LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
michel1900
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2011 12:51

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door michel1900 »

Beste mensen koop GEEN kaarten bij http://www.ticketlocket.com, zijn echte boeven, zelf ondervonden helaas. zit nog op ons geld te wachten (hoop dat et komt)
Het adres op hun site in Franeker klopt ook al niet. Mail vooral naar de verhuurder van hun pand in franeker. Gegevens krijg je niet vanwege privacy wetgeving, maar mail daar naar toe zodat ze er allemaal gek van worden ons en zo het tij kunnen keren. Let op ! Dit bedrijf heeft er op zich niks mee te maken!, maar zij weten wel wie het zijn die achter deze site zitten.


[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]


Heb de banken (Abnamro en ING) al gebeld en thuiswinkel, echter die kunnen er allemaal.. jaja, weinig aan doen. Ideal betalingen laten ook niks los.
Het wordt je als dief cq oplichter wel erg makkelijk gemaak in NL...

ook op dit mail adres wordt uiteraard niet gereageerd :
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]


Succes voor diegene die er ook in getrapt is
Laatst gewijzigd door Radar op 27 okt 2011 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

sandrabloem
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2011 14:14

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door sandrabloem »

Beste mensen
ik had ook mijn twijfels
Wij gelovend er niet meer in of de kaarten wel echt waren.
En na veel stres en zenuwen te hebben gehad op de weg naar Rotterdam,
ben toch nog binnengekomen met de geleverde e-tickets die per mail waren verzonden op het laatste moment.
Je gelooft het niet maar de kaarten waren geldig.

Maar wel ik had ook 1ste rang betaald, en kreeg een plek op de 2e rang
Ik heb inmiddels mijn teveel betaalde geld teruggestort gekregen.

Mimack
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2011 16:35

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Mimack »

Beste mensen,
Na wat mail verkeer met ticketlocket het verschil van de teveel betaalde bedrag inmiddels terug ontvangen. Viel niet tegen. Had dat niet verwacht.
maar we blijven erbij geen zaken meer met Ticketlolet

daan007
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:10

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door daan007 »

Ook wij 26 oktober 2 tickets besteld voor nkotb op 1 mei 2012 bij deze site. Stond bovenaan op google en wilde snel bestellen (normaal gesproken controleren wij bijna alles bij aankopen op internet), maar dacht staat bovenaan kost waarschijnlijk € 1 per klik om te adverteren via google dus is wel vertrouwd (wij bestellen nooit kaarten). Prijs +/- € 180. Toch even op google de naam opgezocht en kwam hier (na betaling natuurlijk).

Dan ga je de site bekijken voor een telefoonnummer, niet te vinden dan weet je het al onbetrouwbare site, welke alleen per email bereikbaar is (dus niet).

Op het adres in Franeker staan tig bedrijven ingeschreven en is waarschijnlijk een soort postbusadres.

Vervolgens via de KVK het bedrijf gecontroleerd. Het betreft een Commanditaire vennootschap met 1 stille vennoot met een inleg van 1.000 en 1 beherend vennoot(degene die actief beheer voert). En de beherend vennoot is een engelse limited. Bij een limited gaat het bij mij altijd een beetje kriebelen (soms onterecht, maar in deze m.i. terecht). Waarom deze constructie en is de stille vennoot daadwerkelijk stil (lees niet actief).

Ben nog aan het overwegen om de gegevens van de limited op te vragen om na te gaan wie de bestuurder is van de limited. Mogelijk heeft iemand dit reeds opgevraagd dan hoor ik dit graag.

In de inschrijving bij de KVK was een mobiel nummer opgenomen. Deze gebeld en sms gestuurd niet opgenomen en geen bericht. De klantenservice gemaild met het verzoek mijn geld terug te storen, geen reactie.

Ga een aangetekend schrijven sturen met het verzoek mijn geld terug te storten anders volgt er aangifte bij de politie. Wordt vervolgd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Daan,

je zit, met bestellen op 26/10, nog ruim binnen de bedenktijd lijkt me.

Blijf wel pushen - en probeer eventueel een telefoonnummer (anders dan 06) te achterhalen..

Succes.

jose795
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 08:41

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door jose795 »

Ik ben er dus ook helaas ingetrapt. Ik heb voor as zaterdag kaarten besteld voor marco borsato maar heb helaas geen kaarten ontvangen maar wel betaald. Ik heb ze al diverse mails gestuurd maar niets ontvangen. Wat kan ik nog meer doen?

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

jose795 schreef:Ik ben er dus ook helaas ingetrapt. Ik heb voor as zaterdag kaarten besteld voor marco borsato maar heb helaas geen kaarten ontvangen maar wel betaald. Ik heb ze al diverse mails gestuurd maar niets ontvangen. Wat kan ik nog meer doen?
een clubje oprichten en gezellig met z'n allen naar iets anders gaan

ik weet de naam van het clubje, maar zal het maar niet schrijven . . :wink:
.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

jose795 schreef:Ik ben er dus ook helaas ingetrapt. Ik heb voor as zaterdag kaarten besteld voor marco borsato maar heb helaas geen kaarten ontvangen maar wel betaald. Ik heb ze al diverse mails gestuurd maar niets ontvangen. Wat kan ik nog meer doen?
Als de kaartjes uiteindelijk niet geleverd worden kun je de bestelling ontbinden (je kunt ook aanspraak maken op de termijn van 7 werkdagen voordat je hebt ontvangen). Krijg je daarop geen reactie dan kun je je misschien het beste richten tot de politie en/of een incassobureau (of je rechtsbijstandverzekering als je die hebt).

floortje04
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011 10:46

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door floortje04 »

Ook wij hebben de bestelde kaarten voor George Michael op 21-10-2011 niet ontvangen. We zijn nu druk bezig om ons geld terug te krijgen.
Zijn er al mensen die hun geld hebben terug gekregen na het niet ontvangen van de concertkaartjes?

Woutervandruten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2011 16:06

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Woutervandruten »

floortje04 schreef:Ook wij hebben de bestelde kaarten voor George Michael op 21-10-2011 niet ontvangen. We zijn nu druk bezig om ons geld terug te krijgen.
Zijn er al mensen die hun geld hebben terug gekregen na het niet ontvangen van de concertkaartjes?
Ja, ik had kaarten besteld van Lenny Kravitz en ook ontvangen. Maar bleken 3e rangs kaarten te zijn terwijl ik 1e rangs had besteld, dus heb aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging en dat ik het geld terug eiste op mijn bankrekening. Een dag later kreeg ik een mail dat als ik de kaarten terug zou sturen ik het geld terug gestort kreeg. Dit heb ik gedaan en 3 dagen later stond het volledige bedrag terug op mijn bankrekening. Ik heb denk ik wel 10 mailtjes gestuurd omdat ik telkens standaard berichten terug kreeg. Gewoon blijven pushen, dan moet het lukken uit eigen ervaring.

mvg Wouter van Druten

michel1900
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2011 12:51

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door michel1900 »

Na veel gemail (vooral boze) hebben wij ons geld retour ontvangen van www.ticketloket.com, totaal 301 euro.

Wij hebben de kaarten, welke niet de juiste waren, geannuleerd, en wilde het totale bedrap retour hebben

dus er is nog hoop denk ik,

mvrgr
michel smit
Almere

evertdegroot
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:01

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door evertdegroot »

Zucht..... wij zijn ook slachtoffer van de ticketloket we hebben in augustus kaartjes gekocht voor het concert Frans bauer na wat mails sturen hebben eindelijk onze kaartjes binnen gehad op 27 oktober 2011 en het concert is zaterdag 29 oktober 2011 dus net op tijd. We hadden ervoor gekozen op hun site dat we ze aangetekend konden laten bezorgen maar helaas gisteren heeft de postbode ze gewoon door mijn brievenbus gedaan mar wel voor betaald als zijnde aangetekend. We hebben 1e rangs kaarten gekocht en wel voor het bedrag van € 89,00 Nu staat er op onze kaarten die wij gisteren hebben ontvangen dat de kaarten € 65,00 kosten dit zijn 2e rangs kaarten,toen ben ik gaan zoeken of ik Ticketloket kon bellen want dat mailen duurt veels te lang, maar pppffff helaas geen telefoonnummer. Ik ticketpoint gebeld de volgende dag en die deed mij iets heel raar melden. Er zijn wat mensen die bij Ticketpoint werken kopen dan kaarten op en verkopen ze dan onder de naam Ticketloket met een meerprijs. Ik zei tegen het meisje aan de telefoon, dus beter gezegd ik ben opelicht, uuhh tja zo kunt u het wel zien was haar antwoord. Dat meisje kon er ook niets aan doen en heb haar vriendelijk bedankt en opgehangen teneer geslagen en enigsinds verdrietig dat ik hierin getrapt ben. Vandaar deze oproep KOOP GEEN KAARTEN BIJ TICKETLOKET!!!!!!!!!!!!!!!

michel1900
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2011 12:51

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door michel1900 »

ik weet wie de verhuurder is van het pand waar ze zitten, echter vanwege privacy wetgeving mag hij die gegevens niet doorgeven. Het adres wat bij ticketloket staat is een bedrijven complex met meerdere kantoren. Dus daar kom je niet verder mee.

Vwb KvK etc heb ik ook alles gecheckt, ook ABNAMRO / ING / thuiswinkel / ideal, je krijgt nergens voet aan de grond, dus nogmaals niet bestellen bij deze toko, en indien je dat wel gedaan hebt je geld terug eisen en blijven mailen, spammen, dat is de enige manier hebben wij ondervonden.

krijg je geen geld retour dan politie aangifte en melden bij de ING, ze hebben een ING bankrekening nummer.

gr
michel smit
Almere

theoboks
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:02

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door theoboks »

Twee tickets voor George Michael voor 21 oktober jl voor €301 op het veld bleken in het vak CM te zijn. De meest waardeloze plaatsen achter het podium. Op mails en brieven wordt niet gereageerd. Ik blijf proberen en ga het afgeven aan mijn rechtsbijstandverzekering......................Niet meer intrappen dus bij ticketloket.com
Laatst gewijzigd door Radar op 31 okt 2011 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

knufknuf
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 11:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door knufknuf »

o jee, nu ik dit allemaal lees, krijg ik vreselijke buikpijn. Ik heb weken geleden 4 kaartjes gekocht voor marco borsato en al die tijd dacht ik, de kaartjes kunnen ieder moment wel binnenkomen, niets ontvangen tot op heden. Ik heb al een email gestuurd, de firma DES opgezocht, kijken ok ik de transactie nog kan storneren, maar niets van dit alles schijnt te werken. Hun mobiel gebeld, beland je direct in een voicemail. Nou wat te doen???

annemarie1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2011 14:42

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door annemarie1991 »

Ojee, ik enkele weken geleden kaarten gekocht via Ticketloket voor Coldplay. Ik heb nog geen kaarten binnen maar jullie reacties betekenen niet veel goeds. Ik lees graag even mee voor als anderen tips hebben over hoe te handelen.

manonnn2
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2011 21:47

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door manonnn2 »

N.a.v. mijn bovenstaande reactie even een update: Ik heb na het versturen van mijn eerste mail een standaard antwoord email ontvangen, hierin stond vermeld dat ik binnen 2 werkdagen een reactie terug zou krijgen. Na 3 dagen opnieuw een mail verstuurd met daarin de vraag wanneer ik antwoord terug krijg en wat mijn volgende stap gaat worden (aangetekende brief, aangifte van oplichting) Nu krijg ik een 'standaard'antwoord emailtje terug waarin de 2 is veranderd in een 5. Ik moet nu dus 5 werkdagen wachten op een reactie. We wachten maar weer af dus :?

daan007
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:10

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door daan007 »

Zelfde verhaal als manonnn2, mail 2 dagen en daarna mail 5 dagen en soms krijg je geen enkele bevestigingsmail.

AMhoimoidoei
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:17

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door AMhoimoidoei »

Ik ben nog steeds bezig om het geld terug te krijgen van mijn twee niet gebruikte George Michael kaartjes. Wij zouden allereerst €30,- teruggestort krijgen als compensatie voor de slechtere kaarten. Niet gekregen natuurlijk.
Ik heb aangifte gedaan via internet en gewoon op het politiebureau.
De standaardmails van hun kant reppen nu inderdaad over 5 ipv 2 dagen reactietijd. Ik blijf ze bestoken met mails zoveel als ik kan. Ik kijk het deze week nog aan en dan gaan er ook mails richting Peter R. de Vries, Alberto Stegeman, Tros Opgelicht en wie al niet meer. Wanneer gaat Radar hier eens mee aan de slag? Slachtoffers genoeg lijkt mij.

susan1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2011 14:28

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door susan1976 »

Ik lees jullie berichten allemaal, ik ben er sinds gisteren pas achter wat voor een organisatie ticketloket is. Ik zat op kaarten voor het concert van Rihanna te wachten, volgende week woensdag en heb nog geen kaarten gekregen. Als ik het zo begrijp zullen die waarschijnlijk ook niet meer komen. Hier baal ik ontzettend van, wat kan ik nu het beste doen?

Gesloten