LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vista print visitekaartjes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
BezigeBy
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2008 08:56

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door BezigeBy »

Ik ben , helaas , al 'n tijdje klant van Vistaprint.
Zonder twijfel is Vistaprint gruwelijk duur !
Dat blijkt achteraf als hun 'gratis' helemaal niet gratis is.
Hun reken- en handelswijze staaft op boerenbedrog.

Een paar maanden geleden ging de eerste bestelling al fout.
Notitieblokjes waren verkeerd gesneden.
Na een aantal keer klagen kreeg ik idd nieuwe.
Daarna ging er bij een vervolgbestelling vanalles mis met
onterecht in rekening gebrachte kosten.
Dit zou bij een volgende bestelling worden verrekend.

Mooi, maar tot op heden nog steeds niet verrekend.

De volgende bestelling waren magnetische vistitekaartjes en magnetische kalenders.
De eerste levering verdween ergens onderweg en na klagen
kwamen er een nieuwe. Die was er idd binnen 3 dagen.

Maar ook wat deze betreft .... jammer maar helaas.
Dat spul is niet bruikbaar omdat het niet-magnetisch is !
Sinds eind november heb ik bergen klachtmails gestuurt ,
waar ik in totaal 12 klachten-tickets heb overgehouden
en verder .... NIKS.
Vistaprint reageert nergens meer op.

Ik ga komende week zelf ff bij hun op bezoek in Venlo.
Ze krijgen van mij hun troep retour en ik .....
in elk geval genoegdoening voor deze slechte behandeling.
Hun definitie van 'klantenbehandeling'en 'tevredenheidsgarantie'
vraagt toch om dit soort actie/reactie ?

jesno
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2008 14:02

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door jesno »

Wij hebben ook bij die koekebakkers besteld .
Er zat een drukfout in .
dus... bellen geen gehoor .
Toen gemaild , kregen mail terug .
Nu hebben we een krediet schijnbaar.
Kunnen we dan weer opnieuw bestellen?????

karelbu
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2008 22:44

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door karelbu »

Ik begrijp uit de reacties dat er dingen fout gaan en dat het dan lastig is verhaal te krijgen. Als je de verzameling reacties bekijkt moet je oppassen niet het idee te krijgen dat Vistaprints helemaal niet deugd. Kritiekis prima, maar we zouden er goed aan doen ook de positieve kanten te vermelden.

Hoe dan ook ik ben geheel anders behandelld dan de gemiddelde forumbezoeker van dit onderdeel meldt:

Ik bedacht een keer dat ik mijn dochter zou verrassen met 1500 visitekaarjes naar eigen ontwerp. Ik beschikte over haar ontwerp en vulde dus alle schermen in tot de zaak er naar mijn mening netjes op kwam. Ik werd onderweg netjes gemeld dat ik rekening moest houden met een snijrand e.d. Omdat alles wat meer tijd in beslag nam dat ik had gewild, raffelde ik het laatste deel van de bestelling een beetje af en uiteraard: .... haastige spoed is niet goed: ik vertik me in de postcode. Gevolg: na drie weken geen spullen. Via de mail gevraagd wat er aan de hand was. Ik kreeg per omgaande keurig de gegevens van mijn bestelleng waardoor ik er achter kwam een verkeerde postcode te hebben gebruikt. Excuses aangeboden en op de vraag wat nu was de reactie: service van de zaak u krijgt nieuwe geef het adres maar goed op.

Je zult het niet geloven, maar ik tik huisnummer 84 i.p.v.83 in. Weer geen kaatjes (uiteraard), maar zelfs nu, kreeg ik op mijn verzoek of ik zelf bij de bezorgdienst mocht kijken of er nog iets te redden was, het aanbod de zaak nogmaaks, weer gratisch na te maken (mind you de returnmail kwam om 10 h 's avonds binnen, dus ver na kantoortijd!).

Mijn dochter heeft inmiddels de kaarjes, de rode kleur is een fractie donkerder dan ik had gedacht, maar de volgende keer schijn ik een kleurkode te kunne opgeven en is dat probleempje ook uit de wereld.

Ik wil alleen maar zeggen er gaan bij Vistaprints soms dingen niet goed, de telefonische beschikbaarheid is om te huilen en het is waar dat het handig zou zijn geweest als je zelf behalve je ontwerp ook de gegevens als adressereing achteraf kan opvragen (nu moet dat via de klantenservice), maar de interactie via mail en de service zijn, althans in mijn geval, boven alle lof verheven. Ik verstrek een pluim aan het Vistaprint team voor hun service.

En wat betreft de opmerking over de kosten: mijn huisdrukker is anderhalf maal zo duur en ik ben wel benieuwd waar degene die zo mopperde over de prijs deze kwaliteit voor minder krrijgt.

K. van Buuren
Amsterdam

Denise*
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2008 18:40

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Denise* »

Wat raar? Ik heb 1x een t-shirt besteld voor 10 euro? En heb geen problemen met Vistaprint. Ik heb gekozen voor Ideal dat is betalen via je pinpas. Het enige wat ik wel zo leuk vind bij Vistaprint is dat ze je proberen te pushen voor meer producten maar als je gewoon alles negeer geen probleem. Bij mij is het netjes thuis bezorgd en netjes afgeschreven en heb meerdere bestellingen op deze wijze gedaan. Gewoon de betalingsoptie ideal kiezen en meteen afrekenen.

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Ook ik ben zeer te spreken over vistaprint, ze leveren goede spullen voor een niet al te dure prijs. Ik bestel er regelmatig visitekaartjes. Een keer is een bestelling niet aangekomen heb ik een mail gestuurd en kreeg direct 2 of 3 dagen later alsnog de hele zending opnieuw helemaal kostenloos. Jammer dat er zoveel mensen zijn die geen goede ervaringen mee gehad hebben.

foxy1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2008 09:55

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door foxy1983 »

wie kan mij helpen?

een tijdje terug heb ik wat spullen bij vista print besteld. nu krijg ik de ene email na de andere. ik word er gek van. ik heb geprobeert om hun emails te sturen dat ik niets meer wil ontvangen en geprobeert te bellen, maar er wordt niet opgenomen.

wat kan ik nu nog doen?

dekosters
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:21

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door dekosters »

Leuk voor diegenen waarbij een aankoop wel goed ging maar mijn ervaring met vistaprint is dat het een verschrikkelijk slechte klantenhulp heeft.
Visitekaartjes besteld naar eigen ontwerp. Deze werden verkeerd afgesneden bezorgd. Dus witte randen rondom varieerend in breedte. Tijdens het uploaden vh ontwerp pastte alles keurig binnen de printmarges.
Talloze mails verzonden via hun zgn. klantenhulp formulier maar steeds de reactie na enkele weken of ik het formulier nog eens wilde invullen. Tussentijds stuurden ze me nog eens verkeerde doos visitekaartjes uit een oude opdracht van mij opnieuw toe. Daar had ik dus helemaal niets aan. Het sleept nu al 4 maanden, bellen heeft ook al geen zin en ik weet zeker dat ik nooit meer iets ga bestellen bij Vistaprint.
Wat een waardeloos bedrijf.

Joe D
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jul 2008 22:41

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Joe D »

Nou, blijkbaar is het lastig om verhaal te halen bij Vistaprint als er iets mis is, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Ik heb al vele malen bestellingen geplaatst (bergen visitekaartjes, shirts, stickers, kaarten, pennen etc.) en geen enkele klacht. Ook ben ik het er niet mee eens dat er gezegd wordt dat Vista-print duur is. Het is gewoon een kwestie van slim met de aanbiedingen om gaan (gratis producten) en verder niets tegen de standaard prijs bestellen. :wink:

Boettiehond
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:14

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Boettiehond »

Van mijn kant ook geen problemen met Vistaprint.

Als ik alle reacties lees zijn het vaak fouten van de postbezorger, eigen fouten, PDF fouten en soms fouten van Vistaprint. Ik heb bergen met spullen, magneet visitekaartjes die echt wel magnetisch zijn, koelkastmagneten die al 3 jaar op de koelkast zitten, gewone visitekaartjes, postkaarten, enkele kaarten, dubbele kaarten, notitieblokken, memo blokken, t-shirt enz. enz. Alles gratis en verzendoptie langzaam. Voor die prijs heb je een verjaardagskaart met een envelop voor 30 cent. Ik krijg van iedereen reacties dat ze mijn kaarten zo leuk vinden en waar ik die vandaan heb. Ga eens langs bij de Bruna en kijk wat kaarten daar tegenwoordig kosten.

Een keer was de drukinkt uitgelopen op de adreslabels en heb ik de vellen die verkeerd waren naar Amerika gestuurd met een printje van de orderbevestiging. Een week later had ik nieuwe. Op die orderbevestiging staat trouwens ook het bedrag en ordernummer van je order, samen met wat je hebt besteld. Waarom er hier mensen zijn die niet kunnen zien wat de totale order kost snap ik niet.

Op bovenstaande manier duidelijk maken dat de order niet in orde is is volgens mij het makkelijkste. Hoef je ook geen Engels voor te spreken.
Als je 1500 visitiekaartjes hebt besteld hoeven die niet allemaal terug maar gewoon een paar met de orderbevestiging en eventueel een korte beschrijving van de klacht. Dan zien ze dat hetgeen ze geleverd hebben niet goed is en kunnen ze reageren. Hebben ze bij mij netjes gedaan en dat terwijl ik alleen maar gratis dingen bestel.

dekosters
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2008 11:21

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door dekosters »

Ik moet even terugkomen op mijn reactie van 1 aug. Het heeft nu 5 maanden geduurd maar vandaag een nieuw setje visitekaartjes gekregen.
IK had hun uiteindelijk maar gebeld en kreeg toen een nederlands support adres ([email protected]) en hierop werd wel serieus gereageerd.
Dus het is veel geduld hebben maar er werken dus toch wel mensen met een serieus gevoel voor service.

geneukt
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2008 19:04

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door geneukt »

Ik heb geweldige visitekaartjes besteld en tot mijn verbazing :twisted: is dit totaal niet leesbaar. Het is zo klein afgedrukt dat je het logo niet kan lezen en de rest al helemaal niet. Zelfs met vergrootglas :shock: is dit niet te lezen. :oops: Dit is om je dood te schamen. Wordt er niet gekeken hoe het eruit ziet voordat je het gaat printen laat staan het op deze manier af te leveren. Ben benieuwd naar het commentaar wat we hierop mogen ontvangen. Ben ook zeer benieuwd of dit op korte termijn opgelost gaat worden. Dit geintje kost ongeveer € 30,00 doe dit eens bij honderd mensen, goed verdienen dus! 8)

groetjes geneukt

Jelzo
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2006 20:04

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Jelzo »

Ook hier alleen positieve reacties. Nu éénmaal besteld, volgende week ga ik nog 500 visitekaartjes bestellen.

Als je goed gebruik maakt van de aanbiedingen kost het geen drol. Tevens altijd de verzendoptie langzaam gebruiken!

Wat ik in dit topic zie zijn vooral eigen fouten en de fouten van VistaPrint worden na bereiken van de klantenservice snel en goed opgelost.

blutch
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 okt 2008 10:51

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door blutch »

nope goede ervaring met deze onderneming

fangailen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2008 11:52

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door fangailen »

eenmaal zelf ook visitekaartjes besteld bij vistaprint, deze waren niet goed afgesneden. Daar een mail over gestuurd maar nooit een reactie terug gekregen terwijl alles wel al betaald is. Nu is het bedrag niet zo groot maar toch. Uiteindelijk zelf nieuwe kaartjes besteld bij http://www.quicklyprint.nl. Deze kwamen wel keurig gesneden en op tijd binnen. :lol:

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Afgelopen 4 weken 2x een "gratis" bestelling gedaan. Beide keren aangegeven levering 21 dagen (goedkoopstre optie). Eerste bestelling na 10 dagen binnen, de tweede na 3 dagen.

Almere2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2008 10:50

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Almere2010 »

Ik heb zelf geen enkel probleem ondervonden bij Vistaprint.
Heb zelf een keer een website genomen en ook weer wegens omstandigheden opgezegd zonder enkel probleem!
Het bestellen van producten gaat ook steed goed!
Als ik een fout maak door bv. iets teveel te bestellen dan corrigeer ik dat alsnog bij het einde als je de laatste gegevens invult (betalingsgegevens)
Dus eerst goed nadenken wat je bestelt en dan pas doorsturen!

jz67
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 15:39

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door jz67 »

Hallo allemaal ja soms gaat het goed met de bestelling maar niet alles.
Heb ook problemen met vista en ja als je met dreigende taal komt reageren ze maar niet zoals het moet. Oja ze hebben ook een telefoonnummer maar als je die belt weten ze van niks?jaja.
Ben nu met een advocaat bezig want ik heb zelf een bedrijf en heb nu schade door hun toedoen.En als :evil: je een bedrijf hebt ben je ook telefonisch te bereiken voor je klanten en niet alleen via email.

Kijkenkijken
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2008 22:29

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Kijkenkijken »

Ik heb bij vistaprint al tientallen malen spullen besteld, allemaal dik in orde, nog nooit klachten gehad.

kirstenhamden
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 13:17

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door kirstenhamden »

Fijn voor alle mensen die hun bestelling wel hebben gekregen!
Maar daar is Radar toch niet voor? Het complimenteren van een bedrijf dat schijnbaar genoeg fouten maakt om op de Radar website in twijfel te worden genomen door mensen die dus schijnbaar wel belazerd zijn door Vistaprint. Ik ben zelf ook een van die belazerde mensen. Ik heb begin Oktober bijna honderd euro overgemaakt omdat ik vistitekaartjes heb besteld. Inmiddels is het bijna December en heb ik nog steeds niets ontvangen, ook heb ik mijn geld niet terug ontvangen. Ik heb al heel veel emails verstuurd waarop ik een geautomatiseerd bericht terug krijg met daarin hun excuses en de mededeling dat ik mijn bestelling binnen 7 dagen zal ontvangen. Hieraan zitten voor mij geen kosten verbonden. Geen kosten verbonden???? Dat zou er nog eens bij moeten komen! Zijn ze gek geworden of zo!?!
Dan zou ik iedereen ook graag willen wijzen op het feit dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Geloof me... ik heb het al zo een 20 keer geprobeerd. RaRa... waarom zou zo een groot bedrijf nou telefonisch niet bereikbaar zijn...? Omdat ze zoveel klachten krijgen misschien? En het is natuurlijk makkelijker om klachten helemaal niet in behandeling te nemen dan ze allemaal stuk voor stuk op te lossen.
Ik heb VistaPrint al in gebreke gesteld maar helaas pindakaas.
Geen reactie, geen visistekaartjes en geen geld terug.
Ach... wat is nou honderd euro? Ik hoef er tenslotte maar twee dagen voor te werken he! Ik wacht het nog een week af en dan zal ik toch maar aangifte moeten doen bij de politie vanwege oplichting.
En voor alle mensen die daar toch regelmatig iets bestellen, denk er goed over na. Nu heb jij toevallig wel je bestelling ontvangen.
Maar wat nou als je een flink bedrag overmaakt en vervolgens niets onvangt? Als je geen reactie krijgt op je emails en de telefoon nooit beantwoord word, ze je niet terug bellen zoals je via email heb verzocht?
Ik ben niet zo rijk dat ik het me dan vervolgens kan veroorloven om ze ergens anders nogmaals te bestellen.. U wel?

Olimario
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:48

Re: vista print visitekaartjes

Ongelezen bericht door Olimario »

Mijn zus is voor haarzelf begonnen en wilde ook graag visitekaartjes.

Ik ben uitgekomen op vistaprints en heb een order met eigen ontwerp gemaakt.
Ik wil hem hier bestellen, en zie dat ik korting krijg op div onderdelen van de rekening. Maar ik bedenk me dat mijn zus moet bepalen en ik kijk bij haar om te bestellen. Weg kortingen... maar goed. das niet erg. bestelling gemaakt alleen nog niet betaalt omdat er iets mis ging.

Ik ben ondertussen thuis en krijg weer dezelfde korting die ik al aangeboden kreeg bij mij. wat blijkt:

in Firefox krijg je korting, in InternetExplorer niet.
Wat is dat voor vaags?

Nu is mijn vraag: wat als mijn zus niet betaalt? ik ga ervan uit dat zolang ze nog niet betaalt (ideal) ze ook nog niets opgestuurd krijg. Dus kan ze daar geen problemen mee krijgen?

mvg
Wesley

Gesloten