LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door Gast »

Er is nog een oplichter aan het werk!
Via marktplaats.nl ben ik in contact gekomen met M. vd Meer uit Hellevoetsluis die kaartjes aanbiedt voor het Rock Werchter festival.
Na wat emailafspraken heb ik het geld overgemaakt. Daarna zouden de kaartjes aangetekend verzonden worden, maar het is helemaal niet gebeurd.
Ben naar de politie geweest, maar die kan niets doen. De postbank geeft ook geen adresgegevens.

WIE IS OOK OPGELICHT DOOR M VD MEER UIT HELLEVOETSLUIS MET GIRONUMMER 2755855 OF HEEFT ANDERE GEGEVENS VAN DEZE PERSOON
Graag reactie naar [email protected] want samen pakken we ze !!!

Gast

Re: Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn dus ook het slachtoffer geworden van de "ik hou je voor de gek actie" van M. vd Meer uit Hellevoetsluis...
We hadden 9 kaartjes in het vooruitzicht, allemaal blij...Komt er niks....Geld overgemaakt en ook nog van haar bevestigd gekregen dat het binnen was. Ze zou de kaartjes aangetekent verstuurt hebben..maar niks niks niks...!

Nu moeten we hier iets mee..
Dus, wie er ook opgelicht is geworden door M. vd Meer....MAIL.....!
Zoveel meer bewijs, des te makkelijker word het haar te pakken..
Ik heb haar telefoon nummer en een aantal mailtjes.

Groetjes....

Gast

Re: Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben door dezelfde persoon opgelicht, voor hetzelfde, op bijna dezelfde manier!

Ik heb eerst via mail, daarna ook telefonisch contact gehad met deze persoon. Vervolgens een 50% aanbetaling gedaan en gewacht op aangetekende post. Na enkele dagen nog eens gebeld, ze zei dat ze de kaartjes een dag eerder verstuurd had. Dus nog even afgewacht, maar niks...
Toen weer geprobeerd te bellen, maar het nummer is onbereikbaar. Ook mailen lukt niet meer, omdat haar e-mail adres ineens niet meer lijkt te bestaan.

De informatie die ik van haar heb is de volgende:

- Giro 2755855 tnv mevr. M vd Meer - Disco te Hellevoetsluis (gecontroleerd bij mijn bank)
- Mobiel 06-30526556
- E-mail [email protected]
- IP adres 62.163.127.91, dit is een vast IP van Chello.

Hopelijk kunnen we meer info verzamelen?

Er staat geen M vd Meer te Hellevoetsluis in de telefoongids(www.detelefoongids.nl), maar dat kan natuurlijk op naam van haar man staan. Er staan wel genoeg mensen "vd Meer" in ieder geval!

Als iemand nog iets heeft, laat het mij ook weten! Stuur reactie naar [email protected]

Groeten
Jos


PS is het nuttig om de abuse afdeling van Chello te informeren, of wordt hiermee de pakkans juist kleiner?

Gast

Re: Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door Gast »

Dus je stuurt zomaar geld naar iemand waarvan je niet weet wie het is of waar die woont en alleen gebruik maakt van hotmail en 06-nummer?

Ik heb ook kaarten te koop: Marco Borsato, Frans Bauer, Stones, Beatles, Buddy Holly, wat je maar wilt, 100 euro per stuk...

Gast

Re: Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door Gast »

Jaja, ik weet het!! :cry:
Achteraf natuurlijk hartstikke stom maar we hebben ons lesje geleerd!!

Groetjes....! :wink:

nog meer

Re: Rock Werchter oplichter M. vd Meer, Hellevoetsluis

Ongelezen bericht door nog meer »

Ik heb ook kaarten te koop: Marco Borsato, Frans Bauer, Stones, Beatles, Buddy Holly, wat je maar wilt, 100 euro per stuk...
Sterker nog ik heb er nog van de zangeres zonder naam te koop

Gesloten