LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Suzan Kamphorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2021 14:26

Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Ongelezen bericht door Suzan Kamphorst »

Het bedrijf geeft aan op de website dat hun klantenservice 24/7 actief is en binnen 8 uur antwoord geeft.
Ik heb de afgelopen maand maart 2021 al vele malen het contactformulier ingevuld en succesvol verzonden maar er komt geen enkele reactie. Ook is nergens een andere contactmogelijkheid te vinden op hun site dan het contactformulier.
Weet iemand of het bedrijf misschien failliet is of onbetrouwbaar? ik vind met zoekacties niets daarover op Internet.
Ik wil met het bedrijf in contact over niet meer functionerende oortjes van €80 voor € 40.
Groet
Suzan Kamphorst


Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien op deze manier?



Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

World Merchant

Chrysantstraat 11, 7591 XM, Denekamp
Telefoonnummer: 0617236893
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: 75086883
Btw-identificatienummer: NL001104180B06

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het ziet niet uit als dropshipping, al sluit ik het niet uit. Wel opvallend is dat er geen contact gegevens op de website staat. Dat is een teken van een onbetrouwbare bedrijf. Bestel alleen bij bedrijven met adres, bij voorkeur met keurmerk thuiswinkel.


Voor het niet bereikbaar zijn kan je een klacht indienen bij www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen ... en-aan-acm

Neem contact op met je creditcard maatschappij indien je met je creditcard hebt betaald. Mocht je rechtsbijstandverzekering het dekken, neem dan met hun contact op.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die gegevens staan wel op de website.

Daar heb ik ze van gekopieerd.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Superpods: contact niet mogelijk, reageren nergens op

Ongelezen bericht door Jablan »

En zo is duidelijk, dat dit een bedrijf aan huis is. Stuur een brief in plaats van het contactformulier te gebruiken.

Gesloten