viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mirellavdmeide
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2022 14:38

viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Ongelezen bericht door mirellavdmeide »

De bestelling die ik bij viptie.nl had geplaatst betrof een tweetal PerfectFit leggings.
Na zorgvuldig meten had mijn dochter de maat besteld die haar zou moeten passen, volgens hun maattabellen. Helaas is dit dus NIET het geval.
Beide leggings zijn veel te klein bij de heupen en qua lengte aan de lange kant. Een grotere maat zal bij haar veel te lang worden.
Ik heb om een retourformulier verzocht, maar ze blijven steeds kortingen aanbieden om een grotere maat te bestellen en dan de oude te houden. Zelfs na 4x aangegeven te hebben dat ik ze retour wil sturen en mijn geld terug wil, sturen ze geen retourformulier.
Op hun site staat "wij gaan voor 100% klanttevredenheid" en refund binnen 30 dagen. Dat klopt dus NIET!!

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ach ja, dropshipper nummer zoveel. Zogenaamd een bemiddelaar met adres gegevens in Hong Kong en China. Tja, zo lang mensen niet eerst kijken waar de kopen blijven deze handige geldmachines komen.

Beschouw het als leergeld en onthoud waar op te letten als je online gaat kopen. Adresgegevens en KVK nummer is toch wel de basis.

Oudesjoegel
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 okt 2022 16:42

Re: viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Ongelezen bericht door Oudesjoegel »

Inderdaad leergeld. En aan de schandpaal nagelen lucht het hart en geeft enige genoegdoening. Hebben ze niks bij de Hema ?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Ongelezen bericht door mahadma »

Als er geen adres, plaats, telefoonnummer, KvK nummer in de advertentie staat, komt erg veel op FB voor, en alleen een retour formulier naar een niet te traceren emailadres gaat, wordt uw bestelling door deze "bemiddelaar" bij ali express besteld tegen een lagere prijs met uw afzender. Verder zijn de bemiddelaars ZOEK, maar dàt interesseert hun niks. Zij hebben de winst.

Franskia
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 jan 2015 17:18

Re: viptie.nl maakt retourneren onmogelijk

Ongelezen bericht door Franskia »

Als je even bij "contact"gekeken had en de "Algemene voorwaarden" dan had je gezien dat je zaken doet met een bedrijf uit China en dat Viptie enkel een tussenpersoon/website is.

Plaats reactie