LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeerd geleverd product, maar geen reactie van klantenservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Verkeerd geleverd product, maar geen reactie van klantenservice

Ongelezen bericht door Moneyman »

rvjapio schreef:
16 feb 2021 22:45
Alles wat u ongevraagd krijgt toegestuurd mag u houden. Ik heb ooit een mobiel besteld en er twee gekregen. Die tweede heb ik voor 250 euro verkocht waardoor de eerste gratis was. De pakbon vermeldde 1 mobiel.
In één woord: onzin. En asociaal ook. Je mag dat uiteraard helemaal niet houden.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Verkeerd geleverd product, maar geen reactie van klantenservice

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Aangezien u niet aangeeft om welke winkel het gaat vwirdt hier geopperd dat het om BOL.com gaat.
Kunt u ze niet gewoon bellen? Dat lijkt mij sneller.
Als u de laptop had besteld en een slee had gekregen had u dan ook gedacht "mooie slee, die is voor mij?" Omdat de waarde dan in uw nadeel zou zijn had u 100% zeker meer moeite gedaan om in contact te komen.
Hoe het juridisch zit, geen idee naar moreel zou ik me schuldig voelen aan onbedoelde diefstal.
Ik heb een dochter van 18 en die voed ik zo te lezen ouderwets/verkeerd op. Maar ik geloof dat eerlijk echt het langst duurt en gestolen goed gedijt niet, zo is mij geleerd.
En dat verhaal over terugsturen is onzin, ze willen hen vast komen ophalen.
En waarschijnlijk krijgt u er een dikke bis bloemen bij.

Gesloten