LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vista print visitekaartjes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kevin87
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2006 17:29

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door kevin87 »

Hier een probleempje met betalen. Ik heb gekozen voor de betalingsmethode: machtiging. Nu heb ik nog steeds geen machtiging ontvangen maar wel een mail met de boodschap dat ik nog geen poging heb ondernomen om te betalen.

Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice en totaal geen antwoord op m'n vraag gehad zie hier:
Geachte klant,



Dank u voor uw interesse in VistaPrint de online oplossing voor het beste drukwerk voor
de beste prijs.



Wij hebben uw informatie verzoek betreffende onze betalingsmogelijkheden ontvangen
en voorzien u graag van de volgende informatie.



Wij bieden twee betalingsmethoden aan. Betaling per credit kaart is de aan te raden
manier om op Internet te bestellen aangezien het de snelste, meest efficiente, en veiligste
manier is om op Internet te bestellen. Indien u per credit kaart betaald wordt uw
bestelling onmiddelijk verwerkt.



Wij bieden tevens de mogelijkheid aan tot betalen per eenmalige machtiging. U kunt voor
deze optie kiezen op de betaalpagina van onze site. Wij wijzen u er graag op dat met deze
betalingsmethode (eenmalige machtiging) uw bestelling 12 - 14 dagen in de wacht wordt
gehouden ter definitieve ontvangst van uw betaling. Na deze periode zal uw bestelling
worden gedrukt en binnen de door u geselecteerde verzendtijd worden bezorgd. Ook
wijzen wij u erop dat u voor deze optie in bezit dient te zijn van een Nederlandse
bankrekening.



Wij hopen u dat u deze informatie behulpzaam vindt. Indien u andere vragen of
opmerkingen heeft neemt u dan gerust contact met ons op.



Nogmaals hartelijk dank voor het kiezen voor VistaPrint. Wij streven ernaar om aan al
uw drukwerk behoeften te voldoen.

Met vriendelijke groeten,

VistaPrint Klantenhulp

--Original Message--
From: k.kerkhof
Date: 12/5/2006 7:46:40 AM
To: [email protected]
Subject:

Ik heb gekozen voor de eenmalige machtiging maar ik geen flauw idee hoe ik het geld nu naar jullie over moet maken. Ik heb gene machtiging binnen en jullie rekeningnummer kan ik ook nergens vinden.

MVG

Kevin Kerkhof

Ik heb ook het nummer gebeld wat in dit tpoic staat maar daar vertellen ze je leuk dat je contact op moet nemen via de mail. Dat levert dus een nutteloos antwoord op zoals hierboven te lezen.

Ook staat in de mail dat ze de producten 12-14 dagen in bezit houden als je voor de methode machtiging hebt gekozen, dit is dus onzin want ik had de producten binnen 2dagen in huis. heel erg vreemd allemaal.

Kevin
www.tenovations.nl

edogroen
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2006 09:34

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door edogroen »

Op het forum lees ik berichten uit 2004 over de slechte service van VistaPrint.

Ik heb al meerdere keren besteld en het gaat altijd goed of de fout wordt hetsteld. De fout heeft meestal te maken met een foute factuur.

Deze keer is het echter goed misgegaan. Op 20 november blijkt mijn bestelling verstuurd te zijn via GLS. Op 21 november biedt GLS het thuis aan, maar er is niemand thuis. GLS verzuimd om een bericht achter te laten. Tegen de tijd dat ik op de website van VistaPrint zie dat het de 20ste al verstuurd is heeft GLS het retour gezonden. Daar houdt het op. Heb ruim 1,5 week geleden VistaPrint gemaild, maar geen reactie. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Het echt belachelijk dat als je alleen via Internet communiseerd met klanten dat je niet binnen 48 uur reageerd. Vreemde is ook dat ze het pakketje retour hebben ontvangen, maar daar geen actie op ondernomen hebben. Ik ben benieuwd of de kerstkaarten nog voor de kerst binnen komen.

Ik baal ook van bedrijven die niet via TNT versturen. Die leveren service. Komen het meer dan eens afleveren en anders kun je het op het postkantoor ophalen. GLS zit niet eens in mijn woonplaats dus ik moet met de auto halen als ze het niet kunnen afleveren. Ook met SelektVracht heb ik slechte ervaringen.

Mvg,
Edo

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Breek me de bek niet open over Selekt Vracht , daar heb ik nog wel een blik met verhalen over...

vonnekenl
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2006 23:08

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door vonnekenl »

Welk e-mail adres in amerika hebben jullie gebruikt? Op de amerikaanse site kan ik dus alleen maar een telefoonnummer geven.

Ik probeer ook al vanaf oktober contact te krijgen met vistaprint. Ze hebben een bedrag afgeschreven, maar zeggen dat er geen betaling binnen is

edogroen
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2006 09:34

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door edogroen »

Ik heb uiteindelijk naar America gebeld en dat bleek de oplossing. Er werd aangeboden om de bestelling opnieuw te drukken en binnen 7 dagen opnieuw af te leveren. Van VistaPrint Nederland moet ik nog steeds antwoord krijgen. In America weten ze wat service is, maar die tent hier in Nederland moeten ze gewoon sluiten.

caroline777
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2007 13:02

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door caroline777 »

Hallo Edogroen. Heb je dat nummer in Amerika voor me? :D

Ik heb ook visitekaartjes besteld vorig jaar en die zagen er dus niet uit. :cry: Al 8 !!! keer een klacht ingediend maar daar wordt gewoon helemaal niet op gereageerd. Wat een klotebedrijf is dat zeg! :evil:

edogroen
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2006 09:34

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door edogroen »

Hej Caroline,

Ik heb het nummer niet meer. Maar volgens mij heb ik gezocht op de Americaanse site van VistaPrint (http://www.vistaprint.com). Daar stond ergens het telefoonnummer. Ik neem aan bij contact / service. Let op het tijdverschil. Ik dacht dat ze van 8 uur tot 22 open waren (amerikaanse tijd).

Groeten,
Edo

Marante
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:01

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Marante »

Hoi, hoi allemaal!

Voor iedereen die Vistaprint wilt bellen om ze eens even te bestoken met allerlei vragen:

077 3875837

Ik heb dit nummer van een webhosting site, daar www.vistaprint ingetikt, vervolgens een melding gekregen dat de website al bestond ( :twisted: ) en daar gelijk alle gegevens bij gekregen :D :D :D

Wie een boze brief wilt schrijven of zelfs langs wilt gaan:

Hudsonweg 8
5928 LW Venlo

Ik ga ze morgen bellen, dus ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg.
Gaan jullie ook bellen?!

gr. Hellen

skydivesaskia

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door skydivesaskia »

ik heb zelf mijn bestelling die ik ooit bij hun heb gedaan wel gekregen... maar daarbij kreeg ik ook de bestelling van iemand anders... (waarna ik hun een e-mail heb gestuurd met wat ze wilden dat ik deed... nooit wat op gehoord....)

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door pinky »

ik heb mijn trouwkaarten besteld bij vistaprint, helaas werd ik door een ander er te laat op geattendeerd dat de standaard lettertype groote 8 heeft en dat is erg klein. dezelfde dag als de bestelling meteen een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en dat ik een andere bestelling plaats met grootere lettertype. De bestelling heb ik als verzendtermijn 21 dagen genomen dus ik neem aan dat de kaarten nog niet gedrukt zijn.
Helaas een standaard mailtje terug...druk druk druk geen tijd om persoonlijk mail te beantwoorden.
2 telefoonummers geprobeert te bellen in Venlo 077 3895600 helaas gaat de ene wel over maar wordt niet opgenomen en de andere nummer krijg je een bandje. Het nummer geprobeerd die Marante schreef maar dat nummer is niet bestaand.
Dus nu maar een brief geschreven en maar afwachten... maar zo te lezen aan de overige reactie's kan ik wachten tot na de bruiloft.

Dus goedkoop is bij vistaprint duurkoop !!

Misschien kan radar eens het reilen en zeilen nagaan bij dit bedrijf.

Ik wil graag een brief naar america sturen maar mijn engels is bar en boos dus dat schiet ook niet op.

ik wacht af...

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door pinky »

o ja ik heb een kamer van koophandel nummer van vistaprint kan iemand daarbij een adres en telefoonnummer bij achterhalen: nummer is 120510830000 (of een 0 minder)

naro
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2007 21:19

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door naro »

hallo allemaal,

ook ik heb ruim een maand(5-3-2007) geleden een bestelling gedaan bij vistaprint, op een gegeven moment was het bedrag van mijn rekening afgeschreven maar tot op de dag van vandaag(11-4-2007) heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen :( . ik heb al meerdere malen een e-mail verstuurd maar ik krijg hier geen reactie op.

natascha

patty1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2007 12:52

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door patty1968 »

besteld met extra snelle bezorging waar dus ook extra voor is betaald. Standaard bezorgtijd is tot 3 weken, wil men de kaartjes eerder in huis b.v binnen 2 weken dan betaald men daar flink wat extra's voor. Een vriend van mij heeft ook kaartjes besteld met de gewone 3 weken bezorgtijd en krijgt de kaartjes binnen na nog geen 1,5 week na bestelling. Waar ik dan het extra geld voor heb moeten betalen is mij een raadsel. Het telefoon nummer wat zo pontificaal werd genoemd moet eerst es gebeld worden door diegene zodat anderen geen loze kosten aan telefoontjes plegen om te horen te krijgen dat vista print eigenlijk een bedrijf van helemaal niks is. Klantenservice wordt genoemd op de site......geen klant die dit soort service wil!
onbereikbaar en een onbeschoft bedrijf.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Flipipo »

Ik zelf ben zeer tevredengebruiker van Vistaprints. Nooit problemen gehad met ze, altijd bestelling nauwkeurig thuis ontvangen. Natuurlijk is er een bestelling niet correct gekomen naar bleek dat ik foutieve gegevens heb ingevoerd, suffie maar ze leveren altijd wat je opgegeven hebt!!

DutchMarketeer
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007 14:50

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door DutchMarketeer »

Ik heb alleen maar lof over Vistaprint :P

Nu alweer 7 jaar klant (zakelijk en privé) en meer dan 380 bestellingen later... en in al die jaren, slechts 2x een kwaliteits probleem, die overigens snel en direct zijn opgelost door nw kaarten te sturen :D

Geen boos woord over dit bedrijf van mij, dus zet het goede werk voort!

Cybergreetings,
Randy

Knallie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:31

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Knallie »

:( Heb 250 visitekaartjes bij Vistaprint besteld voor een bedrag van € 12,19. Dit bedrag is 17-5-2007 automatisch van mijn girorekening afgeschreven. Op 27-5-2007 ontvang ik van Vistaprint via email bericht dat mijn bestelling is verzonden. Heb vandaag 5-6-2007 nog steeds niets ontvangen. Heb al een paar emails naar Vistaprint gezonden.Hier hebben ze nog niet op geantwoord.Een telefoonnummer kan ik op hun site niet vinden. Wie weet/kent het telefoonnummer van Vistaprint :?:

DutchMarketeer
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007 14:50

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door DutchMarketeer »

Nog ff geduld hebben, je zult zien dat ze vandaag of morgen binnenkomen. Vistaprint heeft zijn drukkerijen over de hele wereld verspreid en het kan goed zijn dat je bestelling (zoals bij mij) uit Malmö wordt verzonden en via Brussel naar jou toekomt :D

Het is dus NIET zo dat alle Nederlandse orders vanuit Venlo (want daar hebben ze ook een filiaal) naar je worden verzonden.

Cybergreetings,
Randy

Knallie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:31

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Knallie »

Randy, maar dan blijft het raar dat het bedrag al op 17 mei 2007 van mijn rekening is afgeschreven!! Trouwens ik heb vandaag antwoord l van hun ontvangen op mijn verzonden emails, maar weer zeggen ze niet op welke telefoonnummer ze bereikbaar zijn! :x

MAXIEM

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag knallie,

adres:

VistaPrint B.V.
Hudsonweg 8
5928 LW Venlo

Tel.: 077-3895600
Fax: 077-3874034

Sukses, groeten, Maxiem.

Knallie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:31

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Knallie »

Bedankt voor het reageren, maar de visitekaartjes heb ik vanmiddag ontvangen. Ik vind wel dat er nogal wat dagen zitten tussen het moment dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven(namelijk 17-5-2007) en vandaag(5-6-2007)!!

Gesloten