LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vinted slecht bereikbaar

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Radar »

Vinted.nl, een website voor de koop- en verkoop van tweedehands kleding en schoenen, is slecht bereikbaar. Ook als een consument een paar schoenen wil verkopen dat als nepartikel wordt bestempeld door de koper. Heb jij weleens problemen gehad met Vinted.nl?

Kijk hier de uitzending terug:

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/

Chloerotterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2020 20:59

Re: Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Chloerotterdam »

Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Ik had een Adidas trui opgestuurd naar een koper. Deze maakte mij uit voor oplichter omdat de trui vies zou zijn en te klein. Ik had duidelijke beschrijven vermeld en de trui die amper gedragen was, opgestuurd. Nu heb ik en geen geld en geen trui want de koper wilde de trui niet terug sturen en vinted hielp nergens mee

Lady1234
Berichten: 26913
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik snap dat verkopen allemaal niet zo goed. Geen omgeving waar je een plezier mee doet met je overtollige spullen?

Claudie1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2020 14:49

Re: Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Claudie1991 »

Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Vinted.

Iemand kocht een joggingpak bij mij, ik heb dit daarna netjes opgestuurd. De koper gaf na ontvangst aan niet tevreden te zijn over het product en gaf aan dat ik had gelogen over de kwaliteit. Ik heb toen gezegd, prima dat je niet tevreden bent, stuur het netjes terug en dan krijg ik het pak terug en jij het geld.

Elke keer gaf ze aan dat het met vinted geregeld was en ik heb hieruit begrepen dat ze het aan het terugsturen was. Schijnbaar heeft de koper na 2 weken het rest om het te annuleren terwijl ze het al hebben ontvangen. Ze heeft daarna de transactie geannuleerd en heeft momenteel het geld en het pak. Vinted kan niets doen.

Ze heeft ons gesprek geannuleerd en ik heb nog via social media haar proberen te benaderen maar ze blokkeert me overal op.

Gelukkig ging het maar om 25 euro maar dan nog het idee klopt niet..

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Gewoon je spullen naar de kledingbank brengen, dan is er nog iemand gelukkig mee in de toekomst

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Vinted slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leuk, dat je spullen ook weg kunt geven aan je omgeving of de kledingbank. Ik doe dat ook. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met de topicvraag: namelijk of je problemen ervaart met Vinted.

Ik heb dat niet, om de simpele reden dat ik dus nooit kleding tweedehands verkoop. Als ik dit artikel lees, zou ik zelfs als ik wél in de markt was voor een dergelijk platform, er toch nog eens goed over nadenken.

Gesloten