LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
cabrinha
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2018 16:55

Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door cabrinha »

Op 16 augustus j.l heb ik een ladekast besteld op SmileLiving.nl besteld en betaald met iDeal, kosten 679,00 Euro.

Sindsdien niets meer gehoor (wel een factuur gekregen per email), het telefoonnummer wat op de web site staat is afgesloten, en op emails wordt niet gereageerd.

Hebben er nog meer mensen een slechte ervaring met SmileLiving.nl ?

Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie van oplichting.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

cabrinha schreef:
08 okt 2018 17:03
Op 16 augustus j.l heb ik een ladekast besteld op SmileLiving.nl besteld en betaald met iDeal, kosten 679,00 Euro.

Sindsdien niets meer gehoor (wel een factuur gekregen per email), het telefoonnummer wat op de web site staat is afgesloten, en op emails wordt niet gereageerd.

Hebben er nog meer mensen een slechte ervaring met SmileLiving.nl ?

Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie van oplichting.
Aangifte heeft geen nut, je hebt gewoon een civielrechtelijk geschil. Je kunt de Stichting Webwinkelkeur inschakelen (zie de website van SmileLiving).

Lowieze
Berichten: 6546
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door Lowieze »

Moneyman schreef:
08 okt 2018 17:16
cabrinha schreef:
08 okt 2018 17:03
Op 16 augustus j.l heb ik een ladekast besteld op SmileLiving.nl besteld en betaald met iDeal, kosten 679,00 Euro.

Sindsdien niets meer gehoor (wel een factuur gekregen per email), het telefoonnummer wat op de web site staat is afgesloten, en op emails wordt niet gereageerd.

Hebben er nog meer mensen een slechte ervaring met SmileLiving.nl ?

Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie van oplichting.
Aangifte heeft geen nut, je hebt gewoon een civielrechtelijk geschil. Je kunt de Stichting Webwinkelkeur inschakelen (zie de website van SmileLiving).

Dit keurmerk is ingetrokken per 5-9-2018. https://www.webwinkelkeur.nl/meldingen/74324/

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Even langs gaan dan maar?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

SmileLiving, te bereiken via een 06 nummer(?) die overigens op google niet te vinden is.
Nederlands is erg moeilijk:
SmileLiving.nl is een onderdeel van HandelsOnderneming Zutphen gevestigd in Zutphen, die enkel en alleen online opereert vanuit onze kantoor aan de Marsweg 117b. Aangrenzend hebben wij een interne magazijn van ruim 350 m2 vloeroppervlakte waar wij een selectie van ons assortiment voorradig hebben.

Dat laatste impliceert dat ze via dropshipping kunnen werken. Al met al een winkel waar ik aan voorbij zou lopen.

Volgens de KVK heeft dezelfde eigenaar ook smilekidz.nl en smilewonen.nl, maar beide sites bestaan niet meer.
Het enige dat u kunt doen is langs gaan en hopen dat er nog iets te vinden is.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Op uw afschrift staat de naam van de betaalprovider. Misschien kunt u daar contact mee krijgen en het verhaal uitleggen.

Dan stoppen ze mogelijk met hun dienstverlening en het mogelijk duperen van toekomstige klanten.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte Ervaring met webwinkel SmileLiving.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

fonsflons schreef:
09 okt 2018 09:02
crazyme schreef:
09 okt 2018 07:01
Op uw afschrift staat de naam van de betaalprovider. Misschien kunt u daar contact mee krijgen en het verhaal uitleggen.

Dan stoppen ze mogelijk met hun dienstverlening en het mogelijk duperen van toekomstige klanten.
Dan zul je toch een behoorlijk sterk verhaal moeten hebben. Geen enkele bank of betaalprovider gaat zomaar een klant afsluiten vanwege een klacht van een consument.
Ts zal vast niet de enige zijn.
En tegoeden bevriezen tot er meer duidelijk is kan ook een optie zijn.

Gesloten