LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop.nl en hun klantenservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ABC1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2016 12:37

Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door ABC1981 »

Uit goed vertrouwen bestel je kaartjes voor Coldplay bij Topticketshop.nl (Daar gaat het al mis, achteraf)

In hun bevestigingsmail (Had ik het vooraf geweten was ik er niet aan begonnen) staat dat je "Over het algemeen worden uw tickets 10 dagen voor het concert of evenement naar u toegestuurd."
Echter als je door omstandigheden helaas niet kunt gaan en je kaartjes kunt doorverkopen zonder enig winstoogmerk, en Topticketshop verzoekt of de kaartjes te sturen of je geld te retourneren. Dan word je mooi verwezen naar hun algemene voorwaarden, of te wel 10 dagen voor concert. :shock: :(

:?: Is er een wetgeving, hulpmiddel of wat dan ook om aan deze handelswijzes te ontkomen? Nogmaals, wij kunnen niet gaan door een (helaas) hele legitieme reden. :?:

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door Redfloor »

Ga er maar van uit dat je sowieso geen kaartje krijgt, want die hebben ze helemaal niet. En dan duimen dat je wel je geld terug krijgt... http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik twijfel er niet aan dat voor u de reden om niet te gaan legitiem is, echter dat is voor een verkoper nog geen dwingende reden een verkoop ongedaan te maken.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door henk51 »

er een wetgeving, hulpmiddel of wat dan ook om aan deze handelswijzes te ontkomen? Nogmaals, wij kunnen niet gaan door een (helaas) hele legitieme reden. :?:
Er is een hulpmiddel dat heet gezond verstand gebruiken.Iets meer consumenten programma's kijken en vooraf googelen wie de officiële verkoop doet.
Zoals al jaren en jaren gehamerd wordt op het feit koop uw tickets bij de officiële verkoop site. En raadpleeg de door Redfloor aangegeven website daar staan in ieder geval de meeste websites die je zeker niet moet gebruiken waaronder Topticketshop.nl.
Hoe komt het dan dat dit websites hoog boven aan staan in Google, gewoon omdat ze daarvoor zorgen en door het feit dan vele " onwetenden"deze website steeds nog aanklikken. Als iedereen zijn gezond verstand eens gaat gebruiken verdwijnen dit soort websites als sneeuw voor de zon.

gr Henk

Zefke
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2017 16:27

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door Zefke »

Ik had kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje. 1e rang. Omdat ik deze via het normale circuit niet meer kon krijgen. Was even verward om we stoelnummer 10 en 12 hadden. Dus ik dacht we zitten niet naast elkaar.
Uiteindelijk is het allemaal bijzonder goed verlopen. Er stond wel niet mijn naam boven de kaartjes maar dat was allemaal geen probleem. Al met al super goed verlopen. Zelfs niet duurder dan normaal. Ik kan er dus niets verkeerds over zeggen. Hoewel ik na al de berichten hier heel huiverig was geworden. Ik zou er zelfs geen moeite mee hebben gehad als het duurder was geweest. Kortom super tevreden en het was een super belevenis bij SVO.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@zefke
Maar de volgende keer moet u zich identificeren en dan komt u er niet in.

Maar blijf daar gerust kopen, dan houdt u die handel in stand.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop.nl en hun klantenservice

Ongelezen bericht door renewouters »

Zefke schreef:Ik had kaartjes gekocht voor Soldaat van Oranje. 1e rang. Omdat ik deze via het normale circuit niet meer kon krijgen. Was even verward om we stoelnummer 10 en 12 hadden. Dus ik dacht we zitten niet naast elkaar.
Uiteindelijk is het allemaal bijzonder goed verlopen. Er stond wel niet mijn naam boven de kaartjes maar dat was allemaal geen probleem. Al met al super goed verlopen. Zelfs niet duurder dan normaal. Ik kan er dus niets verkeerds over zeggen. Hoewel ik na al de berichten hier heel huiverig was geworden. Ik zou er zelfs geen moeite mee hebben gehad als het duurder was geweest. Kortom super tevreden en het was een super belevenis bij SVO.
En door die 2 vetgedrukte passages lachen ticketwederverkopers zich de ballen uit de broek. De consument is blijkbaar achterlijk genoeg om te kunnen bedonderen.

Gesloten