- Als GLS met de aflevering maar wat aanmoddert kunt u ze vragen hoe het zit, maar daar moet u wel even voor betalen.

Bedankt Redcoon, eens maar nooit weer.

Update 1: Omdat ik op andere sites las dat GLS gerust uw pakketje bij de buren aflevert zonder u daar van op de hoogte te stellen dacht ik, toch maar eens even bellen met GLS-1-euro-per-gesprek.

Dat heb ik zojuist gedaan. En daar hoorde ik het volgende:

Doodse stilte...

Inderdaad. Niets. Noppes. Nada. Het is letterlijk stil aan de andere kant.
Ik denk dat alle medewerkers van GLS bij de centrale staan te lachen. Omdat ze weer een euro aan een sukkel verdient hebben.

Nog nooit zoiets meegemaakt...


Update 2: Gisteren melde de man van Redcoon middels de chatfunctie dat hij een mail had gestuurd naar GLS om de status aan te passen. Vandaag mailde ik Redcoon maar weer eens omdat er niets veranderd was aan de status. Letterlijke antwoord: "De chauffeurs van GLS vertrekken over het algemeen 's ochtends om vervolgens de hele dag op route te zijn. De status van uw pakket zal vandaag dus niet meer veranderen."
Juist, maar had u gisteren al niet gevraagd om een status update?


Update 3:(Weer 4 dagen verder)
Ach. Na veel vijven en zessen vertelde Redcoon me zojuist dat GLS het pakket een beetje kwijt is geraakt. Een 'epic fail' noemt men zoiets geloof ik. Naar aanleiding van de onderstaande post van Redcoon een en ander in gang gezet om mijn geld dan maar terug te vragen.
Dat gaat niet zomaar, want ik kreeg een PDF gemailed, die ik moet afdrukken, invullen en terugfaxen voordat het uberhaupt in behandeling wordt genomen.
Vreemd dat ik als klant dat moet doen omdat Redcoon zelf aangaf dat het GLS zaakje stinkt.


Update 4:(dag later)
Omdat hetgene dat ik bestelde elsders ontzettend slecht verkrijgbaar is, heb ik in overleg met Redcoon besloten om het toch opnieuw te laten versturen. Ik heb er geen goed gevoel over maar we wachten af...



Update 5:(Tenslotte)
De nieuwe levering kwam na drie dagen binnen. Het KAN dus wel.
Het produkt voldeed echter niet aan mijn verwachting en ik heb het retour gestuurd waarna RedCoon het geld binnen 10 dagen terug stortte.


De mooie woorden in het (standaard) antwoord van Redcoon hieronder (spijt ons, blablaba, wij zullen de verzendkosten vergoeden blablabla) hebben ze echter nooit waargemaakt. Ik heb ze nog subtiel herinnerd aan de belofte maar het bleef vervolgens angstvallig stil aan het Redcoon front.

Redcoon: bezint eer ge begint.
Laatst gewijzigd door realjax op 12 feb 2009 16:11, 6 keer totaal gewijzigd.

Redcoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2008 14:19

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Redcoon »

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Uw scherpe mening is zeer belangrijk voor ons.

Wat vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling op deze manier is verlopen!

Uiteraard willen wij u onze excuses aanbieden voor deze gang van zaken.Het moge duidelijk zijn dat het niet door redcoon bedoeld is op deze manier te werk te gaan.

Wij zullen hierover ook zeker een opmerking/klacht plaatsen bij GLS.
Daarvoor ontvangen wij graag uw klantgegevens. Tevens willen wij u ter compensatie de verzendkosten terug betalen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw gegevens door geven via [email protected] ovv redcoon AS.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groeten,

Uw redcoon service-team

genic
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2007 12:37

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door genic »

Even een reactie op degene die aangaf dat je 1euro per gesprek moet betalen voor GLS.

Dit klopt niet helemaal.
Als je naar deze site gaat (http://www.gls-netherlands.com/index.cf ... ntentid=10) en dan bij depot kiest voor een plaats, dan krijg je daaronder hun telefoonnummer te zien.

Amsterdam is bijvoorbeeld:
Gyroscoopweg 14 (Westpoort 3957)
1042 AB Amsterdam
Tel. 030 - 241 79 18
Fax 030 - 241 79 71
E-mail [email protected]


Hoop jullie hier verder mee geholpen te hebben.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Voor het eerst vorige week zaterdag iets besteld. Het betreft een plasma tv van 94 cm met beugel etc. Tot op heden niets gehoord van Redcoon hoe het er voor staat, dus heb vd week via de chatfunctie (handig!) het een en ander nagevraagd.

Het werd mij snel duidelijk, de tv was niet op voorraad en was besteld bij de leverancier. 22 Januari moet hij binnenkomen. Dat valt op a.s. donderdag dus ik verwacht de tv die week erop toch wel te hebben.

Wel jammer dat ze geen mailtje hebben gestuurd dat de levering nog even kan duren.

Maargoed, ik kan nog niet echt oordelen over deze webshop. Dat komt nog als ik alles binnen heb.

congo
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door congo »

Nu ik deze berichten lees houd ik m'n hart nu óók wel vast.
Eind januari een Sony 40W4500 besteld, en in eerst instantie stond een levertijd van 2 weken, een paar dagen later was het artikel binnen 5 dagen verzendklaar, maar tot mijn grote verbazing, een dag later..... het hele artikel van de site verdwenen.

Nu is mij via de chatfunctie verteld dat de levertijd uit is gelopen naar een week of 3/4, en daardoor ook het artikel van de site is verdwenen.

Nu heb ik daar dus zélf achter moeten komen. Persoonlijk vind ik het een slechte zaak dat Redcoon de klanten niet inlicht over dit leveringsprobleem bij de bijbehorende televisie, of hieromtrent iets over op de site zélf zet.

Al wél betaald, een slordige 1100 euro maar voorlopig geen tv dus. En de vraag is of het niet nóg langer gaat duren.

Dáárna ook nog 'ns afwachten of het met het koeriersbedrijf goed zal gaan :? Ben benieuwd in ieder geval.

Dit is mijn eerste ervaring met Redcoon, en de nabije toekomst zal uitmaken of het bij deze ene keer blijft of niet. Ik hoop er in ieder geval het beste van.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Heb inmiddels me tv al bijna 2 weken staan.

Hetzelfde verhaal als Congo al was de levertijd een weekje uitgesteld. Nadat hij 2 dagen eerder verzendklaar stond dan gemeld in de chat wachtte ik het af wanneer ik werd gebeld voor aflevering. Dat gebeurde 2 dagen later, of ik de volgende dag thuis was... TUURLIJK :)

En hij werd ook de volgende dag tussen de afgesproken tijd prima afgeleverd. Dus al met al heb ik het prima ervaren bij Redcoon met inderdaad scherpe prijzen !! Top.

Al was de levertijd langer dan dat ik had gehoopt maar dat kan gebeuren.

congo
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door congo »

Dat is dan tóch weer een positieve ervaring.... Ik hoop er het beste van. Het speelt eerlijk gezegd óók wel een beetje mee dat ik een ongeduldig typ ben en niet kan wáchten tot ik de HD ervaring kan beleven thuis :D

Ik hoop zowieso dat de tv nog geleverd kan/gaat worden door sony.... heb al berichten gelezen van klanten van andere webwinkels dat ze in plaats van de 40W4500 de 40W4710 aangeboden krijgen voor hetzelfde bedrag.... óók een mooie tv.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

waarom overweeg je die niet dan? Of duurt dan nog wel even voordat die tv er is?

congo
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door congo »

Dit model heeft Redcoon helaas niet, anders had ik het prima gevonden. :wink:

Maar de leveringsproblemen zijn inderdaad bij velen bekend.

Vandaag op de site van Bol.com: "In verband met onverwachte leveringsproblemen vanuit Sony kunnen wij helaas de levertijden zoals u deze van bol.com gewend bent niet nakomen. Wij doen ons uiterste best dit product zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Levertijd 4 tot 6 weken :shock: :(

nwolsink
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 11:58

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door nwolsink »

Ik heb op 20.01.2009 bij Redcoon.nl een Hewlett-Packard Color Laserjet CM2320fxi printer besteld.
De levering duurde allereerst al erg lang > circa 10 dagen > terwijl het artikel op voorraad stond op de website en ik hier ook nog over had gebeld met Redcoon alvorens het artikel te bestellen.

Na levering bleek de printer defect, het LCD display doet het niet. Daarop heb ik eerst contact opgenomen met HP, de policy van HP is bij een DOA dat je binnen 30 dagen altijd een nieuw exemplaar krijgt. Daarvoor verstrekt HP een Autorisatie formulier waarmee de leverancier (Recoon in mijn geval) direct het defecte apparaat kan omruilen voor een nieuw exemplaar.
Dit Autorisatie formulier heb ik gekregen van HP en deze heb ik aan Redcoon verstrekt.
Redcoon zegt mij vervolgens niets met regels van HP te maken te hebben en wil mij geen garantie geven op nieuw exemplaar omdat ik de printer reeds heb gebruikt, hoe moet ik anders constateren dat de printer het niet doet ?

In de RMA mail die ik daarop krijg staat nog iets wat echt niet door de beugel kan, ik quote:
“Wij willen u er op attenderen dat wij het pakket kosteloos bij u laten ophalen, maar dat redcoon niet aansprakelijk is voor eventuele transportschade. Zie voor meer informatie: http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/ser ... tourneren/
Om de kans op transportschade te verkleinen raden wij u aan om de bijgevoegde verpakkingsadviezen goed door te lezen!”
Dit is dus echt “service” beneden alle pijl en neigt zelfs al naar oplichting. Ik raad daarom ook niemand aan zaken te doen met Redcoon!
Laatst gewijzigd door nwolsink op 09 feb 2009 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.

gijs2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 sep 2007 19:50

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door gijs2006 »

Ik had in januari bij Redcoon de Western Digital HD mediaplayer besteld en direct via iDEAL betaald. Op de website stond dat deze speler direct leverbaar was.
Na een aantal dagen nog geen statuswijziging van de bestelling te hebben waargenomen, contact opgenomen via de chatfunctie. Een medewerker liet mij weten dat direct leverbaar niet betekent, dat het artikel ook direct wordt uitgeleverd. Dit kan ca. 1-5 werkdagen duren.

Na 6-7 werkdagen nog niets te hebben vernomen, kreeg ik een email waarin de levertijd werd uitgesteld naar medio februari. Aangezien dit voor mij geen correcte manier van zaken doen is (bij bestelling stond het artikel namelijk op direct leverbaar. Ook nadat de vertraging was gemeld bleef bij het artikel op de website gewoon "direct leverbaar" staan), heb ik de order geannuleerd. Na enkele dagen de betaling ook netjes retour ontvangen.

Kortom, Redcoon vermeldt geen juiste levertijden, maar handelt een klacht/annulering wel netjes af.

Grizzlyb
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2009 18:28

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Grizzlyb »

Begin februari bestelde ik bij Redcoon een sony microfoon. Deze stond op voorraad. Vooruit betaald en wachten maar.
Na een week niets, eens gemaild waar het bleef. Inderdaad zelfde soort reactie als gijs2006. Op voorraad betekend niet altijd dat het te leveren is, het bestelde wordt binnen 1 a 2 weken geleverd. Vervolgens na weer 2 weken een mailtje dat de microfoon mogelijk bij de eerstvolgende levering op 8 maart zit.... Weer gemailt of er enige garantie te geven was voor die datum 8 maart. Kon niet gegeven worden.
Bestelling geannuleerd. Ik kreeg de mededeling dat mijn geld klaar stond voor terugboeking.....maar dat zou wel enkele dagen kunnen gaan duren......Vreemd, dat het klaar staat maar dat ze het nog niet verzenden.... nu maar hopen dat de "enkele dagen " van Redcoon geloofwaardiger zijn dan die "direct leverbaar.

congo
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door congo »

Hier hetzelfde verhaal.
Bij Redcoon een sony lcd tv besteld, de 40W4500

eerst binnen 5 dagen leverbaar (dat was op 31 januari)

toen ik maar niets hoorde, zélf maar even een mailtje gestuurd.... en er was inderdaad 'enige' vertraging ontstaan.

later kreeg ik (op 13 februari) een mail dat de tv weer te leveren zou zijn op 20 februari.

op 23 februari kreeg ik wederom een mail, dat de levering vertraagd was, en dat deze 27 februari weer leverbaar was.

En ja hoor, je voelt hem al..... vandaag wederom een mail met de boodschap dat de levering wéér vertraagd was.
Nú is de tv leverbaar..... op ..... jawel...... 15 maart.

Tegen die tijd hebben ze bijna 2 maanden mijn geld, en het gaat toch om een behoorlijk bedrag.

Als ze dat bij veel mensen doen, is het lekker rente trekken.

Ik heb dan ook onmiddelijk een annuleringsmail gestuurd, waarop ik nog antwoord moet krijgen.

Het zal je maar gebeuren dat zo'n zaak failliet gaat ondertussen.... kan je móói fluiten naar je geld als je met ideal hebt betaald.

Voor mij een goede les voor de toekomst.... liever wat meer geld betalen in een reguliere winkel, maar dat je wél gelijk boter bij de vis hebt.

Ik heb mijn lesje geleerd!

Nu maar hopen dat ik mijn geld snel terug heb.... de tijd zal het leren.

congo
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2007 19:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door congo »

Nog even een update,

nadat ik mijn bestelling had geannuleerd, gisteren een mailtje gekregen dat het geld klaar stond om te verzenden bij redcoon.

Vandaag al bijgeschreven op mijn bankrekening.

Dit vind ik dan weer een enorm pluspunt dat dit zo snel is afgehandeld.

Alleen jammer dat ik nog stééds niet de tv heb die ik wil :(

Wrecker3D
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2009 18:30

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Wrecker3D »

Ik heb vorig jaar een Toshiba tv gekocht bij Redcoon voor 2500euro,
helaas heeft deze nu strepen vertoont...

Heb contact gehad met Redcoon en deze hebben hem RMA genomen/verstuurd naar Toshiba Duitsland. Helaas Bleek de oude tv niet meer te herstellen, Toshiba / Redcoon heeft daarom de tv vervangen door een nieuwere type.

Ondanks dat op papier de tv's de zelfde specificaties hebben zijn er toch verschillen die mij opvallen:
Het opstarten van tv uit standby duurt zo lang dat je je afvraagt of je de knop wel hebt in gedrukt.
Ook het bekijken van heftig bewegende scenes game of film vertoont horizontale strepen, zoals ik het noem "beeldbreuk" wat toch raar is op een 100Hz tv...
Daarbij komt ook dat ik mijn originele tv (46ZF355) ook had gekocht vanwege de super smalle rand en de onkyo speakers, welke geen van beide meer op de nieuwe tv (46ZV355) zitten.

Ik ben dus niet blij met de vervangende tv, heb redcoon dit te kennen gegeven en die hebben al enkele dagen geen antwoord gegeven.

Ik ben hier toch in mijn recht om een nieuwe tv te eisen die wel net zo goed presteert / mijn eisen voldoet voor de zelfde prijs (max.)?

Had overigens 5 jaar garantie gekocht op mijn oude tv, welke a: niet verlengd ingaat voor de nieuwe tv b: in principe niet meer te claimen is aangezien bij het RMA zenden gevragen word DE ORIGINELE bon mee te sturen (Ik heb echter fotokopie mee gestuurd omdat het ze niet vertrouw met het origineel -welke ik ook niet meer terug heb gekregen-)

defcon99
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2009 09:54

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door defcon99 »

Ik heb afgelopen dinsdag 26-05-2009 een panasonic plasma tv besteld bij redcoon.
Deze was direct leverbaar volgens de site.
Ik heb hierover via de live chat nog even contact gehad en er werd inderdaad bevestigd dat deze op vooraad was in hun eigen magazijn.
Ik heb de bestelling inclusief 2 x hdmi kabels vervolgens gedaan en direct betaalt via ideal.

Ik kreeg direct een bevestiging van mijn besteling en een bevestiging dat de betaling ontvangen was.
Dezelfde dag nog kreeg ik een mail dat mijn zending verstuurd was. En dat dit via hun vaste koerier Ritmo B.V. zou gebeuren.
Ik zou gebeld worden door Ritmo binnen 24 uur.
Dit gebeurde dezelfde dag nog en er is direct een afspraak gemaakt om de Tv te bezorgen.
Dit zou plaatsvinden op vrijdag 29-05-2009

Op de dag van bezorging kan je via www.aflvertijden de geschatte aflevertijd zien.
Die stond bij mij op 12:16.
Om 11:30 werd er aan gebeld en werd het pakket keurig verpakt afgeleverd.
de kabels die ik los besteld had zaten er ook keurig bij.
Al met al een zeer goede en snelle service van redcoon.
Ook de bestelprocedure is bij mij zeer voorspoedig gegaan.
Dindag besteld vrijdag in huis.
Dat vind ik zeer redelijk voor een product als een plasma tv.

Ik kan de kritieken die op deze site gemeld worden over de bestelprocedure en het niet op tijd uitleveren dan ook niet ondersteunen.
IK heb op het gebeid van besellen en uitleveren een positieve ervaring met redcoon.
Over de RMA kan ik niets zeggen die heb ik hopelijk nooit nodig.

Manova
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2009 18:24

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Manova »

Ik heb 23 oktober een lcd tv besteld bij redcoon en ook het geld overgemaakt.
27 oktober kreeg ik een betaal bevestiging. Helemaal goed dacht ik.
Vandaag, 2 november begon ik, nadat ik hier de verhalen had gelezen te twijfelen en heb een mail gestuurd naar redcoon met de vraag wanneer ik de lcd tv kon verwachten.
Dit is het antwoord van redcoon:

Hartelijk dank voor uw e-mail en uw bestelling bij redcoon!
Uw bestelling staat nog te wachten op binnenkomst vanuit de leverancier.
Wij verwachten deze vanaf 30.11.2009 bij ons binnen.
Zodra uw order in ons magazijn is, zullen we deze zo spoedig mogelijk
naar u verzenden.
U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail zodra uw order is
verstuurd.
Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons via de Service Hotline
bereiken.
Tevens kunt u gebruik maken van de Online Chat of reageren op deze
e-mail.
Hier staan onze medewerkers u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
......................
En dit is mijn antwoord:
Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.
Ik had bij mijn bestelling niet verwacht en het is me ook niet verteld, dat ik meer dan een maand op de televisie zou moeten wachten, dit is in mijn ogen ook niet gebruikelijk of normaal!
Graag wil ik het bedrag van E455.98 per omgaande terug gestort hebben!
Ik ga echt geen maand op mijn bestelling wachten!

Opdrachtnummer: AUFR227572
Klantnummer: KONR2448614

Met vriendelijke groet,
.....

Ik ben behoorlijk pissig, en ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Moest ff mijn ei kwijt!!!

Gesloten