Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Vernooij RF
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2022 13:41

Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door Vernooij RF »

Ik heb een Samsung Tab S8 Ultra aangeschaft op 24 februari 2022 n.a.v. de promotie actie van Samsung. Hierbij zou ik binnen 9 weken een Book Cover Keyboard gratis ontvangen. Na 9 weken heb ik nog niets ontvangen. Ik heb gebeld met de servicedesk van Samsung en daar kreeg ik te horen, dat de Book Cover Keyboards niet op voorraad waren. Zodra ze binnen waren zou het verstuurd worden. Geen reactie van Samsung gehad. 6 weken later heb ik weer contact gezocht, maar toen kreeg ik te horen, dat ze mijn klacht naar een afdeling van Samsung hadden gestuurd, die het verder in behandeling zou nemen. Weer geen reactie van Samsung. Daarna heb ik wekelijks contact gezocht per telefoon, email, facebook, whatsapp etc met iedere keer hetzelfde verhaal. Ook nu geen enkele reactie van Samsung. Nu na bijna een half jaar heb ik nog steeds geen Book Cover Keyboard ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring met Samsung? Wat kan ik het beste doen om te zorgen, dat ze hun belofte nakomen en de Book Cover Keyboard alsnog naar mij toesturen?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt het beste naar de verkoper een mail sturen dat u het product binnen 14 dagen geleverd wilt hebben, zo niet dat u de koop gaat ontbinden en uw geld terug eist. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat meer informatie en een voorbeeldbrief.

Vervolgens kunt u ergens anders alsnog het product bestellen.

Indien u betaalt heeft met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie. In andere gevallen neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor advies of hulp.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door Hophophop »

Vernooij RF schreef:
10 aug 2022 14:44
Ik heb een Samsung Tab S8 Ultra aangeschaft op 24 februari 2022 n.a.v. de promotie actie van Samsung. Hierbij zou ik binnen 9 weken een Book Cover Keyboard gratis ontvangen. Na 9 weken heb ik nog niets ontvangen. Ik heb gebeld met de servicedesk van Samsung en daar kreeg ik te horen, dat de Book Cover Keyboards niet op voorraad waren. Zodra ze binnen waren zou het verstuurd worden. Geen reactie van Samsung gehad. 6 weken later heb ik weer contact gezocht, maar toen kreeg ik te horen, dat ze mijn klacht naar een afdeling van Samsung hadden gestuurd, die het verder in behandeling zou nemen. Weer geen reactie van Samsung. Daarna heb ik wekelijks contact gezocht per telefoon, email, facebook, whatsapp etc met iedere keer hetzelfde verhaal. Ook nu geen enkele reactie van Samsung. Nu na bijna een half jaar heb ik nog steeds geen Book Cover Keyboard ontvangen. Heeft iemand dezelfde ervaring met Samsung? Wat kan ik het beste doen om te zorgen, dat ze hun belofte nakomen en de Book Cover Keyboard alsnog naar mij toesturen?
Is het leveren van dat Book Cover ding een belofte van Samsung geweest, of van de winkel waar je de telefoon gekocht hebt?

cornel33
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:19

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door cornel33 »

Ook ik heb meegedaan aan deze actie. Binnen 4 weken had ik de cover in huis

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

vraag me af of uzelf het aktie formulier heeft ingevuld of de verkoper en dan komt de vraag, heeft verkoper dit wel gedaan of heeft uzelf een foutje gemaakt?

als verkoper dit gedaan heeft, went u tot deze en vraag hoe het zit.

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door Methusalah »

Seinhuis schreef:
11 aug 2022 19:18
U kunt het beste naar de verkoper een mail sturen dat u het product binnen 14 dagen geleverd wilt hebben, zo niet dat u de koop gaat ontbinden en uw geld terug eist. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staat meer informatie en een voorbeeldbrief.

Vervolgens kunt u ergens anders alsnog het product bestellen.

Indien u betaalt heeft met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie. In andere gevallen neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor advies of hulp.

Op welke grond? Dat keyboard is alleen maar een extratje en niet de reden dat je de tablet koopt. Ik weet niet of dit wel zo makkelijk kan stellen. En wat anderen ook zeggen, was het Samsung of die koper die deze aanbood.

cornel33
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jan 2021 16:19

Re: Samsung Promotie Book Cover Keyboard nog steeds niet geleverd

Ongelezen bericht door cornel33 »

Bij de aktie van Samsung stond ook vermeld "zolang de voorraad strekt"

Plaats reactie