LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ninachika
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2009 10:24

Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door ninachika »

Twee maanden geleden heb ik de ''gratis" kaartjes besteld. Ik heb daarvoor tien euro betaald. Wat dus de verzendkosten en nog wat extra betaling voor vormgeving inhield.
Na en maand waren ze nog steeds niet binnen. Maar gezien ik 21 verzenddagen had heb ik maar geduldig afgewacht. Ik heb afgelopen week toch maar een mail gestuurd naar de klantenservice. Een tel.nummer kon ik niet vinden.
Het antwoord was dat ik te lang heb gewacht :shock: met mijn reactie. Blijkbaar moest ik binnen dertig dagen reageren, want nu is mijn bestelling verouderd en kan er niets meer worden gedaan... :?
Wel erg maf dat een bedrijf dat niet meer gewon kan opzoeken in het systeem en dat je binnen dertig dagen achteraan moet gaan terwijl je 21 dagen verzendtijd hebt...Überhaupt het feit dat je achteraan moet gaan een bestelling hoort netjes afgeleverd te worden! Persoonlijk ben i erg teleurgesteld in vistaprint...het lijkt meer op en oplichtingbedrijfje...waarvan ik wel een paar spammails per dag in de mailbox krijg.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door wolk4life »

makkelijk antwoord als dr iets mis gaat dat t oplichters zijn. wij hebben afgelopen week gewoon normaal onze bestelling gekregen en nog sneller dan t gepland was. in t verleden hebben wij ook al een paar x besteld en altijd keurig alles bezorgd gekregen.
dus oplichters zijn t zeker niet.

Branziej
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2010 08:36

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door Branziej »

Dit soort berichten op fora's heb ik altijd zo'n hekel aan. Waarom zijn het meteen "oplichters"?

Stuur Vistaprint nogmaals een e-mail met ontvangstbevestiging desnoods aangetekende brief.

Ps. Ik heb ook altijd besteld bij Vistaprint, heb zelfs mijn bestelling ontvangen terwijl de incasso nog niet was afgeschreven! :mrgreen:

ninachika
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2009 10:24

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door ninachika »

:roll: dat jullie een positieve ervaring mee hebben, betekent niet dat ik vrede moet sluiten met mijn negatieve ervaring...Het is belangrijk de consument te laten hoe een bedrijf te werk gaat, of het nou 90% of 50% van de gevallen goed gaat...

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Je negatieve ervaring delen is natuurlijk prima. Maar waar mensen (wat mij betreft terecht) over vallen, is dat dan altijd direct het woord oplichters om de hoek komt kijken... dat is hier totaal niet aan de orde.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door amelissen »

Ook ik alleen eeng goede reactie op Vistaprint.
Mijn baas heeft vistaprint kaartjes besteld en ontvangen en is er tevreden mee.
Ook een vriendin had er besteld en vond het prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Alleen de wekelijkse mailing die sindsdien volgt, is wat minder, maar jah dat kan je blokkeren door de spamfilter.

Dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Neem gewoon nog eens contact met ze op, laat zien dat je betaald hebt en het zal gewoon opgelost worden, vermoed ik.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door wolk4life »

alleen zo jammer dat je meteen zo hoog van de toren blaast dat t oplichters zijn en weet ik t allemaal nog... tuurlijk mag de consument weten hoe t gaat met bestellingen maar ik weet zeker dat als jij wat meer moeite in vistaprint had gestoken i.p.v hier te roepen dat t oplichters zijn had jij je kaartjes al binnen gehad...

helaas ja sturen ze wel veel mailtjes van vistaprint. maar goed dat is inderdaad zo opgelost met je spam filter... :D

tuctuc

Re: Vistaprint geen kaartje en ook geen geld!

Ongelezen bericht door tuctuc »

8)
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.


Gesloten