LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VD.nl retourpakje

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door stekel »

Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door stekel »

Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door stekel »

Ik wacht nog een week en dan een klacht naar de Geschillencommissie Thuiswinkel.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door stekel »

Nou het is gelukt het geld staat weer op mijn bankrekening.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door renewouters »

vogels schreef:
stekel schreef:Natuurlijk vogels. Het wordt ook erkend na een telefoontje naar VD.nl. Waarom het dan zolang moet duren om mijn geld terug te storten is mijn ergernis.
Zoveel mogelijk je klacht dumpen op social media, forums enz. Belachelijk dat het zo lang duurt. Bovendien ook in strijd met de regelgeving van online shoppen.
Hoe zou jij het vinden als een foutje die jij op je werk maakt breed uitgemeten zou worden op social media?

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: VD.nl retourpakje

Ongelezen bericht door alfatrion »

stekel schreef:Na een pakje via een Kiala punt afgegeven te hebben is mijn pakje naar VD.nl bij VD.nl zoekgeraakt. Ik ben nu bijna een maand bezig om mijn geld terug te krijgen. Iemand een idee?
(VD.nl moet wettelijke rente betalen.) Je kunt een incassobureau inschakelen. Je mag daarvoor kosten inrekening brengen ad 48,40 euro of 18,15% van de hoofdsom (uitgaande dat die onder 2500 euro ligt). En je kunt je klacht op klachtencompas van de consumetenbond neer zetten.

Gesloten