LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vandijk schoolboeken levert niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sasvbbh
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2015 08:14

Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door Sasvbbh »

Op 29 juni heb ik bij http://www.Vandijk.nlvoor mijn zoon zijn schoolboeken besteld. Op 5 augustus ontving ik een mail dat ik het pakket binnenkort kon verwachten. Het is nu 20 augustus en hij zit al vier dagen zonder boeken in de schoolbanken.

Vandijk zegt bij elk van de drie telefoontjes per dag die ik hieraan wijdt dat de boeken nu klaar gemaakt worden voor verzending en ... er gebeurt niks. Het callcenter roept maar wat en heeft blijkbaar nul invloed op het uitlever proces.

Kan iemand mij adviseren wat te doen. Ik hang in een soort niemandsland, 300 euro lichter en geen boek rijker...Alle maar dan ook alle hulp is welkom, herkenning zou ook fijn zijn...

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik heb wel begrepen van mensen die bij van dijk moeten bestellen, dat je dat voor een bepaalde datum moet doen, om ze op tijd binnen te krijgen. Misschien dat je daarna pas hebt besteld? Wat ook kan zijn is dat één van de boeken er nog niet is en dat ze daarom wachten. En daarom van de uitgever afhankelijk zijn.

Sasvbbh
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2015 08:14

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door Sasvbbh »

Hmmm ik heb 29 juni besteld het is nu 20 augustus... Lijkt me een redelijke termijn 9 weken, of heb ik het jouw beleving mis?

16again
Berichten: 16035
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door 16again »

Sasvbbh schreef:Hmmm ik heb 29 juni besteld het is nu 20 augustus... Lijkt me een redelijke termijn 9 weken
Dat zijn maar 7 weken.

Sowieso kwalijk dat duidelijke informatie niet wordt verstrekt.
En al ontbreekt er een boek, stuur dan de rest op, die zijn ook nodig.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door kweenie »

Sasvbbh schreef:Hmmm ik heb 29 juni besteld het is nu 20 augustus... Lijkt me een redelijke termijn 9 weken, of heb ik het jouw beleving mis?
Ik weet niet welke termijn ze hebben aangegeven. Maar er zijn tienduizenden scholieren die hun boeken daar moeten bestellen, dus dat is niet iets wat je in een paar dagen hebt gedaan.

Ik weet wel dat bij heel veel kinderen die het jaar beginnen zonder boeken, de ouders die datum over het hoofd hebben gezien.

16again
Berichten: 16035
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door 16again »

kweenie schreef:Ik weet wel dat bij heel veel kinderen die het jaar beginnen zonder boeken, de ouders die datum over het hoofd hebben gezien.
Kan je veel eerder bestellen? Dan loopt oude schooljaar nog, en weet je niet eens of je kind over is naar de volgende klas.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door Brainless »

kweenie schreef: Ik weet niet welke termijn ze hebben aangegeven. Maar er zijn tienduizenden scholieren die hun boeken daar moeten bestellen, dus dat is niet iets wat je in een paar dagen hebt gedaan.

Ik weet wel dat bij heel veel kinderen die het jaar beginnen zonder boeken, de ouders die datum over het hoofd hebben gezien.
1 1/2 week.... en anders 5 werkdagen.
Heb je een boekenpakket besteld?

Als je op tijd besteld hebt (minimaal twee weken voor de start van je school), heb je je boeken uiterlijk in de week voordat jouw school begint in huis, mits de artikelen op voorraad. Als je bestelt op het moment dat je school is begonnen, houd dan rekening met een levertijd van 5 werkdagen.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door renewouters »

16again schreef:
kweenie schreef:Ik weet wel dat bij heel veel kinderen die het jaar beginnen zonder boeken, de ouders die datum over het hoofd hebben gezien.
Kan je veel eerder bestellen? Dan loopt oude schooljaar nog, en weet je niet eens of je kind over is naar de volgende klas.
Dat is toch niet iets wat van de laatste weken op school af hangt. Als je met je kind en de school communiceert weet je dat wel eerder.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zie in het stukje wel staan
mits de artikelen op voorraad
Dat betekent waarschijnlijk dat als één van de boeken niet op voorraad is, je pakket nog niet wordt verzonden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door crazyme »

Sasvbbh schreef:Op 29 juni heb ik bij http://www.Vandijk.nlvoor mijn zoon zijn schoolboeken besteld. Op 5 augustus ontving ik een mail dat ik het pakket binnenkort kon verwachten. Het is nu 20 augustus en hij zit al vier dagen zonder boeken in de schoolbanken.

Vandijk zegt bij elk van de drie telefoontjes per dag die ik hieraan wijdt dat de boeken nu klaar gemaakt worden voor verzending en ... er gebeurt niks. Het callcenter roept maar wat en heeft blijkbaar nul invloed op het uitlever proces.

Kan iemand mij adviseren wat te doen. Ik hang in een soort niemandsland, 300 euro lichter en geen boek rijker...Alle maar dan ook alle hulp is welkom, herkenning zou ook fijn zijn...
Er gaat duidelijk iets fout en van het callcentre hoef je niets te verwachten.
Vraag stellen via social media ? Bellen met de directie, aangetekend schrijven, email.

kom op, dat kon je toch ook zelf verzinnen ?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door Jolijn »

Mosterd na de maaltijd,hoewel ik het hier al eens eerder geschreven heb, n.a.v. klachten:

Van Dijk heeft de mogelijkheid per acceptgiro te betalen à €4,95. Bij een bedrag van €300 zou daarvoor gekozen kunnen worden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Vandijk schoolboeken levert niet

Ongelezen bericht door crazyme »

Jolijn schreef:Mosterd na de maaltijd,hoewel ik het hier al eens eerder geschreven heb, n.a.v. klachten:

Van Dijk heeft de mogelijkheid per acceptgiro te betalen à €4,95. Bij een bedrag van €300 zou daarvoor gekozen kunnen worden.
In welk opzicht is dat een oplossing ? Ts wil boeken. Op tijd.

Gesloten