LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring Waparoo?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
CarlaVE
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:07

Slechte ervaring Waparoo?

Ongelezen bericht door CarlaVE »

Onlangs heb ik bij de webshop Waparoo een bestelling gedaan, maar ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Op de website prijzen ze de
producten zelf aan met: "Voor 14 uur besteld is volgende werkdag in huis", maar hier klopt geen hout van. Ik ben nu een maand verder en heb nog steeds
geen product geleverd gekregen. Ik heb ze al meerdere malen proberen te bellen, maar krijg telkens smoesjes te horen dat ze het opsturen etc... Ik
heb ook diverse e-mails gestuurd maar een reactie sturen homaar.

Elders op het internet heb ik wisselende referenties gevonden. Zijn er mensen in dit forum die slechte ervaringen met Waparoo hebben?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Slechte ervaring Waparoo?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ze staan ook op facebook - misschien daar een reactie achter laten?
https://www.facebook.com/waparooNL/

en anders via de WHOIS http://whois.domaintools.com/waparoo.com - het andere mail adres eens mailen?

Zeker via social media kunnen bedrijven nog wel eens gevoelig zijn.
Houd je wel beleefd - iets met stroop en vliegen en zo :)

CarlaVE
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2016 16:07

Re: Slechte ervaring Waparoo?

Ongelezen bericht door CarlaVE »

Ik heb het inderdaad ook geprobeerd via Facebook. Ik werd net door een vriendin erop gewezen dat zij de week failliet zijn verklaard. Ik kan dus wel fluiten naar mijn geld... :(

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte ervaring Waparoo?

Ongelezen bericht door berndv »

ze zijn inderdaad 29 september failliet verklaard. Wellicht contact opnemen met de curator als schuldeiser, maar ik vrees dat u inderdaad kunt fluiten

Gesloten