LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte behandeling IBOOD Na bug op hun site

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Robert27
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2016 09:03

Slechte behandeling IBOOD Na bug op hun site

Ongelezen bericht door Robert27 »

Ik heb 2 artikelen besteld via hun site, na betaling bleken de artikelen nog in de winkelmandje te staan!

Direct contact opgenomen met hun klanten service, deze melde mij "wacht even tot eind van de dag, want het is zo druk dat de site het nog niet kan verwerken". Wat moet en kan je doe?! Gewacht maar helaas, nu ben ik al 2 maande bezich met mailtjes en telefoontjes om mijn geld terug te krijgen. De reactie is steeds het zelfde, (stuur even het betalings bewijs waarop staat dat je betaald hebt en welke order nummer) hoevaak ik die al gestuurd heb is niet normaal. Het is te zot voor woorden dat zo'n bedrijf een fout maakt en ik moet bedelen om mijn onterechte afgeschreven geld weer terug te krijgen.

Ibood heel, maar dan ook heel slecht en Onprofecineel dat jullie zo slecht communiceren en handelen.

Gesloten