LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vista print visitekaartjes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
DutchMarketeer
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007 14:50

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door DutchMarketeer »

Of te wel, PRECIES zoals ik zal zei :D

Het is toch logisch dat een bedrijf voorafgaand aan het 'drukproces' zijn centen binnen wil hebben.... het is een Internationaal operend bedrijf die duizenden bestellingen per dag binnen krijgt... als je dan niet zeker bent van je centen ga je in dit 'internet tijdperk' binnen een paar maanden failliet :shock:

En het feit dat het een paar dagen duurt voordat je het binnenkrijgt is niets voor te zeggen, bij de drukkerij in onze stad is de levertijd 4 tot 6 weken! :shock:

Het is wat anders dan de drukkerijen die in Nederland zijn gevestigd en binnen Nederland hun klandizie hebben... echter berekenen die doorgaans een keertje of 10 zoveel als Vistaprint... en dan moet je nog je mond houden over het Full-Color gebeuren... want dat kost bij de 'gewone' drukkerij erg veel duiten :?

Cybergreetings,
Randy

Knallie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2007 15:31

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Knallie »

Randy, werk je soms bij Vistaprint? :lol: Ik weet niet of het wel zo logisch is dat je vooruit moet betalen.Het ging bij mij om een vrij klein bedrag nl.12euro maar stel dat het bv.om 200euro zou gaan en je krijgt dan bericht dat de bestelling al is verzonden en je hebt het na 10 dagen nog niet ontvangen, waarom zou ik me dan niet mogen afvragen waar de bestelling blijft? :!:
Wil nog wel even kwijt dat de visitekaartjes er goed uit zien! :D

DutchMarketeer
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 mei 2007 14:50

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door DutchMarketeer »

Nee hoor, ik werk niet bij Vistaprint...

Maar... ik was wel hun eerste Nederlandse affiliate in 1999... ik kreeg destijds $ 1.00 per bestelling. Er is in die tijd veel veranderd en nu ben ik zoals iedereen gewoon een klant, maar wel een met een kleine 400 bestellingen op eigen naam, van visitekaarten tot uitnodigingen, notitieblokken, magneetkaarten, stempels, noem maar op, ik heb alles al meerdere keren besteld, geprobeerd en gebruikt :D

Ik ben nog steeds heel erg tevreden en verwijs dan ook mijn vrienden en relaties altijd door naar Vistaprint, zeker de startende ondernemers, voor wie elke euro 2x zo hard is als voor een ander :P

Cybergreetings,
Randy

bettieboop
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 22:38

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door bettieboop »

Ik heb ook voor het eerst iets besteld bij Vista print, maar dat was zeker ook de laatste keer. Op 30 mei visitekaartjes besteld, op 31 mei stond er reeds bestelling verstuurd, maar het is inmiddels 25 juni en ik heb nog steeds niets ontvangen. Zonde van die 10 euro. Ik heb natuurlijk geprobeerd om contact te krijgen met Vista Print, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Op mailtjes reageren ze in ieder geval niet. Je moet wel binnen 30 dagen melden als er iets niet goed is, maar vervolgens krijg je een automatisch bericht terug dat ze niet op de mail kunnen antwoorden.

bettieboop
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2007 22:38

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door bettieboop »

25 juni eindelijk telefonisch contact gehad met een medewerker. Zonder problemen werd er een nieuwe zending aangemaakt die ik na 2 dagen al binnenkreeg. Prompt kreeg ik ook de zending van eind mei binnen. De fout bleek bij de post gemaakt te zijn, want er stond een sticker met "sorteerfout" op van 9 juni!!!
Overigens heb ik wel bij de medewerker aangegeven dat ze erg slecht bereikbaar zijn, en dat er op mail niet gereageerd wordt. Ze hadden inderdaad wat achterstand met de mail verwerking.
Voor het telefoonnummer heb ik gewoon de bedrijvengids geraadpleegd op "Vista Print , Venlo". Na een 10 tal pogingen werd er een keertje opgenomen.

bboyspy
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:27

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door bboyspy »

Wij bestellen al 2,5 jaar bij vista print onze visitekaartjes en briefpapier. we hebben er nog nooit problemen mee gehad. We bellen, plaatsen een bestelling en het wordt binnen een paar dagen afgeleverd. vriendelijke mevrouw aan de telefoon...

r.vd.b
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2007 13:38

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door r.vd.b »

Waarom is iedereen toch aan het zeuren over vista-print. :roll:
Voor die prijzen is het toch niet erg om een hoop gezeik op de nek te halen (een paar uurtjes extra tijd achteraf en een beetje frustratie). geef enkele tientjes meer uit. Dan heb je direct contact met een echte drukker en geen lopendeband fabriek. Die drukkers kunnen je nog extra advies geven ook! :wink:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Vistaprint en mijn reactie

aan RvdB,

Het gaat hier om eenvoudige adreskaartjes voor een prijs waarvoor geen enkele drukker leveren kan.

Een paar jaar geleden( ik geef het toe) heb ook ik via Vistaprint artikelen besteld waarbij het één keer fout ging door dubbele levering van een stempel.
Maar dit was toch geen probleem en kreeg keurig het teveelbetaalde weer op mijn rekening teruggestort.

Over de laatste twee jaar heb ik dus geen ervaring maar mijn ervaring is dus wel gunstig met dat Vistaprint.

Grootvader

vanosch
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2007 15:53

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door vanosch »

visitekaartjes e.d. bestellen bij Vistaprint gaat gemakkelijk en snel.
Maar als er klachten zijn, wordt er niet gereageerd en dus niet opgelost.

dibonika
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2007 17:25

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door dibonika »

@BBoyspy: Welk telefoonnummer bel jij??????

Ze hebben nu twee keer achter elkaar een order van me verknald, en ik wil graag weten wat er mis is gegaan.
(Ik plaats maandelijks een aantal orders bij ze, telkens op dezelfde manier, keurig volgens hun specificaties)

En nu... ik kan ze gewoon echt niet bereiken!

Wil jij alsjeblieft zeggen welk telefoonnummer jij belt?

dibonika
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2007 17:25

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door dibonika »

Hiephoi, ik heb het telefoonnummer gevonden: 077 850 77 19

Met dit nummer krijg je iemand aan de telefoon.

Hij gaf toe dat het hun fout was, en ik krijg de ene order vergoed (geld terug), en de andere order word opnieuw gedrukt.

Wat er mis ging: De schermafbeelding die je te zien krijgt wil nog wel eens afwijken van de pdf die Vista er van maakt.
Je moet dus altijd een pdf-bewijs aanvragen. (deed ik nooit, aangezien ik mijn bestanden precies volgens hun specs aanlever, en het ook altijd goed ging)

Als het pdf-bewijs niet goed is, betekent het dat de lagen in je bestand verkeerd worden omgezet.
Je kunt dan bovenstaand telefoonnummer bellen, en dan zetten ze het handmatig om.

Jees wat een bevalling zeg!

Alcazar
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2007 15:40

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Alcazar »

Telefoonnummer is nu voorzien van VoiceMail. Berichten worden niet beluisterd laat staan beantwoord. En weer het mailadres waar je niets aan hebt omdat je enkel standaardantwoorden krijgt. Storneren kan ook niet
Nu een brief gestuurd naar VP maar ik heb weinig hoop.

Tros Radar, kunnen jullie hier niets aan doen. Voorziet het Nederlands wetboek niet van een of andere passage waarin een bedrijf verplicht is klantreacties te behandelen?

Ik verheug me nu al op de uitzending met een makker van VP in de studio. Wedden dat ie begint met zijn excuses aan te bieden.

Laaierlichters.

Alcazar (die :evil: is)

FrankB
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2007 17:39

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door FrankB »

Via de site www.vistaprint.nl heb ik een leuke bestelling geplaatst, bestaande uit tshirts met foto erop, Mooie foto wand kalenders, magneet kalenders, en zelfs een stel zelf gemaakte kerstkaarten.
Na betaling via Ideal, krijg ik eeen error. Betaling is niet doorgegaan.

Met internet bankieren een paar uurtjes gewacht en gekeken online op mijn rekening, nee is er niet van af geschreven.
Omdat ik altijd goede ervaringen heb gehad met Ideal heb ik het nog eens geprobeerd.Bestelling betaald, Mooi dacht ik nog.

3 dagen later netjes mijn bestelling aan de deur.
Alleen tot mijn verbazing zie ik op mijn bankrekenning 2 x hetzelfde bedrag 349.87 euro erafgeschreven.
Allebij met hetzelfde bestellings nummer, alleen naar 2 verschillende rekeningen!

Ik mailen, bellen naar het bedrijf.Eindelijk iemand die het uit wilt zoeken, maar verteld me doodleuk dat ik maar 1 keer betaald heb.
Toen naar mijn bank gebeld, mevrouw ik heb 2 keer betaald voor dezelfde bestelling dat kan toch niet.

Maar de abn-amro bank verteld me dat ik dat zelf maar uit moet zoeken.

Aan radar de vraag, kunt u me helpen aub. Ik kan ze niet eens bellen, of langs gaan in nederland.
Van wie zijn die 2 rekeningen eigenlijk?
Met de nummers 45.11.46.255
en 57.67.67.573


[img]http://66.90.103.51:444\Screenshots\28-332-November-8-hours-50-50.jpg[/img]4[img]http://66.90.103.51:444\Screenshots\28-332-November-8-hours-54-43.jpg[/img]

Ilse_renate
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2007 10:53

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Ilse_renate »

Ik heb 1 keer iets besteld bij vista , eens maar nooit weer!
Begin oktober 2007 heb ik visitekaartjes besteld, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen, ze zijn 1 keer langs geweest toen is het pakketje weer teruggestuurd volgens de plaatselijke pakketdienst.
Ik heb wel 5 mails gestuurd maar nog geen reaktie. Heb wel al betaald.
Ook telefonisch nog steeds niet kunnen bereiken. Echt een slechte service!!!!
Ik heb weinig hoop dat ik mijn pakketje ooit nog ontvang.

Gr. Ilse

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Meghan »

in de 4 jaar dat ik er visitekaartjes bestel nog nooit een nare ervaring gehad

dorsman
Berichten: 52
Lid geworden op: 03 mei 2007 14:27

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door dorsman »

Bestel al jaren bij vistaprint. Kreeg vandaag nog een pakket notitieblokken, visitekaartjes, wand- en burokalenders, briefpapier, zelfklevende memo's. Alles perfect in orde.

Eén keer visitekaartjes met folie besteld, die bladderde. Keurig geld terug gekregen. Op iedere gezonden mail is altijd snel gereageerd.

Naar mijn mening een prima bedrijf.

Arlinda
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2008 16:46

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Arlinda »

Ik bestel al enkele jaren bij Vistaprint en heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad totdat het misging.

Ik bestelde zo'n twee maanden geleden 500 visitekaartjes met folieprint en nog wat producten van hun. De folieprint rafelde aan alle kanten en de visitekaartes zagen er dus niet uit. De folie bladderde eraf zeg maar.

Twee keer een mail gestuurd (de eerste gelijk toen ik de bestelling binnen kreeg) maar ik krijg gewoonweg geen reactie. Het is nu meer dan twee maanden geleden.

Ik zal ze maar weer eens schrijven.... niet echt netjes van Vistaprint..
:(

Klubas
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2008 11:51

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Klubas »

Helaas kan ik alleen de bovenstaande verhalen bevestigen.
Visitekaartjes besteld.
Geld afgeschreven
Geen levering!!

Het is zeer af te raden om bij VistaPrint iets te bestellen!!

Groeten en succes

w.vanderveen4
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2007 20:59

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door w.vanderveen4 »

Ik heb nu 3 keer besteld bij vistaprint 2x is het goed gegaan. Maar de laatste keer dus ook geen levering. Ik heb besteld op 8-12-2007 met een levering tijd van 21 dagen. 14-01-2007 vandaag nog steeds niets binnen. inderdaad geen telefoon nummer op de site aanwezig. Mailen heeft ook geen zin. je krijgt een automatische mail terug dat ze niet antwoord kunnen geven. Je kunt nog wel naar een ander mail adres je vraag sturen. maar daar is tot nu toe ook niet op gereageerd. Mensen die nog nooit een nare ervaring hebben gehad met Vistaprint zou ik zeggen blijf gewoon bestellen bij dit bedrijf. voor de rest zoek een beter alternatief. Misschien dat ze in de toekomst voor iedereen een beter kwaliteit bieden. maar tot die tijd zoek ik het elders.

w. van der Veen

Melanie87
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jan 2008 11:21

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Melanie87 »

Ik word gek van de emailtjes van ze!
Vandaag een email met als titel: Onze excuses voor het ongemak.
Ik kreeg een speciale korting enz.

Dikke onzin! Het is gewoon weer een manier van verkopen waar ik helemaal gek van wordt.

Gesloten