Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jos.jansen

Re: Opgelicht door Ecomsupply Marktplaatsaanbieding

Ongelezen bericht door jos.jansen » 31 jul 2019 12:18

Eerst eens even googelen op een bedrijf voordat je er wat bestelt voorkomt dit soort klachten. Er vallen op diverse fora klachten over het bedrijf op... dan kijk ik toch liever iets verder.
En inderdaad is de toon van de reactie / termijn waarop deze op deze site geplaatst wordt niet echt passend bij de klacht - hoogte van het bedrag. "Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is" zal ik maar zeggen zonder verder commentaar.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay » 31 jul 2019 13:21

Of Ecomsupply wel of niet de boel flest weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze niet vlot zijn met reageren en dan meestal alleen als je op klachtenfora gaat gaat mopperen. Wat ik wel weet is dat ik nooit meer iets bij deze tent bestel. Ben twee maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen nav het feit dat de bestelde goederen niet geleverd werden..

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 31 jul 2019 13:45

@morganjefay maar je hebt je geld wel teruggekregen dus. TS misschien ook wel want termijn van 30 dagen is bij hem nog niet verlopen. Dus is het niet correct Ecomsupply te beschuldigen van oplichting zoals TS wel doet

OptimistTwaalf

Ongelezen bericht door OptimistTwaalf » 01 aug 2019 11:35

Ik kom hier niet voor advies. Als ik advies had gewild of nodig had gehad, dan had ik het wel gevraagd. Ik post dit om mensen in te lichten niets te kopen bij Ecomsupply. En verder is het simpelweg actie en reactie, al die respectloze reacties hier, tsssk. Veel plezier hier verder, ik heb er ook niets meer aan toe te voegen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 01 aug 2019 11:43

Maar jij bent ook niet eerst hier geweest of je daar veilig kunt kopen. Dat doet niemand. Achteraf willen ze iedereen waarschuwen. Het zal jou natuurlijk niet meer gebeuren, maar het gros van de andere mensen moet eerst op zijn neus vallen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 01 aug 2019 12:30

OptimistTwaalf schreef:
01 aug 2019 11:35
Ik kom hier niet voor advies. Als ik advies had gewild of nodig had gehad, dan had ik het wel gevraagd. Ik post dit om mensen in te lichten niets te kopen bij Ecomsupply. En verder is het simpelweg actie en reactie, al die respectloze reacties hier, tsssk. Veel plezier hier verder, ik heb er ook niets meer aan toe te voegen.
Dan licht ik mensen in niets te kopen bij de Albert Heijn omdat de koffiefilters op een onvindbare plek liggen. Onder de koffiemelk namelijk in plaats van bij de koffie.

Snap je nou zelf niet dat je geen poot hebt om op te staan en dat het geen enkel nut heeft je er op deze manier uit te draaien?

Kees2850

Ongelezen bericht door Kees2850 » 01 aug 2019 12:54

@optimisttwaalf Google alvast maar even op hoe om te gaan met smaad en laster. Best kans dat Ecomsupply jou dat gaat verwijten.

Overigens begrijp ik ook niet dat de moderator van dit RADAR forum het woord opgelicht heeft laten staan in de titel. Is tegen de huisregels wanneer niet goed onderbouwd.
Bij jou is nog lang geen sprake van opgelicht want wettelijke termijn van 30 dagen is nog niet verstreken.

Zoals eerder geschreven je bent niet heel slim bezig. En dat voor € 30,--😁

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 » 01 aug 2019 13:10

U bent niet opgelicht, oplichting is een misdrijf (strafrecht) en dit is een civiele procedure. Hoewel ik mij dat laatste ook nog afvraag, gezien u de tegen partij niet netjes in staat stelt het probleem binnen een redelijke termijn op te laten lossen.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 01 aug 2019 13:47

SCHREEUWEN is nooit netjes!

Plaats reactie