LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Woutervandruten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2011 16:06

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Woutervandruten »

Angel1974 schreef:
Woutervandruten schreef:Keek zo net op mijn rekening en het hele bedrag van 173,50 was terug gestort zonder dat ik ook maar iets heb opgestuurd. Waarschijnlijk waren de kaarten dan ook nep! Jammer dat ik het concert heb moeten missen. Nooit meer ticketloket!!

Oh echt?! Ga gelijk mn vriend eens bellen of hij t ook even wilt checken. Wij hebben namelijk wel de kaarten netjes teruggestuurd...
Ja ik stuur ze morgen voor de zekerheid ook nog op, voordat ze het er weer af halen! :o

johnnie1951
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2011 15:03

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door johnnie1951 »

Hallo allemaal,

Ook ik heb via Ticketloket kaarten besteld voor een concert van George Michael voor a.s. vrijdag 21-10-2011 in Ahoy.

De kaarten heb ik al in mei besteld als verrassing voor mijn jarige echtgenote.
Vandaag heb ik de kaarten gemaild gekregen, hoewel ik betaald had voor aangetekend opsturen.

Maar goed, dat kan en Ticketloket beloofd mij het bedrag voor het aangetekend versturen terug te betalen.

Dat is dus niet het ergste, ik heb € 261,00 betaald voor 2 zitplaatsen op de ARENA Veld tribune. Ik krijg nu, een dag voor het concert, kaarten toegestuurd voor RING 1 VAK AM. dit vak is zo ongeveer naast het podium gelegen. Ik bestel dus de beste plaatsen en krijg kaarten voor zowat de slechtst denkbare plaatsen.

Ik heb Ticketloket al op de hoogte gesteld dat ik dit niet pik en dat ik mijn rechtbijstand verzekering in ga schakelen om e.e.a. recht te zetten.

helaas kwam ik er te laat achter dat Ticketloket een [ongepast taalgebruik verwijderd door de moderator] is.

Grtjs Johnnie1951
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2011 10:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

johnnie1951 schreef:Hallo allemaal,

Ook ik heb via Ticketloket kaarten besteld voor een concert van George Michael voor a.s. vrijdag 21-10-2011 in Ahoy.

De kaarten heb ik al in mei besteld als verrassing voor mijn jarige echtgenote.
Vandaag heb ik de kaarten gemaild gekregen, hoewel ik betaald had voor aangetekend opsturen.

Maar goed, dat kan en Ticketloket beloofd mij het bedrag voor het aangetekend versturen terug te betalen.

Dat is dus niet het ergste, ik heb € 261,00 betaald voor 2 zitplaatsen op de ARENA Veld tribune. Ik krijg nu, een dag voor het concert, kaarten toegestuurd voor RING 1 VAK AM. dit vak is zo ongeveer naast het podium gelegen.

Ik heb Ticketloket al op de hoogte gesteld dat ik dit niet pik en dat ik mijn rechtbijstand verzekering in ga schakelen om e.e.a. recht te zetten.

helaas kwam ik er te laat achter dat Ticketloket een grote oplichtersbende is.

Grtjs Johnnie1951
ik heb even voor je " gegoogled" , was heel eenvoudig .. :wink:

Waar niet te kopen

De volgende sites zijn geen primair voorverkooppunt, koop daar in ieder geval geen kaarten.

Het gaat o.a. om

budgetticket.nl, onlineticketshop.nl, worldticketshop.nl, tickets4u.nl,
tickets123.nl, QQtickets.nl, ticketunlimited.nl, ticketforsale.nl, tickets2buy.nl, ticketshier.nl,
pepetickets.nl, getmein.nl, 4alltickets.nl, tickets4events.nl,
easytickets.eu, rang1tickets.nl, deticketservice.nl, aatickets.nl, seatwave.nl, getmein.nl,
viagogo.nl, 24hourtickets.nl, kaartverkoop.nl, eventem.nl,
euroteam.net, ltaticketservice.nl, stadiontickets.nl, besteltickets.com, concertkaartjesonline.nl,
ticketsmarkt.nl, ticketparadijs.nl,
http://www.ticketnet.biz, http://www.ticketstop.nl, http://www.ticketdirect.nl,
http://www.tickets.nl, ticketsnederland.nl, http://www.protickets.nl,

..... http://www.ticketloket.com,
.....

http://www.giggotickets.nl, http://www.4alltickets.nl, http://www.ticketstudio.nl en http://www.trioticket.nl,


Let op; deze lijst verandert voortdurend.


verder nog vragen ?.. :wink:
.

Nickams
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2011 15:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Nickams »

Wacht al sinds vrijdag op kaart voor George Michael, cadeau van iemand die er zelf helaas niet bij kan zijn, krijg nette standaardberichten terug zoals jullie allemaal hebben gekregen, maar nog steeds geen e-tickets, sja waarschijnlijk lopen ze zelf ook naarstig naar kaarten te vissen, heel spijtig dat dit soort praktijken ongestraft kan blijven

lavita
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door lavita »

en het ergste is......
ik heb nog steeds hoop om jullie morgenavond allemaal daar te zien!
Verheug me er verdomme al zo lang op!
IK heb de e-tickets nog steeds niet binnen in elk geval.

Wat ik niet helemaal meer zeker weet is dat ik volgens mij in mei gewoon heb kunnen aangeven waar ik wilde zitten, nu zie ik dat nergens meer terug en twijfel ik daar ook aan......
Zelfs al zit ik achter een pilaar... ik zou er toch graag heengaan (en uiteraard wel mijn geld terughalen natuurlijk).

George michael
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:46

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door George michael »

ik heb nog steeds geen kaarten voor G.M op zaterdag 22 okt.
Ik heb voor gesteld aan Ticketloket als ze geen kaarten kunnen regelen, ik
graag mijn geld terug wil.
En ik geen verdere stappen onderneem.
Mocht het zo zijn dat er niks uitkomt zowel geen kaarten geen geld terug dan
stap ik naar mijn rechtsbijstand.
En heb hun gemeld dat mijn rechtsbijstand mij heeft geadviseerd mij geen terug
te eisen.

Van Ticketloket nog niks vernomen !!!!

AMhoimoidoei
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:17

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door AMhoimoidoei »

Ik heb vanmiddag 2 kaarten ontvangen voor George Michael voor 20-10.
Niet de door mij bestelde kaarten, maar andere slechtere plaatsen. Heb wel gelijk met mijn advocaat overlegd. Ik heb een mail gestuurd met daarin duidelijk vermeld dat ik er niet mee accoord ga en dat ze het geld terug moeten storten. Doen ze dat niet voor vrijdagmiddag 21-10-2011, 17.00 uur
dan ga ik officieel aangifte doen van diefstal en oplichting. Zouden meer mensen moeten doen. Het zou fijn zijn als Tros Radar er op t.v. ook eens aandacht aan zou besteden. Of anders Tros opgelicht. Die lui zijn ook op geen enkele manier te bereiken. Erg frustrerend allemaal. En daar verheug je je dan vijf maanden op.

Annabel076
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2011 17:49

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Annabel076 »

Ook ik heb tickets gekocht voor George Michael voor as. zaterdag 22 oktober. Ik heb tot nu toe standaardmails gekregen. De tickets zouden aangetekend verstuurd worden. Dat ging niet meer lukken. Dus ik zou gisteren of vandaag de e-tickets ontvangen. Nu ik dit hier allemaal zo lees ben ik bang dat dit niet meer gaat gebeuren. Ik moest € 260,-- betalen voor 2 George Michael tickets. Ik voel me belazerd. Ik ga aangifte doen tegen dit bedrijf! Ik raad iedereen aan dit ook te doen! Baal enorm dat ik niet bij dit concert kan zijn.....

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

Annabel076 schreef:Ook ik heb tickets gekocht voor George Michael voor as. zaterdag 22 oktober. Ik heb tot nu toe standaardmails gekregen. De tickets zouden aangetekend verstuurd worden. Dat ging niet meer lukken. Dus ik zou gisteren of vandaag de e-tickets ontvangen. Nu ik dit hier allemaal zo lees ben ik bang dat dit niet meer gaat gebeuren. Ik moest € 260,-- betalen voor 2 George Michael tickets. Ik voel me belazerd. Ik ga aangifte doen tegen dit bedrijf! Ik raad iedereen aan dit ook te doen! Baal enorm dat ik niet bij dit concert kan zijn.....
je kan beter deze site steunen , en er wat van leren ..
http://www.weetwaarjekoopt.nl/
.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

duiner schreef:
Annabel076 schreef:Ook ik heb tickets gekocht voor George Michael voor as. zaterdag 22 oktober. Ik heb tot nu toe standaardmails gekregen. De tickets zouden aangetekend verstuurd worden. Dat ging niet meer lukken. Dus ik zou gisteren of vandaag de e-tickets ontvangen. Nu ik dit hier allemaal zo lees ben ik bang dat dit niet meer gaat gebeuren. Ik moest € 260,-- betalen voor 2 George Michael tickets. Ik voel me belazerd. Ik ga aangifte doen tegen dit bedrijf! Ik raad iedereen aan dit ook te doen! Baal enorm dat ik niet bij dit concert kan zijn.....
je kan beter deze site steunen , en er wat van leren ..
http://www.weetwaarjekoopt.nl/
.
Je kan het beste ZOWEL aangifte doen als de site (weetwaarjekoopt.nl) steunen :)

George michael
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2011 20:46

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door George michael »

Concert 22 okt G.M.

E-tickets 19.15u gekregen via mail.
6 stuks naast elkaar, arena vloer, wat ik heb besteld.
Nu hopen dat ik er in kom.
Succes allemaal, dit nooit meer.
Ik laat jullie weten of t is gelukt om binnen te komen.

RicOud
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2011 19:53

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door RicOud »

Zoek bij Google op "officiële concertkaarten kopen" en ticketloket.com staat bovenaan (advertentie) daar is goed over nagedacht en zo ben ik "erin getuind".

Het bedrijf DES is vorige maand wel aangepakt en ze moeten nu op de website vermelden dat ze wederverkoper zijn. Dit stond er echter in mei 2011 nog niet:
Zie ook bij:
http://www.consumentenautoriteit.nl/bes ... t-services

Nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg. Baal er enorm van :shock:! Wanneer krijg ik mijn volgende kans op een concert met George Michael?

croma
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2011 23:57

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door croma »

Afgelopen woensdag naar het concert geweest van Britney met e-tickets die dinsdag om 22.00 uur pas werden verstuurd. We hadden besteld voor de Golden Circle maar kwamen op de vloer staanplaatsen te staan. Net achter de Golden Circle. Ik krijg het resterende bedrag van 50 euro teruggerstord. Afwachten of ik dit vrijdag of maandag ook daadwerkelijk op me bankrekening heb staan. Tevens heb ik ze gevraagd of Ticketloket de 6,50 aangetekende verzendkosten ook willen overmaken. Dus dat is ook nog even afwachten. Maar ik kon dus wel naar binnen gelukkig! Maar Ticketloket NOOIT MEER voor mij. Big business voor Ticketloket en voor ons onschuldige mensen die keurig hun kaartje betalen een hoop stress!!

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

ik heb zo'n idee, dat ze niet lezen , die link van die site die ik gaf, waarop dat al staat
door de artiesten zelf !!!

hoeveel berichten moet er nog volgen, willen alle ogen eens opengaan ?

huilie, huiilie , als het dan toch mis gaat .
.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2011 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Piet1408
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 11:56

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Piet1408 »

Ik ga maandag aangifte doen van oplichting en roep bij deze op om de krachten te bundelen door gezamenlijk een claim in te dienen en zo veel mogelijk bewijs te verzamelen [onjuiste bewering verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Piet1408 op 03 nov 2011 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Nickams
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2011 15:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Nickams »

Heb zojuist mijn kaarten binnen, inderdaad 1e ring in plaats van de toegezegde en aan mij verkochte kaarten op de Arenavloer, ik ga toch kijken of ik er in ga komen, in het ergste geval een ritje voor nop naar Rotterdam, maar dat zet de claim dan achteraf nog meer kracht bij, deze gasten verdienen het zo snel mogelijk uit deze business gewipt te worden

weteringen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2011 13:48

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door weteringen »

Ik heb twee bestellingen bij ticketloket gedaan en eenmaal een ander soort kaart ontvangen maar wel met geld terug ( waren overigens ook goeie plaatsen ). Misschien moet men eens de hand in eigen boezem steken voordat men iets op internet besteld en altijd eerst de voorwaarden nakijken voordat je iets koopt. Zoals al eerder op dit forum gemeld kijk altijd op weetwaarjekoopt.
Laatst gewijzigd door weteringen op 21 okt 2011 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dus, omdat het EEN keer goed is gegaan - ligt het aan de mensen?

Laten betalen voor aangetekend, en vervolgens zo verzenden? (meerdere meldingen)

Laten betalen voor een bepaald type plaats, maar met iets heel anders aankomen, met (veel) lagere waarde? (meerdere meldingen)

Tickets op een andere naam dan van degene die het besteld heeft (ook meerdere meldingen)

Sorry, maar om dit nu in de schoenen van de bestellers te schuiven is een beetje kort door de bocht.

Dit bedrijf heeft, zoals hier gemeld word, in een aantal gevallen (bewust?) onjuist geleverd, zonder direct zelf aan te bieden het verschil terug te betalen.

Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat hier sprake is van een beetje damage control...

Majodima
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 16:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Majodima »

Hoe zit dit allemaal?
Ik zou vandaag voor 16:00 twee kaarten ontvangen voor het concert van George Micheal van morgen. Maar heb nog niets ontvangen. Toen ik vervolgens op internet wou gaan zoeken hoe ik contact met ze kon opnemen, kwam ik op dit forum terecht.

Begrijp ik nu goed dat jullie wel de kaartjes hebben ontvangen maar voor een andere plek? Ik heb namelijk helemaal niets ontvangen.

Wat kan ik doen? iemand tips?

beQwaam
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 16:42

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door beQwaam »

Ik heb het nog gekker. Over 3 uur begint het concert!
*kels! Want idd. prachtige mails, maar geen e-tickets - en nada reactie op vragen naar dit 'zwarte gat'.

Erg veel geld.. weg? Ik hou jullie op de hoogte.

HIER BEN IK WEER
We kregen weer een mail (de 7e geloof ik) dat de kaartjes verstuurd waren.
Mochten we ze toch niet gekregen hebben... dan konden we mailen. Gelijk gemaild natuurlijk. En wonder boven wonder 6 uurtjes voor het concert kregen we onze 3 kaarten. Redelijke plaatsen.
Ticketloket weet je wel in spanning te brengen!


George was goed (beetje tam). Ahoy is een drama om te komen en weer weg te komen. Voortaan naar Arena/Gelredome oid.
Laatst gewijzigd door beQwaam op 23 okt 2011 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten