LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REDCOON

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
redcoonnl
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 okt 2010 11:36

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door redcoonnl »

Bedankt voor je post hier op TROS Radar!

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Als je ons je ordernummer (AUF-R-...) en een kopie van je review stuurt naar [email protected], dan zullen we graag nogmaals naar deze zaak kijken.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

David Garsia
Marketing Manager redcoon.nl

mightybug
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2011 16:28

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door mightybug »

Weer een mail gestuurd hopelijk komt het allemaal nog goed. Ik laat het nog wel weten hoe het verder is gegaan.

mightybug
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2011 16:28

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door mightybug »

David begrijpt wel hoe je problemen moet oplossen.
Inmiddels dus mijn geld terug gekregen.
eind goed al goed..

Lena23
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2011 11:42

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Lena23 »

Mijn advies: koop nooit iets bij Redcoon, het woord "service" kennen ze helemaal niet. Ik heb er een toneelkijker gekocht, met een kettinkje, lijkt me makkelijk, dan hoef ik tenminste niet de hele avond met die kijker in mijn handen te zitten. Maar: wel een kijker, geen kettinkje. Ik ben gelijk gaan bellen, maar om te beginnen bijna tien minuten in de wachtrij en toen kreeg ik iemand aan de lijn die er niets van wist, dus doorverbonden. Helaas, ook deze medewerkster kon mij niet helpen, maar ze zou 's middags terug bellen. Ik zei tegen haar: "Ik hoop wel dat u niet te lang wacht met terug bellen, want ik ga donderdag naar de opera in Verona en dan heb ik die kijker nodig." Wachten en wachten, geen telefoontje. De volgende dag heb ik weer gebeld, maar toen duurde het zo lang, dat ik de telefoon neergelegd heb. Ik had geen zin om weer 18 eurocent per minuut te gaan betalen. Een mail gestuurd. Het antwoord: mail ontvangen, excuses en ze zouden het aan de productmanager vragen. Ik stuurde een mail terug waarin ik nogmaals vermeldde dat ik donderdag naar de opera ga en vroeg of er niet uit een andere doos een kettinkje gehaald kon worden, dan had ik het in ieder geval op tijd. De volgende dag kreeg ik antwoord, dat het kettinkje besteld was en dat het over twee of drie weken binnen zou zijn. Toen ben ik heel boos geworden en heb ze bedankt voor de fantastische service. Vandaar mijn advies: koop nooit, maar dan ook nooit iets bij Redcoon!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door crazyme »

Je wordt boos om een kettinkje wat niet snel genoeg wordt nageleverd ?

Weet je wel dat er ook mensen zijn met échte problemen ?

nielsmarchal
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jul 2011 21:29

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door nielsmarchal »

redcoon = mediamarkt, klein weetje.......en als je dooronderhandeld bij de mediamarkt, krijg je t bijna voor dezelfde prijs mee als redcoon......misschien tientje of wat verschil, maar dan ieder geval geen koerier etc....

Groet Niels

Lena23
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2011 11:42

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Lena23 »

crazyme schreef:Je wordt boos om een kettinkje wat niet snel genoeg wordt nageleverd ?

Weet je wel dat er ook mensen zijn met échte problemen ?
Ik weet ook wel dat een kettinkje maar een kettinkje is, daar gaat het niet om.
Als ik een kijker zonder kettinkje had gewild, dan had ik er een gekocht die € 20,00 goedkoper was. Het gaat er om dat er geen enkele moeite wordt gedaan om service te bieden.

Lena23
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 aug 2011 11:42

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door Lena23 »

nielsmarchal schreef:redcoon = mediamarkt, klein weetje.......en als je dooronderhandeld bij de mediamarkt, krijg je t bijna voor dezelfde prijs mee als redcoon......misschien tientje of wat verschil, maar dan ieder geval geen koerier etc....

Groet Niels
Hallo Niels,
Redcoon en mediamarkt hetzelfde? Dat wist is dus niet. Bedankt, voortaan ga ik gewoon naar de winkel.
Groeten, Lena 23.

ElsV
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2011 16:22

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door ElsV »

Ik heb kortgeleden bij Redcoon een Actifry besteld. Ik heb bij de Actifry een Duits kookboekje gekregen en belde of ik een Nederlands boekje kon krijgen. Dat kon niet. Omdat er ‘Europees’ besteld wordt. Dat neemt niet weg dat Nederlandse klanten graag een Nederlands kookboekje krijgen. Maar goed. Ik heb voor dit antwoord 8 minuten moeten wachten. Ik kreeg in eerste instantie wel iemand aan de telefoon, maar die moest me doorverbinden. Dit algemene antwoord kon zij me blijkbaar niet geven.

Ik had mijn vraag ook al per e-mail gesteld, meerdere malen, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Volgens de telefoniste is dat omdat Redcoon 500 e-mails per dag krijgt. Ongetwijfeld van mensen die hier reageren ;-). Ik snap best dat ik dan even moet wachten, maar die 500 e-mails zijn niet mijn probleem. Toen ik dat zei werd de telefoniste niet blij: ze hing op!! En ik ben niet teruggebeld.

Ik heb vervolgens per e-mail een klacht gestuurd. Maar daar heb ik natuurlijk geen reactie op gekregen.

Ik zal nooit meer iets bij Redcoon bestellen. Van een klantenservice verwacht je toch klantvriendelijkheid en manieren. Beide ontbreken bij Redcoon.

tangmingpeng
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2011 05:44

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door tangmingpeng »

Mijn ervaringen met Redcoon zijn tot dusver PRIMA!! Ik heb er een Siemens Surpresso gekocht, de levering en alles was snel en correct!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door jlthkoch »

tangmingpeng schreef:Mijn ervaringen met Redcoon zijn tot dusver PRIMA!! Ik heb er een Siemens Surpresso gekocht, de levering en alles was snel en correct!
Als je nu een week na deze reactie het forum even gaat lopen spammen dan valt dat vast niet op. :D :D

TA69
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2011 08:31

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door TA69 »

Dit is mijn ervaring met Redcoon:

25-08-2011:
Wasmachine besteld € 643,98.
30-08-2011:
Door TNT is de wasmachine afgeleverd
09-09-2011:
Mijn vrouw ondekt dat er kapotte kleren uit de wasmachine komen.
14-09-2011:
Monteur van E-care komt kijken en 1 uur is hij bezig en kan hem niet repareren
Reparatie rapport: Omruilen met een nieuwe wasmachine. Panasonic dient het bedrag te crediteren bij de dealer Redcoon.
20-09-2011:
Pnasonic heeft het bedrag gecrediteerd, alleen Redcoon heeft nog een paar dagen nodig om deze te verwerken.
23-11-2011:
Redcoon gebeld. Mevr. die mijn zaak afhandelt is ziek en is vandaag begonnen en zal de post/emails doornemen en mij hierover bellen.
Zij belt mij om te zeggen dat de kapotte wasmachine wordt opgehaald. De creditering was er nog niet.
26-09-2011:
Om 12.00 uur staat de TNT voor de deur en nemen de wasmachine mee en wij zitten SINDS 9 september 2011 zonder een wasmachine.
26-09-2011:
Nog een keer panasonic gebeld om zeker te zijn dat het bedrag is gecrediteerd.
Dat is dus geverifieerd. Mevr. van Redcoon werkt niet op maandag.
28-09-2011:
Nog een kontakt met Redcoon en zij vertellen via Chat dat er geen creditering is. De kapotte wasmachine is al opgehaald. In hun systeem is deze ook niet verwerkt. Ik heb besloten om mijn geld maar terug te vragen en direkt een wasmachine elders te kopen.
29-09-2011:
Nu hebben wij een werkende wasmachine thuis.
Maar van Redcoon hoor je niets ook niets. Zij doen niets. Wat een .... bedrijf!!
Zij bellen niet en reageren niet. Dit is onbegrijpelijk.
Weet iemand wat ik hiermee kan beginnen? Ik wil mijn geld terug hebben.
De kapotte kleren vergoedt zien.
Ik heb al een klacht ingediend bij Thuiswinkel waarborg.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door crazyme »

1x aangetekend de kans geven om binnen 7 dagen terug te betalen.
Zoniet, direct een deurwaarder benaderen en het geld incasseren.

Een maand wachten zonder wasmachine is onredelijk lang.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door prem »

Een tv besteld bij Redcoon.be op 14 oktober. Eind oktober was ie er nog niet.
Gemaild, dan krijg je een standaard formuliertje, inmiddels was de verjaardag van mijn dochter al voorbij (daar was het voor).
Formulier ingevuld en opgestuurd, dan krijg ik weer een ander mailtje waarin mijn bankrekening wordt gevraagd om terug te storten, is na vier dagen nog niet gedaan.
Ik vind Redcoon een groot drama.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door prem »

redcoonnl schreef:Bedankt voor je post hier op TROS Radar!

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Als je ons je ordernummer (AUF-R-...) en een kopie van je review stuurt naar [email protected], dan zullen we graag nogmaals naar deze zaak kijken.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

David Garsia
Marketing Manager redcoon.nl
Kun je mij ook even helpen David, zie mijn post hiervoor..ik ga geen andere tv kopen voor ik mijn geld terug heb.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door prem »

Dit tuig slaat alles, ik heb er geen woorden voor...Hun antwoord op mijn vraag..


Beste ......., Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas is er op dit moment geen order van u bij onsbekend. Helaas blijken uit uw e-mail ook geen verdere klantgegevens. Wij verzoeken u ons uw klant-/ordernummer mede te delen, zodat wij uwaanvraag verder kunnen behandelen. Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons via de Service Hotlinebereiken. Tevens kunt u gebruik maken van de Online Chat of reageren op dezee-mail. Onze medewerkers staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Karin Timmermans (Nl-CC) ---------------------------------------------------- redcoon Benelux B.V. Havendijk 26 5017 AM Tilburg (Nederland) http://www.redcoon.nl | http://www.redcoon.be | http://www.redcoon.com ---------------------------------------------------- Callcenter, Nederland: 0900 - REDCOON [0,18 EUR / Min.] Callcenter, België: 070 - 210036 [0,17 EUR / Min.] Callcenter Fax: +31 (0) 13 / 46 47 301 Je kunt ons bereiken via onze gratis online chat of telefonisch op 0900- 7 33 26 66 ( 0,18 EUR/Min.) Onze openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag8.00 tot 18.00 uur (onze chatservice is tot 17.30 uur bereikbaar) en op zaterdag van 8.30tot 13.30 uur. Tevens worden e-mails de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Tijdens nationale feestdagen zijn de Chatservice en het Callcentergesloten. Geachte, hebt u enig idee wanneer mijn geld terug gestort wordt? Met vriendelijke groet,

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door prem »

Nog steeds geen geld terug van Redcoon!

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door prem »

Nou na twee maal een klacht te hebben ingediend bij de thuiswinkel organisatie heb ik vandaag, na zes weken dus mijn geld ontvangen.
Wees gewaarschuwd!!!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door olaf79 »

prem schreef:Nou na twee maal een klacht te hebben ingediend bij de thuiswinkel organisatie heb ik vandaag, na zes weken dus mijn geld ontvangen.
Wees gewaarschuwd!!!
Belachelijk lang. Heeft u ook een excuus, bloemetje of tegoedbon of zoiets gekregen?

vdberg35
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 nov 2005 18:09

Re: REDCOON

Ongelezen bericht door vdberg35 »

Verzendingen bij Redcoon zeer traag , 3 dagen als het product op vooraad is ..en let wel niet in het weekend besteld maar op maandag.
Waar een andere webshop het binnen 24 uur kan bezorgen doen zij gewoon 3 dagen en langer over.
Misschien zijn ze een paar euro goedkoper .
Maar wil je het snel in huis hebben ,hier dus niet bestellen.

Gesloten