Sanitair-Gigant geeft niet thuis

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Miranda06
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2018 15:04

Sanitair-Gigant geeft niet thuis

Ongelezen bericht door Miranda06 » 23 dec 2018 15:22

Op 1 december een bestelling geplaatst. Een week later bericht dat de spullen geleverd gingen worden. Na vier dagen nog niets in huis. Toch maar eens mailen, er zou binnen 2 uur reactie zijn, maar helaas. Toen toch maar gebeld, kreeg de voice mail eraan met de mededeling dat het erg druk is en dat mailen sneller gaat, reactie zou volgen dan binnen 2 uur. De dag erna nog niets gehoord toen ben ik gaan googlen en kwam ik uit bij verontrustende berichten. Het was toen 13 december dus heb een mail gestuurd dat ik de bestelling herroep ( mag binnen 14 dagen). Na aanleiding van deze mail kreeg ik reactie binnen een half uur. Mijn bestelling stond klaar en zou zaterdag geleverd gaan worden. En inderdaad op zaterdag kwam er een doos. Ik nadat de bezorger weg was het pakket open gemaakt. Wat schetst mijn verbazing, inderdaad er zijn producten geleverd maar ik denk dat deze bestelling voor iemand anders is. Niet 1 product is het juiste product en 1 product missen we. Direct dat weekend nog een mail gestuurd met de mededeling dat het prettig is dat ik iets ontvangen heb maar nog steeds niet de spullen die ik had besteld. Op deze mail geen reactie dus op woensdag nogmaails geprobeert te bellen maar helaas. Dus nogmaal een mail maar tot op heden geen reactie. We reageren binnen 2 uur is hun moto!!!!
Mijn boodschap bestel vooral niet bij de sanitair gigant. De levering en service is gewoon heel slecht. Het zou de sanitair gigant netjes staan om in ieder geval te reageren op mails.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 dec 2018 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast

BL2
Berichten: 2542
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Sanitair-Gigant geeft niet thuis

Ongelezen bericht door BL2 » 24 dec 2018 10:08

Miranda06 schreef:
23 dec 2018 15:22
Op 1 december een bestelling geplaatst. Een week later bericht dat de spullen geleverd gingen worden. Na vier dagen nog niets in huis. Toch maar eens mailen, er zou binnen 2 uur reactie zijn, maar helaas. Toen toch maar gebeld, kreeg de voice mail eraan met de mededeling dat het erg druk is en dat mailen sneller gaat, reactie zou volgen dan binnen 2 uur. De dag erna nog niets gehoord toen ben ik gaan googlen en kwam ik uit bij verontrustende berichten. Het was toen 13 december dus heb een mail gestuurd dat ik de bestelling herroep ( mag binnen 14 dagen). Na aanleiding van deze mail kreeg ik reactie binnen een half uur. Mijn bestelling stond klaar en zou zaterdag geleverd gaan worden. En inderdaad op zaterdag kwam er een doos. Ik nadat de bezorger weg was het pakket open gemaakt. Wat schetst mijn verbazing, inderdaad er zijn producten geleverd maar ik denk dat deze bestelling voor iemand anders is. Niet 1 product is het juiste product en 1 product missen we. Direct dat weekend nog een mail gestuurd met de mededeling dat het prettig is dat ik iets ontvangen heb maar nog steeds niet de spullen die ik had besteld. Op deze mail geen reactie dus op woensdag nogmaails geprobeert te bellen maar helaas. Dus nogmaal een mail maar tot op heden geen reactie. We reageren binnen 2 uur is hun moto!!!!
Mijn boodschap bestel vooral niet bij de sanitair gigant. De levering en service is gewoon heel slecht. Het zou de sanitair gigant netjes staan om in ieder geval te reageren op mails.
----------------------------
...Niet 1 product is het juiste product en 1 product missen we.....
.

Deze snap ik even niet !

Plaats reactie