Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
KarendHerder
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2021 18:33

Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door KarendHerder »

Doe geen aankopen bij Telefoondiscounter. Pure oplichterij. Geen product geleverd, wel geld geïncasseerd, slechte service en na annulering van de order krijg je je geld niet terug.

Bij Telefoondiscounter een refurbished IPhone 8 gekocht. 2x gemaild om te vragen wanneer deze geleverd zou worden aangezien de levertijd op de site (3-5 werkdagen) was verstreken. Elke keer beloftes gedaan qua levering die niet werden nagekomen waarna ik de order heb geannuleerd en ergens anders een telefoon heb gekocht.
Ondanks de bevestiging van de annulering kreeg ik mijn geld niet terug. Meerdere keren gebeld, lang in de wacht gestaan en wederom beloftes dat mijn geld teruggestort zou worden. Uiteindelijk ook een officiële creditnota ontvangen maar nog steeds heb ik mijn geld niet terug. We zijn nu 2 maanden verder en mijn verzoeken en klachten worden steeds doorgezet naar ‘de financiële afdeling’. Zonder enig resultaat. Louche tent die geld uit je zak klopt. Kost je geld en bakken aan tijd en levert je enkel veel frustratie op.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze zijn aangesloten bij Qshops, dien daar een klacht in.

geertschenk
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 dec 2018 16:07

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door geertschenk »

Dreigen met " binnen 14 dagen geld retourneren"
Zoniet incassobureau inschakelen

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

geertschenk schreef:
10 aug 2021 10:06
Dreigen met " binnen 14 dagen geld retourneren"
Zoniet incassobureau inschakelen
Beter nog: dreigen met een deurwaarder. Liefst een met een naam van allure waarbij ze meteen gaan sidderen.

fdejong75
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2021 19:53

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door fdejong75 »

Deurwaarder inschakelen en de druk opvoeren. Helaas kost het je wel veel tijd en juridische kosten.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
10 aug 2021 10:39
Beter nog: dreigen met een deurwaarder. Liefst een met een naam van allure waarbij ze meteen gaan sidderen.
Eens. Een suggestie:
Afbeelding

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
30 aug 2021 09:20
J. Deltoer schreef:
10 aug 2021 10:39
Beter nog: dreigen met een deurwaarder. Liefst een met een naam van allure waarbij ze meteen gaan sidderen.
Eens. Een suggestie:
Afbeelding
Leuk zo'n foto van vader en zoon.
Vader deed ook de incasso's net als zijn zoon dat nu ook doet, alleen doet die laatste het nu op een legale manier ? :wink:

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte ervaring met Telefoondiscounter

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Indien betaald met creditcard beroep doen op aflevering garantie. Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Ook kan je een deurwaarder inschakelen.

Gesloten