LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Televisie bij Wehkamp kopen?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Televisie bij Wehkamp kopen?

Ongelezen bericht door Sprietje »

Hallo allemaal,

Graag zou ik via dit forum willen vragen of jullie goede ervaringen hebben met het kopen van een lcd televisie bij Wehkamp? en doet de televisie het ook goed?
Ook zou ik graag willen vragen of jullie ervaringen hebben met de service+verzekering van 3 jaar en 5 jaar van Wehkamp.

Ik zou heel graag op afbetaling een grote televisie bij Wehkamp willen kopen maar ik durf het niet zo goed.
Ik ben bang dat hij misschien snel stuk zal gaan en ik ben bang dat ze dan niets meer voor je zullen doen en je de reparatie allemaal zelf moet regelen met de leverancier van de televisie.
Tot nu toe heb ik altijd een televisie in de winkel kunnen kopen en als er iets aan was dan regelde de winkel de hele reparatie met de leverancier van het televisie toestel.
Ik ben financieel niet in de mogelijkheid om zo'n televisie contant in de winkel te kunnen kopen en te betalen, vandaar dat ik dacht aan Wehkamp.

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie reacties.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Televisie bij Wehkamp kopen?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Het maakt natuurlijk helemaal niks uit waar je hem koopt voor wat betreft of ie het goed doet en of ie niet snel kapot is.
Of je merk A nou hier of daar koopt het blijft merk A.

Wat betreft de garantie kan ik niks zeggen ik bestel daar nooit.

Wel weet ik 1 ding. Als je een betalingsachterstand hebt kun je geen beroep doen op de garantie bij Wehkamp.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Televisie bij Wehkamp kopen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Zeer onverstandig.

De rente die je bij Wehkamp betaalt is ongeveer 15% op jaarbasis. Dat zeggen ze natuurlijk niet met grote letters, maar als je even zoekt op hun site, dan vind je dat zelf ook terug.
Zelfs simpel roodstaan is bij veel banken goedkoper. Maar beter is het om elders een (goedkopere) lening af te sluiten. En nog beter is het natuurlijk om ervoor te sparen (huh, wat is dat?). Als je het geld niet hebt, dan heb je blijkbaar niet genoeg inkomen om te sparen. Waarom zou je dan wel genoeg inkomen hebben om een extra lening af te lossen?

Bovendien zijn de TV's bij andere webshops vaak voordeliger te vinden.

Gesloten