LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service aan horloge geweigerd door bol.com en juweliers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bonitagrimbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2018 17:38

Re: Service aan horloge geweigerd door bol.com en juweliers

Ongelezen bericht door Bonitagrimbergen »

Ik zal het ook bij verschillende juweliers vragen voor je batterij. Wilde het zelf met mijn rolex horloge polijsten doen, dat scheelt enorm als je de juweliers een beetje vergelijkt wat ze ervoor vragen. Ik ken zelf iemand van wijverkopendathorloge.nl Hij kan misschien het wel even voor je navragen waar het het goedkoopst voor je is. Groetjes bo
Laatst gewijzigd door Radar op 19 aug 2018 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd door Moderator

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Service aan horloge geweigerd door bol.com en juweliers

Ongelezen bericht door henk51 »

Bonitagrimbergen schreef:Ik zal het ook bij verschillende juweliers vragen voor je batterij. Wilde het zelf met mijn rolex horloge polijsten doen, dat scheelt enorm als je de juweliers een beetje vergelijkt wat ze ervoor vragen. Ik ken zelf iemand van wijverkopendathorloge.nl Hij kan misschien het wel even voor je navragen waar het het goedkoopst voor je is. Groetjes bo

Kijk alvorens te antwoorden eerst naar datum topic.Is van december 2016 .Beetje laat om actueel op te reageren


groeten Henk

Gesloten