LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shop4nl te vertrouwen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Shop4nl te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Icasheb »

Beste,

Ik was op zoek naar een game voor de vita, deze word zeer goedkoop aangeboden bij https://www.shop4nl.com/. Het gaat om Persona 4 Golden. Deze is €19 euro bij hun, tweedehands op marktplaats gaat die voor +/- €30,-

De site is in het nederlands, wel een .com adres en een adres in engeland. In de algemene voorwaarden staat weer een deel in het Duits. Een aantal reacties geeft aan dat het niet te vertrouwen is of dat de levering lang op zich laat wachten en in sommige gevallen uiteindelijk geen levering.

Ook zijn er positieve reacties te vinden van mensen die het wel hebben gekregen.

Nu wilde ik weten of iemand ervaring had met deze webshop en wat jullie advies is?

Alvast bedankt.

markmark1974
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 mei 2018 20:26

Re: Shop4nl te vertrouwen?

Ongelezen bericht door markmark1974 »

Zo te zien kun je er met PayPal betalen. Dan heb je in ieder geval kopersbescherming voor het geval de Webshop niet zou leveren en verlies je dus geen geld.

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Shop4nl te vertrouwen?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Aan te raden is een onafhankelijke vergelijkingsite https://www.budgetgaming.nl/psvita/pers ... olden.html
Hier staan de webshops die hem nog hebben samen met recensies.
Deze site nog nooit van gehoord maar zodra er 3 talen op 1 site staan ben ik er persoonlijk altijd snel klaar mee

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Shop4nl te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Icasheb »

Budgetgaming had ik inderdaad ook gevonden (gebruik ik zelf heel veel). Daar haal ik de goede recensies vandaan ook.

Gesloten