LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Alexia23
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2013 17:23

tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Ongelezen bericht door Alexia23 »

Ik zoek mensen die slechte ervaringen hebben gehad met deze webwinkel. Ik had een salontafel en eettafel besteld, betaald en heb nooit iets ontvangen. Ze reageren niet meer op mailtjes, brieven en telefoontjes, met andere woorden: onbereikbaar. Natuurlijk laat ik het er niet bij zitten en ga verder met de (civiele) procedure. Ook zoek ik mensen die ook zoiets meegemaakt hebben met dit bedrijf.

Mail me.
Laatst gewijzigd door Alexia23 op 27 nov 2013 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexia23
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2013 17:23

Re: tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Ongelezen bericht door Alexia23 »

Ik heb eerder ook al bij Thuiswinkel.org (& Thuiswinkel waarborg) een melding gedaan. Op zijn site (tafelsenstoelen.nu) stond dat hij hierbij aangesloten was. Na onderzoek bleek dat dit juist NIET het geval was. Een medewerker van Thuiswinkel heeft de betreffende persoon geprobeerd te bellen, maar kreeg ook geen gehoor. Ook is er een brief gestuurd naar de persoon in kwestie.
In ieder geval zijn ze bij Thuiswinkel.org op de hoogte.

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Behalve de telefoonnummers op beide websites heb ik via Nummerzoeker dit nummer gevonden, weet niet of u dit al geprobeerd heeft? 0316-334233. Succes!

Alexia23
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2013 17:23

Re: tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Ongelezen bericht door Alexia23 »

Bedankt :D

Alexia23
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2013 17:23

Re: tafelsenstoelen.nu / www.BO-Holland.nl

Ongelezen bericht door Alexia23 »

Ook dit nummer gebeld. Weer geen gehoor! Vreemd als je een (nieuw) bedrijf hebt, een telefoonnummer vermeldt, maar toch weer telefonisch "onbereikbaar" bent ...

Gesloten